Επειδή δεν είμαι καθόλου καλός καλός στην γεωγραφία, μπορούμε να το γυρίσουμε στην αριθμητική ?
χωρίς κομπιουτεράκι βεβαίως βεβαίως !!!
To παιχνίδι με τα σπίρτα το ξέρετε?
Προκαλώ!
(Αν υπάρξει ανταπόκριση, θα ανοίξω χωριστό thread).
Είναι πολύ απλό, έχει απλούς κανόνες, παίζεται με δύο παίκτες, μπορεί ΕΥΚΟΛΑ να παιχτεί σε forum όπως εδώ, και το "χωρίς κομπιουτεράκι βεβαίως βεβαίως !!!" δεν ισχύει, ο καθένας μπορεί να πάρει όση βοήθεια θέλει, απ' όπου θέλει.
Το περιγράφω περισσότερο:
Απλώνουμε 21 σπίρτα πάνω στο τραπέζι σε 6 σειρές (αράδες), όπως στο σχήμα.
Η πρώτη σειρά έχει 1 σπίρτο,
η δεύτερη 2 σπίρτα,
κλπ
η έκτη σειρά έχει 6 σπίρτα.
--> "Παίζει" μια ο ένας, μια ο άλλος.
--> "Παίζω" σημαίνει παίρνω (αφαιρώ) σπίρτα απ το παιχνίδι.
--> Όμως, κάθε φορά που παίζω, αφαιρώ σπίρτα απο ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΟΝΟ.
--> Αφαιρώ όσα σπίρτα θέλω απο την ίδια σειρά (ένα υποχρεωτικά, περισσότερα αν θέλω).
--> ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΠΙΡΤΟ ΧΑΝΕΙ.
Για να μη γίνονται λαμογιές, ξεκινάει πρώτος μια φορά ο ένας, μια ο άλλος.
Με την "παράθεση" που μας δίνει το forum εδώ, το πράμα είναι πολύ εύκολο να παιχτεί μεταξύ μας.
Μπορούμε να προσθέσουμε κάποιο περιορισμό χρόνου για απάντηση (δεν υπάρχει λόγος να τον βάλεις όταν παίζεις σε τραπέζι με γνήσια σπίρτα). Οι χρόνοι εδώ αναγράφονται αυτόματα από το σύστημα.
Ι
Ι Ι
Ι Ι Ι
Ι Ι Ι Ι
Ι Ι Ι Ι Ι
Ι Ι Ι Ι Ι Ι
Τι λετε?
