Νέα

Παιχνίδι με σπίρτα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stavros51
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 117
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
63
Πόντοι
66
Επειδή δεν είμαι καθόλου καλός καλός στην γεωγραφία, μπορούμε να το γυρίσουμε στην αριθμητική ?
χωρίς κομπιουτεράκι βεβαίως βεβαίως !!!

To παιχνίδι με τα σπίρτα το ξέρετε?

Προκαλώ!
(Αν υπάρξει ανταπόκριση, θα ανοίξω χωριστό thread).

Είναι πολύ απλό, έχει απλούς κανόνες, παίζεται με δύο παίκτες, μπορεί ΕΥΚΟΛΑ να παιχτεί σε forum όπως εδώ, και το "χωρίς κομπιουτεράκι βεβαίως βεβαίως !!!" δεν ισχύει, ο καθένας μπορεί να πάρει όση βοήθεια θέλει, απ' όπου θέλει.

Το περιγράφω περισσότερο:

Απλώνουμε 21 σπίρτα πάνω στο τραπέζι σε 6 σειρές (αράδες), όπως στο σχήμα.
Η πρώτη σειρά έχει 1 σπίρτο,
η δεύτερη 2 σπίρτα,
κλπ
η έκτη σειρά έχει 6 σπίρτα.

--> "Παίζει" μια ο ένας, μια ο άλλος.
--> "Παίζω" σημαίνει παίρνω (αφαιρώ) σπίρτα απ το παιχνίδι.
--> Όμως, κάθε φορά που παίζω, αφαιρώ σπίρτα απο ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΟΝΟ.
--> Αφαιρώ όσα σπίρτα θέλω απο την ίδια σειρά (ένα υποχρεωτικά, περισσότερα αν θέλω).

--> ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΠΙΡΤΟ ΧΑΝΕΙ.

Για να μη γίνονται λαμογιές, ξεκινάει πρώτος μια φορά ο ένας, μια ο άλλος.

Με την "παράθεση" που μας δίνει το forum εδώ, το πράμα είναι πολύ εύκολο να παιχτεί μεταξύ μας.

Μπορούμε να προσθέσουμε κάποιο περιορισμό χρόνου για απάντηση (δεν υπάρχει λόγος να τον βάλεις όταν παίζεις σε τραπέζι με γνήσια σπίρτα). Οι χρόνοι εδώ αναγράφονται αυτόματα από το σύστημα.

      Ι
     Ι Ι
    Ι Ι Ι
   Ι Ι Ι Ι
  Ι Ι Ι Ι Ι
Ι Ι Ι Ι Ι Ι

Τι λετε?
 

Συνημμένα

  • 6-21spirta.jpg
    6-21spirta.jpg
    14,5 KB · Εμφανίσεις: 38

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Πονταρω στο stavros ενα πενηνταρικο! :rockon:
 

doritis spermatos

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2007
Μηνύματα
9.863
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
66
χασαμε ολοι το στοιχημα
κερδισα,μετα απο μιση ωρα ο σταυρος φαινεται πως τα παρατησε επειτα απο την μεγαλειωδη κινηση μου  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 
OP
OP
S

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
63
Πόντοι
66
με αγχωνει η σιγουρια σου  :2funny: :2funny:
      Ι
     Ι Ι
   
   
  Ι Ι Ι Ι Ι
Ι Ι Ι Ι Ι

Sorry παιδιά, δεν είμαι όλες τις ώρες μέσα.

Συνεχίζουμε:

      Ι
     Ι     
   
  Ι Ι Ι Ι Ι
Ι Ι Ι Ι Ι


Και που 'σαι, Δωρητή,  δε χρειάζεται να αγχώνεσαι.

Μόνο να μάθεις να χάνεις.

Υπ' όψιν, μπορώ να παίζω σε πολλά ταμπλώ.
Όπως οι διάσημοι σκακιστές.

Όποιος θέλει, ξεκινάει παρτίδα.

Θα παίξω με όλους, όταν ξαναμπώ στο site.  Αργά το βράδυ δηλαδή.
 

doritis spermatos

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2007
Μηνύματα
9.863
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
66
Sorry παιδιά, δεν είμαι όλες τις ώρες μέσα.

Συνεχίζουμε:

      Ι
     Ι     
   
  Ι Ι Ι Ι Ι
Ι Ι Ι Ι Ι


Και που 'σαι, Δωρητή,  δε χρειάζεται να αγχώνεσαι.

Μόνο να μάθεις να χάνεις.

Υπ' όψιν, μπορώ να παίζω σε πολλά ταμπλώ.
Όπως οι διάσημοι σκακιστές.

Όποιος θέλει, ξεκινάει παρτίδα.

Θα παίξω με όλους, όταν ξαναμπώ στο site.  Αργά το βράδυ δηλαδή.
ησουν μεσα τοτε αλλα τες πα σε συγχωρω γιατι εισαι γερος

      Ι
    Ι   
   
  Ι Ι Ι Ι Ι
Ι Ι Ι
 
OP
OP
S

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
63
Πόντοι
66
ησουν μεσα τοτε αλλα τες πα σε συγχωρω γιατι εισαι γερος

      Ι
     Ι    
   
  Ι Ι Ι Ι Ι
Ι Ι Ι


      Ι
    Ι   
   
  Ι Ι Ι
Ι Ι Ι

Δεν είμαι πάντα μέσα, όταν με βλέπεις μέσα.
Δε κάνω αποσύνδεση αφήνοντας το μηχάνημα, και με βγάζει στους παρόντες για κάμποση ώρα ακόμα.

Τέλος πάντων, αυτή είναι η κίνησή μου.
Εγκαταλείπεις?


Avatar,
Δε παίζω με λεφτά.
Είναι σα να κλέβω εκκλησία.
 

doritis spermatos

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2007
Μηνύματα
9.863
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
66
      Ι
     Ι     
   
  Ι Ι Ι
Ι Ι Ι

Δεν είμαι πάντα μέσα, όταν με βλέπεις μέσα.
Δε κάνω αποσύνδεση αφήνοντας το μηχάνημα, και με βγάζει στους παρόντες για κάμποση ώρα ακόμα.

Τέλος πάντων, αυτή είναι η κίνησή μου.
Εγκαταλείπεις?


Avatar,
Δε παίζω με λεφτά.
Είναι σα να κλέβω εκκλησία.
γιατι να εγκαταλειψω?πας καλα?

     
    Ι   
   
  Ι Ι Ι
Ι Ι Ι
 
OP
OP
S

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
63
Πόντοι
66
σε 3 παιχνιδια θα χανεις μια φορα εσυ μια φορα εγω
συγχαρητηρια

Δε το κατάλαβα αυτό, στα τρία είναι κάποιος μία κάποιος δύο.

Στο πρώτο ξεκίνησες εσύ, ξεκινάω εγώ:

      Ι
    Ι Ι
    Ι Ι Ι
  Ι Ι Ι Ι
  Ι Ι Ι Ι Ι
Ι
 

doritis spermatos

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2007
Μηνύματα
9.863
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
66
Δε το κατάλαβα αυτό, στα τρία είναι κάποιος μία κάποιος δύο.

Στο πρώτο ξεκίνησες εσύ, ξεκινάω εγώ:

      Ι
     Ι Ι
    Ι Ι Ι
   Ι Ι Ι Ι
  Ι Ι Ι Ι Ι
Ι
εννοω οτι θα παιξουμε αλλες 3 φορες και μετα ενα παιχνιδι θα κερδιζω και ενα θα χανω
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom