μαλακιες ανδρεα ολα.ολα οσα γραφονται εδω στο νημα,προσπαθουν να μας πεισουν για τι?οτι εχει γινει κατα καιρους σε αλλα νηματα κοριτσιων γινεται και δω.να με πεισουν οτι υπαρχουν προμοτορες και κλωνοι?το εχουμε εμπεδωσει.και μπορουμε καπου καπου και μεις οι αδαεις να τους μπανιζουμε.αλλα κατι αλλο παιζεται.η πιτα ειναι ολακερη και θελουν πολλοι να τσιμπησουν.δεν δικαιολογηται αλλιως τοση πρεμουρα.δεν νομιζω οτι γραφει μαλακιες τυπε αν θες και δευτερη αποψη
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

και μετά 