Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Diope ο μαμρά
(τυχαίνει να ξέρω πολλά ακόμα για τον μαλάκα,που δεν λέγονται εδώ)δεν σκέφτεται το όφελος κάποιας ομάδας αλλά μόνο το δικό του κέρδος.
Θα σου θυμίσω μετα την Μπολόνια που είχε ζητήσει ο ΠΑΟ 3 μέρες ακόμα ξεκούραση(οι άλλες ομάδες του φάιναλ φορ έπαιξαν μετά από αρκετές μέρες ξανά) και η μούμια είπε αφήστε τις πίπες, Πέμπτη παίζετε....
Επίσης ο Μαμρά είναι από Ηλεία(το κλειστό του Πύργου έχει το όνομα του
),όχι Αχαία και με τον Φούρα είχε μεγάλη κόντρα για την ανάθεση της Ολυμπίας οδού(και εκεί έχει απλώσει τα νύχια του ο Ραμσής...τελικά τους μπλοκάρανε οι φραουλοπαραγωγοί
)!
(τυχαίνει να ξέρω πολλά ακόμα για τον μαλάκα,που δεν λέγονται εδώ)δεν σκέφτεται το όφελος κάποιας ομάδας αλλά μόνο το δικό του κέρδος.Θα σου θυμίσω μετα την Μπολόνια που είχε ζητήσει ο ΠΑΟ 3 μέρες ακόμα ξεκούραση(οι άλλες ομάδες του φάιναλ φορ έπαιξαν μετά από αρκετές μέρες ξανά) και η μούμια είπε αφήστε τις πίπες, Πέμπτη παίζετε....
Επίσης ο Μαμρά είναι από Ηλεία(το κλειστό του Πύργου έχει το όνομα του
),όχι Αχαία και με τον Φούρα είχε μεγάλη κόντρα για την ανάθεση της Ολυμπίας οδού(και εκεί έχει απλώσει τα νύχια του ο Ραμσής...τελικά τους μπλοκάρανε οι φραουλοπαραγωγοί
)!
.
