Καλησπέρα στην παρέα. Γνωρίζουμε για την κοπέλα κάτι?
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλησπέρα στην παρέα. Γνωρίζουμε για την κοπέλα κάτι?
Ενδιαφερον βυζος!
Αυτη μια μου γραφει οτι ειναι Θεσσαλονικη μετα αιτ εχει παει Λαρισα σε ειδα και λαχταρισα πανω στοπροφιλ γραφει Αθηνα :-
τυπε μαλλον δε σου λεει αληθειες
Από δω παν κ άλλες πες της .
Εσυ την λες 45+ ο dinger 35αρα , αντε να βγαλεις ακρη. Εχει κι αυτο το ακα που προβληματιζει
Εμφανισιακά δεν είναι κάτι το αξιόλογο σε σχέση πάντα με τις φωτογραφίες που έχει στο προφίλ της λόγο κάποιον χρόνων που έχει παραπάνω. Ηλικία θα την έκανα σίγουρα 45+ αλλά σώμα σχετικά καλό και σφιχτό αλλά με χαλαρά 3αρια στήθη. Η επικοινωνία απλά γίνετε με Google translate η κοπέλα δεν ξέρει άλλη γλώσσα εκτός την δική της. Το στοματικό της είναι άγαρμπο και με χρήση δοντιού ενίοτε, δηλαδή χρήζει βελτίωσης. Φιλιά δίνει πολύ καλά όπως και στο κρεββάτι φαίνεται να γουστάρει και έχει διάθεση για πολλά κόλπα.
Συμπέρασμα: 80 ευρώ που ζητάει με φουλ πρόγραμμα, μέτριας εμφάνισης, και καλό σχετικά σώμα εγώ δεν τρελάθηκα περισσότερο λογο εμφάνισης οπως ειπα και πιο πανω. Δεν έκλαψα όμως τα λεφτά μου αλλά από την άλλη για εμένα δεν αξίζει λόγος επανάληψης.
130 σε μενα...χαχαχα...
Εμφανισιακά δεν είναι κάτι το αξιόλογο σε σχέση πάντα με τις φωτογραφίες που έχει στο προφίλ της λόγο κάποιον χρόνων που έχει παραπάνω. Ηλικία θα την έκανα σίγουρα 45+ αλλά σώμα σχετικά καλό και σφιχτό αλλά με χαλαρά 3αρια στήθη. Η επικοινωνία απλά γίνετε με Google translate η κοπέλα δεν ξέρει άλλη γλώσσα εκτός την δική της. Το στοματικό της είναι άγαρμπο και με χρήση δοντιού ενίοτε, δηλαδή χρήζει βελτίωσης. Φιλιά δίνει πολύ καλά όπως και στο κρεββάτι φαίνεται να γουστάρει και έχει διάθεση για πολλά κόλπα.
Συμπέρασμα: 80 ευρώ που ζητάει με φουλ πρόγραμμα, μέτριας εμφάνισης, και καλό σχετικά σώμα εγώ δεν τρελάθηκα περισσότερο λογο εμφάνισης οπως ειπα και πιο πανω. Δεν έκλαψα όμως τα λεφτά μου αλλά από την άλλη για εμένα δεν αξίζει λόγος επανάληψης.
Ναι συμφωνώ μαζί σου και σίγουρα δεν αξίζει για 100 ευρώ αφού σε αυτό το ποσό υπάρχουν άλλες πιο δυνατές μιλώντας πάντα από προσωπική εμπειρία που είχα μαζί της όπως έγραψα και πιο πάνω.Μάλλον ανέβασε την τιμή της λόγω αυξημένης ζήτησης. 100€ μου ζήτησε χθες που μιλήσαμε. Η επικοινωνία ήταν πολύ εύκολη μαζί της. Απάντησε γρήγορα στα Ελληνικά γράφοντας με Greeklish. Δεν ξέρω τελικά αν αξίζειι μια δοκιμή. Θεωρώ πολλά τα 100€ για την συγκεκριμένη. 60-70 θα ήταν μια λογική τιμή για την ηλικία και την εμφάνιση της!!
αυτο ειναι καλο μουνακι ρε φιλε.βεβαια χρυσο ειναι για να θελει κατοπενηνταρα?το εχει γαμευσει καποιος?
1 φορά σεξ?πριν 1 ωρα συνάντηση με την κοπελα .80 ευρώ 1 ωρα φουλ πρόγραμμα.συνενοηση με viber δεν μιλαει ελληνικά αγγλικά καλω σωμα αντεχει σε δυνατες στροφές λίγο αμηχανία στο δωμάτιο που δεν μιλάει .προφυλακτικα κανονικά τα είχε βγάλει στο κομοδίνο. Για μια φορα οπως λεει και ο thodiablo Καλή ειναι
Τυχερός.. χαχαχα130 σε μενα...χαχαχα...