Νέα

Αφαίρεση άδειας σε όσους οδηγούς μιλούν στο κινητό ή πετούν έξω τσιγάρα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giatioxi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 79
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.027
Κριτικές
1
Like
347
Πόντοι
186
Αφαιρεση διπλωματος αν πεταξεις τσιγαρο ειναι φιδια.
Ειναι το κλασσικό που κανουνε ολες οι κυβερνησεις οταν θελουνε να περασουνε νεα μετρα.
Κανουνε τα πραγματα τραγικα για να περασουνε αυτα που θελουνε χωρις αντιδρασεις.


Μιλανε πχ για τριπλασιασμο των τελων κυκλοφοριας στα οχηματα απο 120 στα 350 και οταν τελικα το κανουνε 140 το δεχεσαι αμάσητο γιατι απέφυγες το 350. :S :S :S

:vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:

:woldman:  :thumbsup: 

:S :S :S
 

Mounokwlaraki

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2016
Μηνύματα
1.335
Κριτικές
54
Like
2.701
Πόντοι
7.216
Οοοοοοοσους νόμους κι αν κάνουν Οοοοοοοσους ΚΟΚ κι αν αλλάξουν από τη στιγμή που ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει τη θέληση να εφαρμόσει την ΤΉΡΗΣΗ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΉ των ποινών κανένα μέτρο δεν έχει αποτέλεσμα...
+1
Όλα τα προβλήματα της χώρας σε μια πρόταση.
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.027
Κριτικές
1
Like
347
Πόντοι
186
Ολες οι αλλαγές στον ΚΟΚ -Πότε θα αφαιρούνται πινακίδες και δίπλωμα για 60 ημέρες [λίστα]

http://[URL unfurl="true"]www.iefimerida.gr/sites/default/files/styles/708x320/public/kok-aytokinita-708.jpg?itok=UcEf7WxX[/img[/URL]]

[b]Ανατροπές αλλά και σαρωτικές αλλαγές έρχονται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.[/b]

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών τα πρόστιμα στους οδηγούς παραβάτες θα πρέπει να έχουν παιδευτικό περιεχόμενο και όχι εισπρακτικό χαρακτήρα, γι αυτό και σε κάποια σχεδιάζεται μείωση ακόμα και κατά 40%, με εξαίρεση τις παραβάσεις κόκκινου σηματοδότη, STOP,  κατανάλωσης αλκοόλ  και οι παραβάσεις των διατάξεων με τις οποίες ορίζεται ο τρόπος προσπέρασης οχημάτων. Ωστόσο υπάρχουν και οι περιπτώσεις που θα γίνεται απευθείας αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης για 60 ημέρες στις περιπτώσεις. Συγκεκριμένα ο νέος ΚΟΚ ταξινομεί τις παραβάσεις σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.
Η διαβάθμιση θα γίνει μετά από εισήγηση της επιτροπής Οδικής Ασφάλειας. Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες.

[b]Απευθείας αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης για 60 ημέρες [/b]

• Χρήσης κινητού τηλεφώνου χωρίς την χρήση ακουστικών ή χωρίς την τοποθέτηση κινητού σε ειδική θέση για ανοιχτή ακρόαση.
• Παρεμπόδισης ραμπών διάβασης Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) ή στάθμευσης σε αποκλειστικές ή γενικές θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ.
• Χρήσης της λωρίδας εκτάκτου ανάγκης (Λ.Ε.Α.)
• Παραβίαση διατάξεων για τη χρήση ζώνης ασφαλείας ή προστατευτικού κράνους
• Παραβίαση διατάξεων για τη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας κατά τη μεταφορά παιδιών
• Ρίψης αντικειμένων ή ουσιών που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά, όπως το τσιγάρο

Μάλιστα επισημαίνεται πως στην περίπτωση υποτροπής -αν ο οδηγός επαναλάβει την παράβαση- μέσα σε ένα 6μηνο από την προηγούμενη, τότε θα αφαιρούνται πινακίδες και δίπλωμα απευθείας για διπλάσιο χρονικό διάστημα (120 ημέρες), ενώ ο παραβάτης θα πρέπει να δώσει ξανά εξετάσεις για την επανέκδοσή του διπλώματος.

[b]Πιο πρόστιμα παραμένουν ίδια [/b]

• Παραβίαση κόκκινου σηματοδότη,
• Παραβίαση STOP, 
• Κατανάλωση αλκοόλ,
• Παραβάσεις διατάξεων με τις οποίες ορίζεται ο τρόπος προσπέρασης οχημάτων

[b]Στα 150 χιλ. το όριο ταχύτητας[/b]

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του οδικού δικτύου, ο νέος νόμος δίνει την δυνατότητα αύξησης του ορίου ταχύτητας από τα 130 χιλιόμετρα στα 150 χιλιόμετρα μετά από μελέτη και έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Απαγορεύσεις τίθενται για τις τετράτροχες μοτοσυκλέτες (γουρούνες) όπου απαγορεύεται η χρήση τους στο οδικό δίκτυο της χώρας.

[b]Πρόστιμα ανάλογα με το εισόδημα [/b]

Ειδικότερα ενιαία πρόστιμα για όλους και προσαύξηση μέχρι το τριπλάσιο του προστίμου ανάλογα με το εισόδημα ή την περιουσία του παραβάτη περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου για θέματα Μεταφορών που παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης. Παράλληλα σημείωσε πως υπάρχει ένας κώδικας με χιλιάδες παραβάσεις, όπου κάθε μία έχει το δικό της πρόστιμο. Δεν είναι κατανοητό ποια παράβαση είναι επικίνδυνη και ποια κοστίζει περισσότερο στην κοινωνική συμπεριφορά. Για το λόγο αυτό θα αφιερωθούν διδακτικές ώρες σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου για θέματα οδικής συμπεριφοράς. «Θέλουμε να χτυπήσουμε την αρχή έχω λεφτά, παρανομώ και πληρώνω» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης. «Οι ίδιοι κανόνες προβλέπονται στην Ελβετία, στην Φινλανδία σε χώρες που εφαρμόζουν τις αρχές της πραγματικής ίσης μεταχείρισης των πολιτών» ανέφερε.

[b]Τι αλλάζει για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα[/b]

Θεσπίζονται μηχανισμοί ελέγχου, με στόχο την καταπολέμηση των παράνομων κυκλωμάτων με συγκεκριμένες βεβαιώσεις που πλέον θα παρέχονται με ηλεκτρονικό τρόπο. Τέτοιες βεβαιώσεις είναι η έγκριση τύπου με την οποία ταξινομήθηκε ένα αυτοκίνητο, ημερομηνία ταξινόμησης, βεβαίωση από επίσημους αντιπροσώπους σχετικά με ποιες ανακλήσεις έχουν γίνει, βεβαίωση του ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης κ.α. Θα χρειάζεται ακόμη και υπεύθυνη δήλωση του αγοραστή πως έχει λάβει υπόψη τα προαναφερθέντα στοιχεία. Σύμφωνα με τον υπουργό υπάρχουν πολίτες που έχουν αγοράσει πολύ ακριβά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που στη συνέχεια διαπιστώνεται πως δεν αντιστοιχούν τα χαρακτηριστικά τους, σε αυτά για τα οποία πλήρωσαν. Στο νέο νόμο που περιλαμβάνεται μαζί με τα ταξί στο νομοσχέδιο για τις Μεταφορές, ο εισαγωγέας θα αποζημιώνει πλήρως τον αγοραστή αν διαπιστωθεί πως η άδεια κυκλοφορίας δεν αντιστοιχεί στα πραγματικά στοιχεία του αυτοκινήτου.

[b]Δημιουργία Ψηφιακού Μητρώου[/b]

Όπως γίνεται γνωστό, θα δημιουργηθεί το ψηφιακό μητρώο οδικών μεταφορών στο υπουργείο Υποδομών. Εκεί θα καταγράφονται ψηφιακά ανά επιχείρηση, τα οχήματα, οι οδηγοί, οι σχέσεις εργασίας, κλπ. Σήμερα για να γίνουν οι έλεγχοι απαιτούνται μικτά κλιμάκια από τρεις υπηρεσίες, χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη αποτελεσματικότητα.

[b]Νέες ρυθμίσεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ[/b]

Στις νέες ρυθμίσεις θα περιληφθούν και διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ. «Υπάρχουν διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ που έχουν συγκεκριμένη ελάχιστη αμοιβή σε αντίθεση με τα ιδιωτικά, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός ανταγωνισμού. Οι προβλέψεις έγιναν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις με συγκεκριμένη στοχοθεσία και κατεύθυνση». Πλέον με απόφαση της Περιφέρειας που ανήκουν, τα ΚΤΕΟ θα μπορούν να αναπροσαρμόζουν τις τιμές σύμφωνα με τον ανταγωνισμό στην περιοχή που δραστηριοποιούνται. Επίσης θα μπορούν να λειτουργούν με τη μορφή της ανώνυμης εταιρείας. Επανέρχονται τα ασυμβίβαστα σε σχέση με τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ όπως πρώην γενικοί διευθυντές ή συγγενικά τους πρόσωπα.

[b]Αλλαγές και στην κυκλοφορία των ποδηλάτων[/b]

Αλλαγές έρχονται και στην κυκλοφορία των ποδηλάτων με ρυθμίσεις για την οδική συμπεριφορά των οδηγών τους, για τη φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες και άλλα. Επίσης, γίνονται πιο αυστηρά τα κριτήρια για τους οδηγούς που μεταφέρουν μαθητές. Στο εξής μπαίνουν όρια ηλικίας που θα είναι τα 55 χρόνια για οδηγούς λεωφορείων, όριο το οποίο μπορεί να παραταθεί μέχρι τα 65, εφόσον κατά πενταετία υπάρχουν εξετάσεις για οδική συμπεριφορά και υγεία. Οδηγοί που έχουν συμπληρώσει τα 75 έτη θα υποχρεώνονται, ανά πενταετία, σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς και δεν θα έχουμε μόνο τις ιατρικές βεβαιώσεις όπως σήμερα.

[b]Τηλεφωνικό κέντρο στο υπουργείο για παράπονα και καταγγελίες[/b]

Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιουργείται κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα, τηλεφωνικό κέντρο και υπηρεσία σύντομων γραπτών μηνυμάτων παραπόνων και καταγγελιών των επιβατών για παραβάσεις του Κανονισμού Λειτουργίας των Ε.Δ.Χ. Αυτοκινήτων. Με απόφαση του υπουργού καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για την ανάπτυξη, τη λειτουργία και τη συντήρηση του κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος, του τηλεφωνικού κέντρου και της υπηρεσίας σύντομων γραπτών μηνυμάτων (sms).

[b]Πότε θα καταστρέφονται οι πινακίδες των ΙΧ[/b]

Κάθε πινακίδα οχήματος που αφαιρείται καταχωρείται μηχανογραφικά στο αρχείο, στο οποίο τηρούνται τα στοιχεία όλων των οχημάτων της οικείας οργανικής μονάδας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Σε ότι αφορά τα οχήματα που είναι σε ακινησία μετά την πάροδο 2 ετών, η αρμόδια ΔΟΥ προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας. Σε περίπτωση αφαίρεσης των κρατικών πινακίδων οχήματος, η αρμόδια υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος, με την πάροδο 2 ετών από τη λήξη του διοικητικού μέτρου της αφαίρεσης. Οι αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες χορηγούν βεβαίωση καταστροφής πινακίδων κυκλοφορίας, κατόπιν αίτησης εκ μέρους του ιδιοκτήτη – κατόχου του οχήματος.

[url=http://[URL unfurl="true"]www.iefimerida.gr/news/372939/oles-oi-allages-ston-kok-pote-tha-afairoyntai-pinakides-kai-diploma-gia-60-imeres-lista]Πηγή[/URL] [/url]
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.618
Like
14.559
Πόντοι
3.656
Ολες οι αλλαγές στον ΚΟΚ -Πότε θα αφαιρούνται πινακίδες και δίπλωμα για 60 ημέρες [λίστα]

http://[URL unfurl="true"]www.iefimerida.gr/sites/default/files/styles/708x320/public/kok-aytokinita-708.jpg?itok=UcEf7WxX[/img[/URL]]

[b]Ανατροπές αλλά και σαρωτικές αλλαγές έρχονται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.[/b]

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών τα πρόστιμα στους οδηγούς παραβάτες θα πρέπει να έχουν παιδευτικό περιεχόμενο και όχι εισπρακτικό χαρακτήρα, γι αυτό και σε κάποια σχεδιάζεται μείωση ακόμα και κατά 40%, με εξαίρεση τις παραβάσεις κόκκινου σηματοδότη, STOP,  κατανάλωσης αλκοόλ  και οι παραβάσεις των διατάξεων με τις οποίες ορίζεται ο τρόπος προσπέρασης οχημάτων. Ωστόσο υπάρχουν και οι περιπτώσεις που θα γίνεται απευθείας αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης για 60 ημέρες στις περιπτώσεις. Συγκεκριμένα ο νέος ΚΟΚ ταξινομεί τις παραβάσεις σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.
Η διαβάθμιση θα γίνει μετά από εισήγηση της επιτροπής Οδικής Ασφάλειας. Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες.

[b]Απευθείας αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης για 60 ημέρες [/b]

• Χρήσης κινητού τηλεφώνου χωρίς την χρήση ακουστικών ή χωρίς την τοποθέτηση κινητού σε ειδική θέση για ανοιχτή ακρόαση.
• Παρεμπόδισης ραμπών διάβασης Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) ή στάθμευσης σε αποκλειστικές ή γενικές θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ.
• Χρήσης της λωρίδας εκτάκτου ανάγκης (Λ.Ε.Α.)
• Παραβίαση διατάξεων για τη χρήση ζώνης ασφαλείας ή προστατευτικού κράνους
• Παραβίαση διατάξεων για τη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας κατά τη μεταφορά παιδιών
• Ρίψης αντικειμένων ή ουσιών που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά, όπως το τσιγάρο

Μάλιστα επισημαίνεται πως στην περίπτωση υποτροπής -αν ο οδηγός επαναλάβει την παράβαση- μέσα σε ένα 6μηνο από την προηγούμενη, τότε θα αφαιρούνται πινακίδες και δίπλωμα απευθείας για διπλάσιο χρονικό διάστημα (120 ημέρες), ενώ ο παραβάτης θα πρέπει να δώσει ξανά εξετάσεις για την επανέκδοσή του διπλώματος.

[b]Πιο πρόστιμα παραμένουν ίδια [/b]

• Παραβίαση κόκκινου σηματοδότη,
• Παραβίαση STOP, 
• Κατανάλωση αλκοόλ,
• Παραβάσεις διατάξεων με τις οποίες ορίζεται ο τρόπος προσπέρασης οχημάτων

[b]Στα 150 χιλ. το όριο ταχύτητας[/b]

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του οδικού δικτύου, ο νέος νόμος δίνει την δυνατότητα αύξησης του ορίου ταχύτητας από τα 130 χιλιόμετρα στα 150 χιλιόμετρα μετά από μελέτη και έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Απαγορεύσεις τίθενται για τις τετράτροχες μοτοσυκλέτες (γουρούνες) όπου απαγορεύεται η χρήση τους στο οδικό δίκτυο της χώρας.

[b]Πρόστιμα ανάλογα με το εισόδημα [/b]

Ειδικότερα ενιαία πρόστιμα για όλους και προσαύξηση μέχρι το τριπλάσιο του προστίμου ανάλογα με το εισόδημα ή την περιουσία του παραβάτη περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου για θέματα Μεταφορών που παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης. Παράλληλα σημείωσε πως υπάρχει ένας κώδικας με χιλιάδες παραβάσεις, όπου κάθε μία έχει το δικό της πρόστιμο. Δεν είναι κατανοητό ποια παράβαση είναι επικίνδυνη και ποια κοστίζει περισσότερο στην κοινωνική συμπεριφορά. Για το λόγο αυτό θα αφιερωθούν διδακτικές ώρες σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου για θέματα οδικής συμπεριφοράς. «Θέλουμε να χτυπήσουμε την αρχή έχω λεφτά, παρανομώ και πληρώνω» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης. «Οι ίδιοι κανόνες προβλέπονται στην Ελβετία, στην Φινλανδία σε χώρες που εφαρμόζουν τις αρχές της πραγματικής ίσης μεταχείρισης των πολιτών» ανέφερε.

[b]Τι αλλάζει για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα[/b]

Θεσπίζονται μηχανισμοί ελέγχου, με στόχο την καταπολέμηση των παράνομων κυκλωμάτων με συγκεκριμένες βεβαιώσεις που πλέον θα παρέχονται με ηλεκτρονικό τρόπο. Τέτοιες βεβαιώσεις είναι η έγκριση τύπου με την οποία ταξινομήθηκε ένα αυτοκίνητο, ημερομηνία ταξινόμησης, βεβαίωση από επίσημους αντιπροσώπους σχετικά με ποιες ανακλήσεις έχουν γίνει, βεβαίωση του ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης κ.α. Θα χρειάζεται ακόμη και υπεύθυνη δήλωση του αγοραστή πως έχει λάβει υπόψη τα προαναφερθέντα στοιχεία. Σύμφωνα με τον υπουργό υπάρχουν πολίτες που έχουν αγοράσει πολύ ακριβά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που στη συνέχεια διαπιστώνεται πως δεν αντιστοιχούν τα χαρακτηριστικά τους, σε αυτά για τα οποία πλήρωσαν. Στο νέο νόμο που περιλαμβάνεται μαζί με τα ταξί στο νομοσχέδιο για τις Μεταφορές, ο εισαγωγέας θα αποζημιώνει πλήρως τον αγοραστή αν διαπιστωθεί πως η άδεια κυκλοφορίας δεν αντιστοιχεί στα πραγματικά στοιχεία του αυτοκινήτου.

[b]Δημιουργία Ψηφιακού Μητρώου[/b]

Όπως γίνεται γνωστό, θα δημιουργηθεί το ψηφιακό μητρώο οδικών μεταφορών στο υπουργείο Υποδομών. Εκεί θα καταγράφονται ψηφιακά ανά επιχείρηση, τα οχήματα, οι οδηγοί, οι σχέσεις εργασίας, κλπ. Σήμερα για να γίνουν οι έλεγχοι απαιτούνται μικτά κλιμάκια από τρεις υπηρεσίες, χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη αποτελεσματικότητα.

[b]Νέες ρυθμίσεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ[/b]

Στις νέες ρυθμίσεις θα περιληφθούν και διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ. «Υπάρχουν διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ που έχουν συγκεκριμένη ελάχιστη αμοιβή σε αντίθεση με τα ιδιωτικά, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός ανταγωνισμού. Οι προβλέψεις έγιναν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις με συγκεκριμένη στοχοθεσία και κατεύθυνση». Πλέον με απόφαση της Περιφέρειας που ανήκουν, τα ΚΤΕΟ θα μπορούν να αναπροσαρμόζουν τις τιμές σύμφωνα με τον ανταγωνισμό στην περιοχή που δραστηριοποιούνται. Επίσης θα μπορούν να λειτουργούν με τη μορφή της ανώνυμης εταιρείας. Επανέρχονται τα ασυμβίβαστα σε σχέση με τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ όπως πρώην γενικοί διευθυντές ή συγγενικά τους πρόσωπα.

[b]Αλλαγές και στην κυκλοφορία των ποδηλάτων[/b]

Αλλαγές έρχονται και στην κυκλοφορία των ποδηλάτων με ρυθμίσεις για την οδική συμπεριφορά των οδηγών τους, για τη φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες και άλλα. Επίσης, γίνονται πιο αυστηρά τα κριτήρια για τους οδηγούς που μεταφέρουν μαθητές. Στο εξής μπαίνουν όρια ηλικίας που θα είναι τα 55 χρόνια για οδηγούς λεωφορείων, όριο το οποίο μπορεί να παραταθεί μέχρι τα 65, εφόσον κατά πενταετία υπάρχουν εξετάσεις για οδική συμπεριφορά και υγεία. Οδηγοί που έχουν συμπληρώσει τα 75 έτη θα υποχρεώνονται, ανά πενταετία, σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς και δεν θα έχουμε μόνο τις ιατρικές βεβαιώσεις όπως σήμερα.

[b]Τηλεφωνικό κέντρο στο υπουργείο για παράπονα και καταγγελίες[/b]

Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιουργείται κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα, τηλεφωνικό κέντρο και υπηρεσία σύντομων γραπτών μηνυμάτων παραπόνων και καταγγελιών των επιβατών για παραβάσεις του Κανονισμού Λειτουργίας των Ε.Δ.Χ. Αυτοκινήτων. Με απόφαση του υπουργού καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για την ανάπτυξη, τη λειτουργία και τη συντήρηση του κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος, του τηλεφωνικού κέντρου και της υπηρεσίας σύντομων γραπτών μηνυμάτων (sms).

[b]Πότε θα καταστρέφονται οι πινακίδες των ΙΧ[/b]

Κάθε πινακίδα οχήματος που αφαιρείται καταχωρείται μηχανογραφικά στο αρχείο, στο οποίο τηρούνται τα στοιχεία όλων των οχημάτων της οικείας οργανικής μονάδας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Σε ότι αφορά τα οχήματα που είναι σε ακινησία μετά την πάροδο 2 ετών, η αρμόδια ΔΟΥ προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας. Σε περίπτωση αφαίρεσης των κρατικών πινακίδων οχήματος, η αρμόδια υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος, με την πάροδο 2 ετών από τη λήξη του διοικητικού μέτρου της αφαίρεσης. Οι αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες χορηγούν βεβαίωση καταστροφής πινακίδων κυκλοφορίας, κατόπιν αίτησης εκ μέρους του ιδιοκτήτη – κατόχου του οχήματος.

[url=http://[URL unfurl="true"]www.iefimerida.gr/news/372939/oles-oi-allages-ston-kok-pote-tha-afairoyntai-pinakides-kai-diploma-gia-60-imeres-lista]Πηγή[/URL] [/url]
[/quote]



το 90% των οδηγων θα χασουν την αδεια τους τυπε απο κρανος ζωνη και κινητο  :S :S :S
 

perseas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2006
Μηνύματα
2.057
Κριτικές
7
Like
3.761
Πόντοι
736
Ολες οι αλλαγές στον ΚΟΚ -Πότε θα αφαιρούνται πινακίδες και δίπλωμα για 60 ημέρες [λίστα]

http://[URL unfurl="true"]www.iefimerida.gr/sites/default/files/styles/708x320/public/kok-aytokinita-708.jpg?itok=UcEf7WxX[/img[/URL]]

[b]Ανατροπές αλλά και σαρωτικές αλλαγές έρχονται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.[/b]

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών τα πρόστιμα στους οδηγούς παραβάτες θα πρέπει να έχουν παιδευτικό περιεχόμενο και όχι εισπρακτικό χαρακτήρα, γι αυτό και σε κάποια σχεδιάζεται μείωση ακόμα και κατά 40%, με εξαίρεση τις παραβάσεις κόκκινου σηματοδότη, STOP,  κατανάλωσης αλκοόλ  και οι παραβάσεις των διατάξεων με τις οποίες ορίζεται ο τρόπος προσπέρασης οχημάτων. Ωστόσο υπάρχουν και οι περιπτώσεις που θα γίνεται απευθείας αφαίρεση πινακίδων και άδειας οδήγησης για 60 ημέρες στις περιπτώσεις. Συγκεκριμένα ο νέος ΚΟΚ ταξινομεί τις παραβάσεις σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.
Η διαβάθμιση θα γίνει μετά από εισήγηση της επιτροπής Οδικής Ασφάλειας. Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες.


[url=http://[URL unfurl="true"]www.iefimerida.gr/news/372939/oles-oi-allages-ston-kok-pote-tha-afairoyntai-pinakides-kai-diploma-gia-60-imeres-lista]Πηγή[/URL] [/url]
[/quote]

Πραγματικά τα πιστεύουν αυτά που νομοθετούν η απλά να γίνονται όπως και οι κανονισμοί για τα γήπεδα?
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.027
Κριτικές
1
Like
347
Πόντοι
186
το 90% των οδηγων θα χασουν την αδεια τους τυπε απο κρανος ζωνη και κινητο   :S :S :S

Στην αρχή θα το κυνηγήσουν για να δείξουν ότι ο νόμος εφαρμόζεται (πλησιάζουν Χριστούγεννα) κ μετά στα φρύδια τους όπως γίνεται πάντα τύπε  :S :S :S
 

perseas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2006
Μηνύματα
2.057
Κριτικές
7
Like
3.761
Πόντοι
736
Στην αρχή θα το κυνηγήσουν για να δείξουν ότι ο νόμος εφαρμόζεται (πλησιάζουν Χριστούγεννα) κ μετά στα φρύδια τους όπως γίνεται πάντα τύπε   :S :S :S

Σωστή τοποθέτηση συναγωνιστή.
:hi:
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.618
Like
14.559
Πόντοι
3.656
Στην αρχή θα το κυνηγήσουν για να δείξουν ότι ο νόμος εφαρμόζεται (πλησιάζουν Χριστούγεννα) κ μετά στα φρύδια τους όπως γίνεται πάντα τύπε   :S :S :S


μπορει να σταματησουν να το κυνηγανε γιατι οι οδηγοι θα εχουν διορθωθει τυπε    :grin: :grin: :grin: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.730
Πόντοι
1.306
το 90% των οδηγων θα χασουν την αδεια τους τυπε απο κρανος ζωνη και κινητο  :S :S :S

γιατι να την χασουν ;

αν φορανε ζωνη κρανος και δεν μιλανε στο κινητο οπως ειναι το αυτονοητο
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
44.616
Κριτικές
61
Like
39.637
Πόντοι
21.555
...........

............

[size=40pt]Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΟΜΟΣ !![/size]

:kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel:
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
44.616
Κριτικές
61
Like
39.637
Πόντοι
21.555
Αφαιρεση διπλωματος αν πεταξεις τσιγαρο ειναι φιδια.
Ειναι το κλασσικό που κανουνε ολες οι κυβερνησεις οταν θελουνε να περασουνε νεα μετρα.
Κανουνε τα πραγματα τραγικα για να περασουνε αυτα που θελουνε χωρις αντιδρασεις.

Μιλανε πχ για τριπλασιασμο των τελων κυκλοφοριας στα οχηματα απο 120 στα 350 και οταν τελικα το κανουνε 140 το δεχεσαι αμάσητο γιατι απέφυγες το 350. :S :S :S

:vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:
........

......... Τό 2002 στό Μόναχο πλήρωσα τό πέταγμα τσιγάρου άπο τό παράθυρο σε πάρκιν νοσοκομειου 600 ευρώ !!
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.730
Πόντοι
1.306
πεταξες τσιγαρο

6 μηνες να μαζευεις γοπες σε δημοσιες υποδομες δρομοι κτιρια κλπ

περασες με κοκκινο η μιλας στο τηλεφωνο

1 χρονο κοινωνικη υπηρεσια στο κατ στα ατυχηματα

εκει να δουμε ποσο μαγκας η μαγκισα ειναι

 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
151.908
Κριτικές
1
Like
29.581
Πόντοι
8.006
πεταξες τσιγαρο

6 μηνες να μαζευεις γοπες σε δημοσιες υποδομες δρομοι κτιρια κλπ

περασες με κοκκινο η μιλας στο τηλεφωνο

1 χρονο κοινωνικη υπηρεσια στο κατ στα ατυχηματα

εκει να δουμε ποσο μαγκας η μαγκισα ειναι
Και αν οδηγεις μεθυσμενος, υποθετω αναλογικα μαστίγωση στο Συνταγμα.
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.226
Κριτικές
49
Like
22.135
Πόντοι
24.596
πεταξες τσιγαρο

6 μηνες να μαζευεις γοπες σε δημοσιες υποδομες δρομοι κτιρια κλπ

περασες με κοκκινο η μιλας στο τηλεφωνο

1 χρονο κοινωνικη υπηρεσια στο κατ στα ατυχηματα

εκει να δουμε ποσο μαγκας η μαγκισα ειναι
:headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
στην Ταυλανδη αν συλληφθεις μεθυσμενος εχει κοινωνικη υπηρεσια στα νεκροτομεια.
κανονικα θελει θανατικη ποινη :ak: :ak: :S :S :S
 

Comilfo

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
241
Like
27
Πόντοι
1
Αν οδηγείς μεθυσμένος απλά να μην ξαναοδηγεις. Απλό και δίκαιο .
Όποιος έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης συνήθως το τηρεί.
 

Old Devil

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.784
Κριτικές
11
Like
603
Πόντοι
376
στην ελλάδα οι νόμοι δεν έχουν καμιά αξία για τους πολίτες γιατί δεν τους εφαρμόζουν οι πολιτικοί και οι μαρινάκιδες... :tooth:
δίκαιο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom