Νέα

Mamba ή μάπα...;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα orbgr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 56K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

billaek21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2010
Μηνύματα
190
Κριτικές
7
Like
648
Πόντοι
281
Παιδιά μπορείτε να μου απαντήσετε ή valeriana τι κοινα και τι διαφορές έχει από την μάμπο-Κατερίνα??εκτός από ηλικία... ευχαριστώ.
 

GIORGOSPRIV

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2017
Μηνύματα
946
Like
1.714
Πόντοι
216
Παιδιά μπορείτε να μου απαντήσετε ή valeriana τι κοινα και τι διαφορές έχει από την μάμπο-Κατερίνα??εκτός από ηλικία... ευχαριστώ.
το μόνο σίγουρο είναι ότι και οι δυο είναι από τα πιο δυνατά κορίτσια του χώρου ! Πιο πολλά κοινά έχουν , τα οποία Εσυ πρέπει να διαπιστώσεις . Προχώρα άφοβα ....
 

billaek21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2010
Μηνύματα
190
Κριτικές
7
Like
648
Πόντοι
281
το μόνο σίγουρο είναι ότι και οι δυο είναι από τα πιο δυνατά κορίτσια του χώρου ! Πιο πολλά κοινά έχουν , τα οποία Εσυ πρέπει να διαπιστώσεις . Προχώρα άφοβα ....


Μόλις έχω νέα θα ενημερώσω αναλυτικά ανάλογα βέβαια με τα δικά μου μάτια..
 

kaloskaloskalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2016
Μηνύματα
477
Κριτικές
12
Like
687
Πόντοι
311
Tην κατερινα δεν την ξερω. Αλλα την Βαλεριανα δεν μπωρω να την ξεχασω
 

GIORGOSPRIV

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2017
Μηνύματα
946
Like
1.714
Πόντοι
216

nectar

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2006
Μηνύματα
590
Κριτικές
10
Like
534
Πόντοι
6.065
To xamomili το εχει παρει κανεις;
Το ψηνω για την ερχομενη βδομαδα
Μην φαμε καμια ηττα, δεν τις σηκωνω πια
ειχα κανονισει να την δω αλλα δεν επεσε κατω απο 100€ στο παζαρι και το ανεβαλα....αν την παρεις ενημερωσε την ομαδα!!....
 
  • Like
Αντιδράσεις: eforos

lespec

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2006
Μηνύματα
334
Κριτικές
3
Like
1.195
Πόντοι
361
Την Κατερίνα που την βρίσκουμε; link ?
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646

clonarius

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2018
Μηνύματα
6.947
Κριτικές
34
Like
24.025
Πόντοι
8.346
Την είχα πάρει τον Γενάρη που πέρασε, μπατάλικο μωρό με βύζους και κωλάρα, σέρβις ικανοποιητικό, εμφάνιση κάτω του μέσου όρου των σίτυτουρ
Δέχομαι πμ με το τηλέφωνό της καθότι το παλιό που είχα δεν λειτουργει και εχει πολλα μνματα αδιαβαστα στο ινμποξ της
 

clonarius

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2018
Μηνύματα
6.947
Κριτικές
34
Like
24.025
Πόντοι
8.346
Τότε δεχόταν στο Ελληνίς
Ελπίζω να άλλαξε
 

petroscost

Μέλος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
436
Like
517
Πόντοι
81
Την είχα πάρει τον Γενάρη που πέρασε, μπατάλικο μωρό με βύζους και κωλάρα, σέρβις ικανοποιητικό, εμφάνιση κάτω του μέσου όρου των σίτυτουρ
Ετσι όπως τα λες, φιλότιμη και τουλάχιστον σε μένα φιλιά έδινε, για 80 incall ήταν vfm, δεν θα την ξανάβλεπα μόνο και μόνο για το Ελληνίς
 

clonarius

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2018
Μηνύματα
6.947
Κριτικές
34
Like
24.025
Πόντοι
8.346
Εγώ θα τις έριχνα έναν ακόμα αν μου σφυρίξει κάποιος το νέο της τηλέφωνο
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
64.999
Πόντοι
48.437
Παιδιά μπορείτε να μου απαντήσετε ή valeriana τι κοινα και τι διαφορές έχει από την μάμπο-Κατερίνα??εκτός από ηλικία... ευχαριστώ.


Το κοινό είναι ότι έχουν πολύ καλό σέρβις κι οι δύο.
Η διαφορά για μένα είναι μόνο στο σωματότυπο και στην ηλικία.
Πάντως και με τις δύο θα περάσεις σούπερ
 

clonarius

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2018
Μηνύματα
6.947
Κριτικές
34
Like
24.025
Πόντοι
8.346
Το Κατερινάκι καλό αλλά πολύ χασκογελάει...
 

Θησέας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
303
Κριτικές
8
Like
651
Πόντοι
301
Τηλέφωνο Κατερίνας παρακαλώ
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom