Νέα

Mamba ή μάπα...;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα orbgr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 56K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Εγγρ.
22 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.165
Κριτικές
12
Like
6.368
Πόντοι
3.666
Το κοινό είναι ότι έχουν πολύ καλό σέρβις κι οι δύο.
Η διαφορά για μένα είναι μόνο στο σωματότυπο και στην ηλικία.
Πάντως και με τις δύο θα περάσεις σούπερ.
Το πλέον σίγουρο, και δεδομένο.    :thumbsup:
 
Εγγρ.
22 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.165
Κριτικές
12
Like
6.368
Πόντοι
3.666
Εγγρ.
22 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.165
Κριτικές
12
Like
6.368
Πόντοι
3.666
Το Κατερινάκι καλό αλλά πολύ χασκογελάει...
Από το νά ΄ναι μουρτζούφλα, χίλιες φορές να χασκογελάει...
Δείχνει να το διασκεδάζει κιόλας, ειδικά όταν τα παίρνει στο πρόσωπο... :cheesy:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.548
Κριτικές
195
Like
64.985
Πόντοι
48.437
Από το νά ΄ναι μουρτζούφλα, χίλιες φορές να χασκογελάει...
Δείχνει να το διασκεδάζει κιόλας, ειδικά όταν τα παίρνει στο πρόσωπο... :cheesy:


Αυτό το τελευταίο είναι που μ αρέσει πιο πολύ στο κατερινιω και η aftercum περιποίηση που κάνει
 

nick77r

Σπουδαίος
Εγγρ.
7 Μαρ 2012
Μηνύματα
3.777
Like
5.712
Πόντοι
2.306
:wanker:Λοιπον θα γραψω την εμπειρια μου με την Αρτεμις για οσους ξερουν... δυστυχως δεν περασα καλα και ειχα καιρο να το νιωσω αυτο. Σε συγκριση με το Κατερινακι επειδη ειναι στην ιδια κατηγορια ειναι κατωτερη. Σαν εμφανιση δεν θα το ελεγα αλλα στο σερβις εχει μεγαλη διαφορα! Βγαζει μια νωχελικοτητα και κατι σαν αδιαφορια καμια καβλα δηλαδη να σε φτιαξει λιγο να σε ανεβασει. Για να μην κουραζω θα καταληξω λεγοντας οτι ειναι πολυ φιλικη και ευγενικο κοριτσι αλλα στο κρεβατι πολυ απαθεια ρε γαμωτο
 

digi01

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2018
Μηνύματα
41
Like
14
Πόντοι
0
Κύριοι πως μπορούμε να βρούμε το Κατερινάκι?
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.342
Κριτικές
24
Like
6.865
Πόντοι
3.666
:wanker:Λοιπον θα γραψω την εμπειρια μου με την Αρτεμις για οσους ξερουν... δυστυχως δεν περασα καλα και ειχα καιρο να το νιωσω αυτο. Σε συγκριση με το Κατερινακι επειδη ειναι στην ιδια κατηγορια ειναι κατωτερη. Σαν εμφανιση δεν θα το ελεγα αλλα στο σερβις εχει μεγαλη διαφορα! Βγαζει μια νωχελικοτητα και κατι σαν αδιαφορια καμια καβλα δηλαδη να σε φτιαξει λιγο να σε ανεβασει. Για να μην κουραζω θα καταληξω λεγοντας οτι ειναι πολυ φιλικη και ευγενικο κοριτσι αλλα στο κρεβατι πολυ απαθεια ρε γαμωτο
    Εγω παντως  δεν θα  συμφωνησω φιλε nick , την  ειδα κι  εγω  προσφατα  την  μικρη και περασα  σουπερ  , ωραιο πιπινακι η  Αρτεμις , εμφανισιακα πιο ωραια  απ το  Κατερινακι , και με το μαυρισμενο  σωματακι  της απ τα μπανια  ηταν σκετο  λουκουμακι η μικρη , σιγουρα  στην  πιπα δεν το  εχει  οπως η Κατερινα  αλλα στα  υπολοιπα  μια χαρα  ορεξατη  ηταν , επισης  καυλωνει αρκετα  και κατεβαζει  και φουλ  μουνοζουμα  με το  καταλληλο  χειρισμο  ;) ;) ,  σιγουρα  εχει  καποια    στοιχεια  αματουρ  διοτι  δεν ειναι  τοσο  ψημενη και καιρο  στο  σπορ  οπως η Κατερινα  αλλα   εδειξε  δυνατοτητες  βελτιωσης  η μικρη , παντως  το  πρωτο  τεστ   το  περασε με  επιτυχια  κατ εμε  θα ελεγα  , θα δω  και στο επομενο  ραντεβου  σε  τι ρυθμους  θα παιξει  και θα  ενημερωσω  ξανα  ;) :hi: :hi:
 

nick77r

Σπουδαίος
Εγγρ.
7 Μαρ 2012
Μηνύματα
3.777
Like
5.712
Πόντοι
2.306
    Εγω παντως  δεν θα  συμφωνησω φιλε nick , την  ειδα κι  εγω  προσφατα  την  μικρη και περασα  σουπερ  , ωραιο πιπινακι η  Αρτεμις , εμφανισιακα πιο ωραια  απ το  Κατερινακι , και με το μαυρισμενο  σωματακι  της απ τα μπανια  ηταν σκετο  λουκουμακι η μικρη , σιγουρα  στην  πιπα δεν το  εχει  οπως η Κατερινα  αλλα στα  υπολοιπα  μια χαρα  ορεξατη  ηταν , επισης  καυλωνει αρκετα  και κατεβαζει  και φουλ  μουνοζουμα  με το  καταλληλο  χειρισμο  ;) ;) ,  σιγουρα  εχει  καποια    στοιχεια  αματουρ  διοτι  δεν ειναι  τοσο  ψημενη και καιρο  στο  σπορ  οπως η Κατερινα  αλλα  εδειξε  δυνατοτητες  βελτιωσης  η μικρη , παντως  το  πρωτο  τεστ  το  περασε με  επιτυχια  κατ εμε  θα ελεγα  , θα δω  και στο επομενο  ραντεβου  σε  τι ρυθμους  θα παιξει  και θα  ενημερωσω  ξανα  ;) :hi: :hi:
Μπορει να επεσα στην ημερα τι να πω ειχε πολυ απαθεια!
 
  • Like
Αντιδράσεις: dinger

egira79

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2013
Μηνύματα
123
Κριτικές
5
Like
189
Πόντοι
281
Παίδες κάποιος σε ομάδες το τηλέφωνο από το Κατερινάκι.ευχαριστω εκ τον προτέρων
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.342
Κριτικές
24
Like
6.865
Πόντοι
3.666
Μπορει να επεσα στην ημερα τι να πω ειχε πολυ απαθεια!
  Μπορει  οντως  να  επεσες  σε μερα που να ηταν καπως  , παντως  εγω  οντως  περασα  καλα  και το  εννοω , anyway  ελπιζω  παντως  να  ρεφαρεις την επομενη ετσι  και την ξαναδεις και βρεθειτε
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom