Stupid Horse
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2016
- Μηνύματα
- 536
- Κριτικές
- 7
- Like
- 854
- Πόντοι
- 366
Εβελιν και λοιποι π ζητατε πουτσο και φωτός μιλήστε στα PM σας ελεος με το σπαμ
Αν θέλεις να δεις πως τα πας με το ΣΟΥΜΟ....παλυ καλα που ειμαι αφραγκος γιατιτ σκεφτομουν δηλαδη
Εγώ έχο απορία εσει βατραχομουρι ξερής τα πάντα για όλες . Με τι λεφτά πας αφού λες ότι φρανγκο δεν έχεις .?
Εγώ απλά σε ροτισα με δικά σου λεγόμενα . Και εση μόλις τώρα μίλησες με κακιά ! Και δεν καταλαβενο το γιατί . Να δέχεσε κριτική από άλλους όπως κριτικαρης και εση. Το τι έκανες δεν σε ροτισα αν γέμισες ι όχι. Τώρα δεν θα σχολιασο καν το αν μου εδινες τα χρήματα ι όχι . Γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι μ έχεις στείλει πριβέ σμς κελί τα έχουμε πι. Ας βάλουμε τέλος εδο. Για να μίνι υπάρχει σεινεχια . Καλό σου βράδυ .
Όχι άλλα παρατήρησα τη τελευταία βδομάδα βλέπω ποστ από μέλη που ζητάνε πληροφορίες να χάνονται από σπαμ. Μιλήστε σε κάνα τσατΑναφέρθηκες σε εμένα . Έχουμε ξανά μιλήσει μαζί που με ανάφερες?....
δεν τ βλεπωκαλησπερα αγορια! παθητικη μονο!!
αφού δεν απαντάς στα pm...καλησπερα αγορια! παθητικη μονο!!
μωράκι τι κορμί είναι αυτό για τρέλα πράγματα περιοχή σου και ένα τηλ.καλησπερα αγορια! παθητικη μονο!!