Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
σου ρθε με το κοραλι φόρεμα;Δε ξέρω τι λένε για τη lana αλλά εγώ τη βρήκα ψιλοσάπια..δεν άντεξε και πολύ στο σφυροκόπημα και απο σώμα μόνο βυζιά..φάτσα γκίλφ μόνο η μασέλα της έλειπε..χαχα
σου ρθε με το κοραλι φόρεμα;
ξεροχυνωωωωωωωωω Α ρε Καψωνη τι χάνεις ρε μαλακαΟχι απ οτι θυμαμαι είχε έρθει με κάτι μπότες και ένα καφτάνι σαν ινδιανος αρχηγός ήταν..
οι μπότες είναι all weather αφού ξεχνά να τις βγάλειΟχι απ οτι θυμαμαι είχε έρθει με κάτι μπότες και ένα καφτάνι σαν ινδιανος αρχηγός ήταν..
ποιά λέτε ρε παιδιά?
μην μας κρατάτε στο σκοτάδι
Ποτε ξαναρχεται?Μίλησα με τη θείτσα,φευγει αύριο το μεσημέρι!οποιος πρόλαβε πρόλαβε
δεν ξέρειΠοτε ξαναρχεται?
θα ξανάρθει σύντομα γιατί γλυκάθηκεΜίλησα με τη θείτσα,φευγει αύριο το μεσημέρι!οποιος πρόλαβε πρόλαβε

είσαι απίστευτος αλλά και απαράδεκτοςτη ψήνω να πάρει τραμ να κατέβει Βουλα να της τον δωσω λιγάκι κ να τη πάω αεροδρομιο....

) στην πανω γνάθο, πετάει υγρά από το μ@@νί της έτσι και την γλύψεις, είναι φουλ shave και γενικά βγάζει κάτι το ημιεπαγγελματικό. Δεν θα ξαναπηγαινα διότι στο πρωινό του ξενοδοχείου δεν σερβίρουν scrabbled eggs Ναι εσύ το είχες γράψει τοτεΤι καλό παιδί αυτό είναι τελικά.. ...Με το τζιπ θελω θέλω να νε πας και εμενα αερδρόμιο. ..να με γυρίσεις Μετά να πάμε και για μπάνιο.. ....γυμνοί ....
Γκαρι εμενα νομίζω έβριζε η γιαγιά σβελτανα....αν με ξεχάσε Τώρα θα λυπηθώ...την φιλω στον κωλο όμως αν την ξαναδείς.....α και τον ζάντρέν τότε πολυ....και για Αυτό τα πήρα.. ...ειναι υπακούω και βολική όμως και χεσμενη στα φράγκα απο τα πορτοφόλια μας
Και για να θυμηθώ να γελάσω μόνος μου..... μου ελεγε κιόλας με ειρωνικό ύφος.. ..οτι αυτής ο γιος ειναι άρχοντας....εμρις δηαλδη Είμαστε οι γύφτοι....που τον πληρώνουμε προφανώς.. ..άρχοντα με μάνα πουτανα δεν ξέρω Της είπα.. .![]()
Μόλις τώρα πιπωσα τη θείτσα στο αμαξι! Τα πήρε μια χαρά κ την έβαλα στο εξπρές για το αεροδρομιο! Κόστος 6€ για το εισιτήριο του λεωφορείου. Δεν δίνω 50ρικο σε τέτοιες σάπιες που να χτυπιούνται ! Μάθετε μπαλίτσα ρεεεεεεε