Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
βγάζει γουστα κακά τα ψέμματα, η φάση θυμίζει τη γειτόνισσα που παντα γκρινιάζει όταν κανεις θόρυβο αλλα καταβαθος θέλει να τη γαμησεις!συναγωνιστής είχε γράψει πρόσφατα πως βρίζει τους γαμιάδες της
στο ραντεβού μας πάντως δεν έβγαλε άχνα αλλά τον έφαγε ειρηνικά
συναγωνιστής είχε γράψει πρόσφατα πως βρίζει τους γαμιάδες της
στο ραντεβού μας πάντως δεν έβγαλε άχνα αλλά τον έφαγε ειρηνικά
όπως έγραψα προ ολίγου δεν με ενόχλησε σε κάτιΤο πιο βασικό δλδ δεν είπατε.
Αν είναι έτσι και στη συνάντηση κλάφτα (πέρα από το κρεβάτι)....
δεν θυμάμαι ποιός το είχε γράψει γιατί έχουν περάσει μήνες, ότι είχε παρανοήσει στο ραντεβού και έβριζε ορισμένους από εμάς εδώ στο bouβριζει??
για καντο ταλαρα
Χαχαχχαχα εμένα σίγουρα! Έλα Σβετλαναρα! Παλι διαφήμιση σου κάναμεδεν θυμάμαι ποιός το είχε γράψει γιατί έχουν περάσει μήνες, ότι είχε παρανοήσει στο ραντεβού και έβριζε ορισμένους από εμάς εδώ στο bou
δεν θυμάμαι ποιός το είχε γράψει γιατί έχουν περάσει μήνες, ότι είχε παρανοήσει στο ραντεβού και έβριζε ορισμένους από εμάς εδώ στο bou
Δεν βγαζεις ακρη, σ εμενα οταν πηγα να τσεκαρω τιναχτηκε κ μου ειπε οχι με τιποτα!!μου έγραψε ότι δίνει κωλαράκι
Χαχαχχαχα εμένα σίγουρα! Έλα Σβετλαναρα! Παλι διαφήμιση σου κάναμε

ναι εσένα έβριζε και τον ζαντ νομίζωΧαχαχχαχα εμένα σίγουρα! Έλα Σβετλαναρα! Παλι διαφήμιση σου κάναμε
κοραλί φόρεμα θέλω παλιιιιιιιι,Σβετλάνα ακουυυυυυσσσσσσς Οξω μωρηηηηηηηη!!!!ναι εσένα έβριζε και τον ζαντ νομίζω
για να δούμε θα προλάβω, γιατί άργησα να την ανακαλύψω και φεύγει μεθαύριοΔεν βγαζεις ακρη, σ εμενα οταν πηγα να τσεκαρω τιναχτηκε κ μου ειπε οχι με τιποτα!!
Προχωρα το, αλλαξε πολιτικη φαινεται, βαλε κ λιγο λαδακι, εαν κ απο ο,τι ειδα ..μπορει κ να μη χρειαστει!!
για να δούμε θα προλάβω, γιατί άργησα να την ανακαλύψω και φεύγει μεθαύριο
αν και μου είπε ότι θα ξανάρθει γιατί της άρεσε πολύ η Αθήνα
πρέπει να χέστηκε στο 50αρικο η θεία
και συ δεν λες τίποτα, αλλά έπρεπε να κάνω εγώ την ερώτηση χθες βράδυ
σήμερα δεν πρέπει να έχει κλείσει πόδιΜίλησα και εγώ με αυτή που λέτε πριν 2-3 μέρες. Αρχικά δλδ ανταλλάξαμε 2-3 μυνήματα, μετά άφαντη μάλλον θα πλάκωσε λαός...
Mea culpa φιλε, συνεχιζομενη αδρανεια απο διακοπες καλοκαιριου.για να δούμε θα προλάβω, γιατί άργησα να την ανακαλύψω και φεύγει μεθαύριο
αν και μου είπε ότι θα ξανάρθει γιατί της άρεσε πολύ η Αθήνα
πρέπει να χέστηκε στο 50αρικο η θεία
και συ δεν λες τίποτα, αλλά έπρεπε να κάνω εγώ την ερώτηση χθες βράδυ
κατανοητόνMea culpa φιλε, συνεχιζομενη αδρανεια απο διακοπες καλοκαιριου.
ποιά είναι αυτή πάλι?Ρε με την άλλη τη μπαζομασαζου από Ν. Μακρη εχετε μιλήσει; Είναι δεκτική σε σεξ με 40-50 ευρώ ΑΝ της αρέσεις αλλά δεν κάνει....
![]()
![]()
Ρε με την άλλη τη μπαζομασαζου από Ν. Μακρη εχετε μιλήσει; Είναι δεκτική σε σεξ με 40-50 ευρώ ΑΝ της αρέσεις αλλά δεν κάνει....
![]()
![]()
ποιά λέτε ρε παιδιά?μια μαυρομαλλα σιτεμενη?κατι ειχε γραφτει εδω παλια