Thanks!τωρα εδω
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Thanks!τωρα εδω
περιπου ιδιες. η αννι με μικροτερο στηθος αλλα με πιο καυλιαρικη φατσουλαΘα ήθελα να ρωτήσω τους παίχτες που είναι φαν των μινιον
από ότι έχω κοιτάξει απο τις κριτικές μοιάζει αρκετά σε σέρβις με την Ιολη με την διαφορά ότι η δευτερη κάνει και CIM/CIF Anal και φιλιά αλλά έχουν και οι δύο παρόμοια amateur συμπεριφορά.
Επίσης στο σώμα βλέπω αρκετά χαρακτηριστικά κοινά κ οι δυο μινιον, μικρό στήθος etc.
Ετσι ισχύει ή κανω λάθος?
Και οι δυο μινιον ειναι οπως το ειπες , η Αννα βγαζει μια πολυ αματιουρ κατασταση φιλια στο χαλαρο μονο αμα την φτιαξεις και την καβλωσεις λινεται και δεινει γλωσσοφιλα αλλα κι αυτα στο χαλαρο δεν θα σου ξεκολλησει την γλωσσα , οπως και μεγαλο μιον της οτι δεν κανει CIM :- :- :- .....Θα ήθελα να ρωτήσω τους παίχτες που είναι φαν των μινιον
από ότι έχω κοιτάξει απο τις κριτικές μοιάζει αρκετά σε σέρβις με την Ιολη με την διαφορά ότι η δευτερη κάνει και CIM/CIF Anal και φιλιά αλλά έχουν και οι δύο παρόμοια amateur συμπεριφορά.
Επίσης στο σώμα βλέπω αρκετά χαρακτηριστικά κοινά κ οι δυο μινιον, μικρό στήθος etc.
Ετσι ισχύει ή κανω λάθος?

Στο πρόσωπο ποια θεωρείς ποιο ωραία ,ας απαντήσουν και άλλη που της έχουν δει..Και οι δυο μινιον ειναι οπως το ειπες , η Αννα βγαζει μια πολυ αματιουρ κατασταση φιλια στο χαλαρο μονο αμα την φτιαξεις και την καβλωσεις λινεται και δεινει γλωσσοφιλα αλλα κι αυτα στο χαλαρο δεν θα σου ξεκολλησει την γλωσσα , οπως και μεγαλο μιον της οτι δεν κανει CIM :- :- :- .....
Εγω θα σου προτεινα Ιολη δαγκωτο εχει λιγο μεγαλυτερο βυζακι απο την αβυζι Αννα , γλωσσοφιλα με παθος , πιπα παααρα πολυ καλη για το νεαρο της ηλικιας της , φαινεται οτι εχει εμεπιρια στο κλαρηνο , καραμελωνει απιστευτα το κατω σετ , ειναι αρκετα καλη σε οτι σταση την βαλεις , και τα δεχεται αδιαμαρτηρητα στο στομα , περυσι που την ειχα συναντηση 3 φορες απο το πρωτο ραντεβου ειχαμε καλη χημεια κι εβγαλε καλες επιδοσεις , βεβαια εχω καιρο να την δω , ελπιζω να μην εχει αλλαξει κατι στις υπηρεσιες της και στην ορεξη που εχει για σεξ , κατ εμε αν ριξει λιγο την τιμολογιση της θα την ξανατιμησω συντομα διοτι μου αφησε καλες εντυπωσεις τις τελευταιες φορες![]()
![]()
![]()
εγω μαλλον την αννι θα ελεγα στο προσωπο..Στο πρόσωπο ποια θεωρείς ποιο ωραία ,ας απαντήσουν και άλλη που της έχουν δει..
Κατα τα δικα μου γουστα η Ιολη εχει χαρακτηριστικη φατσα ελληνιδας περιστεριοτισας , οχι βεβαια οτι η Αννα ειναι ασχημη , απλα εχει πιο παιδικο και αγουρο προσωπο η Αννα , κατα την δικη μου γνωμη κυριε σερενοΣτο πρόσωπο ποια θεωρείς ποιο ωραία ,ας απαντήσουν και άλλη που της έχουν δει..

Μονο που αμφότερες είναι από Ηπειρο . ΒορειοΚατα τα δικα μου γουστα η Ιολη εχει χαρακτηριστικη φατσα ελληνιδας περιστεριοτισας , οχι βεβαια οτι η Αννα ειναι ασχημη , απλα εχει πιο παιδικο και αγουρο προσωπο η Αννα , κατα την δικη μου γνωμη κυριε σερενο![]()
![]()
![]()
Και οι δυο μινιον ειναι οπως το ειπες , η Αννα βγαζει μια πολυ αματιουρ κατασταση φιλια στο χαλαρο μονο αμα την φτιαξεις και την καβλωσεις λινεται και δεινει γλωσσοφιλα αλλα κι αυτα στο χαλαρο δεν θα σου ξεκολλησει την γλωσσα , οπως και μεγαλο μιον της οτι δεν κανει CIM :- :- :- .....
Εγω θα σου προτεινα Ιολη δαγκωτο εχει λιγο μεγαλυτερο βυζακι απο την αβυζι Αννα , γλωσσοφιλα με παθος , πιπα παααρα πολυ καλη για το νεαρο της ηλικιας της , φαινεται οτι εχει εμεπιρια στο κλαρηνο , καραμελωνει απιστευτα το κατω σετ , ειναι αρκετα καλη σε οτι σταση την βαλεις , και τα δεχεται αδιαμαρτηρητα στο στομα , περυσι που την ειχα συναντηση 3 φορες απο το πρωτο ραντεβου ειχαμε καλη χημεια κι εβγαλε καλες επιδοσεις , βεβαια εχω καιρο να την δω , ελπιζω να μην εχει αλλαξει κατι στις υπηρεσιες της και στην ορεξη που εχει για σεξ , κατ εμε αν ριξει λιγο την τιμολογιση της θα την ξανατιμησω συντομα διοτι μου αφησε καλες εντυπωσεις τις τελευταιες φορες![]()
![]()
![]()
δες πμ ;)Βασικά σώμα και σερβις πειτε καλύτερα
δες πμ ;)
Καλημερα Συναγωνιστες που μπορουμε να βρουμε το τηλ. της η καποιο Λινκ για να την τιμησουμε???
κ ο από πάνω τα ιδια..διάβασες την προηγούμενη σελίδα;

Συναντησα την Αννα (χωρις φοιτητρια ). Πολύ μινιόν 155 με τακουνια, βυζακι 1,5 με την ρογα γινεται 2αρι, πεταχτο κολαρακι που είναι παρθενο ακομη, κοιλιακους που σε καυλωνουν και πολύ μα πολύ διαθεση για παιγνίδια. Κατσαμε πανω από μια ωρα με μασαζακι , δαχτυλάκια, πηδηματάκια ( όλα μικροσκοπικα ρε γαμωτο). Ωρες ωρες φοβάσαι μην σου μειενι στα χερια. Κι όμως αντεχει το μωρο. Μαλλον για ρουμανακι το κανω από την προφορα , μπορει και σκοπιανακι. Τι σημασια εχει. περασα πολύ καλα και θα το επεναλαβω. Καλα πηδηματα σε ολους .