Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εσυ βρήκες εμένα εδω,όχι εγω εσένα!δε θυμαμαι ποτε να σου ζητησα να ασχοληθεις μαζι μου εκτος εαν εγινε κατι τετοιο και δε το θυμαμαι
δε γραφω και τιποτε σπουδαιο!και επειδη εισαι πολυ πιο παλιος απο μενα δε χρειαζεται να το χτυπας αυτο!εσυ βρήκες εμένα εδω,όχι εγω εσένα!
αφου γράφεις δημόσια θα κριθείς και δημόσια!
ok...νομίζω αδελφε οτι πολύ ασχοληθήκαμε με το troll
όταν και αν μας δηλώσει οτι είναι γυναίκα και μας δώσει και κανενα τηλεφωνο το ξανασυζητάμε ;)
αυτο το γραψανε για πλακα ο σπανκυ και θα το ανακαλεσει αμεσως! >βέβαια σε άλλο thread λένε οτι παίρνει 50 ευρουλάκια....![]()
τι δεν παίρνεις 50 ευρω?αυτο το γραψανε για πλακα ο σπανκυ και θα το ανακαλεσει αμεσως! >![]()

ανακληση παρτιδοςαυτο το γραψανε για πλακα ο σπανκυ και θα το ανακαλεσει αμεσως! >![]()
βέβαια σε άλλο thread λένε οτι παίρνει 50 ευρουλάκια....![]()

εσυ κάτι ξέρεις παραπάνω νομίζω!δίνει ή παίρνει ?![]()
![]()
![]()
* ά ....πάιρνει :o![]()
τι δεν παίρνεις 50 ευρω?![]()
ναι τέτοια λεγε εσυ να ανεβάσει το κασέ της και μετα να καβαλήσει και καλάμι!Ναι, χαζή είναι να πάρει μόνο 50; Δεν θα την έχουν μετά σε υπόληψη!
Ενω αν ζητήσει 100+, θα την παρακαλάνε για να τους δώσει το τηλέφωνό της! ;)
ναι τέτοια λεγε εσυ να ανεβάσει το κασέ της και μετα να καβαλήσει και καλάμι!
ας μας πει όμως η ίδια τι πρόγραμμα κάνει?
να ξέρουμε τουλάχιστον αν αξίζουν τα χρήματα!
πιστευεις στον ερωτα???!!!???ή τον αγοραιο ερωτα?? θα επειρνες ποτε επι χρημασι κανενα παιδαρα ???δε κανω κανενα προγραμμα οποτε αφηστε το τελειως! >![]()
άντε πάλι με τα ΔΕΝδε κανω κανενα προγραμμα οποτε αφηστε το τελειως! >![]()
δε κανω κανενα προγραμμα οποτε αφηστε το τελειως! >![]()
Ρε παπάρα κι εσύ, δεν έχει μάτια να διαβάσει πόσα παίρνουν οι άλλες, στις κριτικές που γράφετε;
Αφού μόνοι σας τα μαρτυράτε και χωρίς ξύλο καν!![]()