You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
!!!!!!!!!!!!!ο χιστις εχωντας πολυ μεγαλη εμπειρια αν ελενα λετε αυτη την ξανθια με τις μποτες πανω απο το γονατο που βγαινει τοτε ειναι 1000% γυναικα.
Xistis βλέπεις μπάλα! Τώρα επειδή τη θυμήθηκα καιο χιστις εχωντας πολυ μεγαλη εμπειρια αν ελενα λετε αυτη την ξανθια με τις μποτες πανω απο το γονατο που βγαινει τοτε ειναι 1000% γυναικα.
, ξέρει κανείς που μπορώ να τη βρώ?? Εχει εξαφανιστεί από το μαγαζί εδώ και καναδύο εβδομάδες. Που είναι η γυναικάρα μου, το τρελό κοκκινομάλλικο μωρό μου??spiros1968
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2006
- Μηνύματα
- 1.581
- Κριτικές
- 2
- Like
- 83
- Πόντοι
- 16
η οδος αγκυρας ειναι ο δρομος των εκπληξεων........τραβεστι τσατσες και μπαζα εναλλασονται
Διαγραμμένο μέλος 28498
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 5.461
- Κριτικές
- 1
- Like
- 108
- Πόντοι
- 66
Ποιός μπορεί να μας πει για τις αλλαγές που έχουν γίνει; Από ότι γνωρίζω οι παλιές γνώριμες έχουν
φύγει.
φύγει.
Πέρασα σήμερα το απόγευμα και έμαθα(ήταν ένα τραβελομπάζοΠοιός μπορεί να μας πει για τις αλλαγές που έχουν γίνει; Από ότι γνωρίζω οι παλιές γνώριμες έχουν
φύγει.
εκεί). Η Ελενα θα είναι εκεί αύριο το Σάββατο και τη Κυριακή απόγευμα. Ελειπε στη Γερμανία. Καλά μου
!!! Θα της φάω το σκορπιό στο κώλο πρώτα. Αντε, έχω πολύ καιρό να ξαναγ@@@@ω κοκκινομάλα ντίβα. Τι παιδί...Διαγραμμένο μέλος 28498
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 5.461
- Κριτικές
- 1
- Like
- 108
- Πόντοι
- 66
Ποιό είναι το τραβελομπάζο; Ποιά είναι στην πρωινή βάρδια;
το απόγευμα ήταν το μπάζο, μια Ευα/ευη κάτι τέτοιο. Το πρωί δεν ξέρω, δεν μπορώ, δουλεύωΠοιό είναι το τραβελομπάζο; Ποιά είναι στην πρωινή βάρδια;
Κλείνω τον υπολογιστή τώρα και πηγαίνω στο τρελλό kinky κοκκινομάλικο με το τατού. Θα γίνει
πάνω στις μπότες τις...Διαγραμμένο μέλος 28498
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 5.461
- Κριτικές
- 1
- Like
- 108
- Πόντοι
- 66
Σήμερα το πρωί γύρω στις 2 το μεσημέρι ήταν η (ο) Μαριάννα (-ος).
Από ότι έμαθα το Σάββατο που την βρήκαΡε παιδιά έχω πάει πάνω απο 5-6 φορές για να πετύχω την Έλενα, και τελικά πετυχαίνω μόνο την Εύα (και μια φορά την Μαριάννα)... πότε είναι αυτή η κοπέλα εκεί? Ξέρουμε μέρες και ώρες???
θα είναι εκεί Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή , σίγουρα απόγευμα, μπορεί και πρωινά. Την λατρεύω αυτή τη γυναίκα...Από ότι έμαθα το Σάββατο που την βρήκαθα είναι εκεί Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή , σίγουρα απόγευμα, μπορεί και πρωινά. Την λατρεύω αυτή τη γυναίκα...
Λοιπον αγαπητε μου poweryoga η Ελενα ειναι εδω στο Αγκυρας Παρασκευη,Σαββατο, και Κυριακη ολη μερα
Λοιπον αγαπητε μου poweryoga η μαλλον ΛΕΩΝΙΔΑ Η Ελενα ειναι εδω στο Αγκυρας Παρασκευη,Σαββατο, και Κυριακη ολη μερα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
και να εισαι καλα για τα ωραια σου λογια μωρο μου
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αγαπητε ΛΕΩΝΙΔΑ Η ΦΡΑΣΗΣ περι Μπαζων και τοιαυτα ανηκουν σε αλλες γκομενες γιατη εκττως απο αυτην που ξερεις εδω και οι υπολοιπες που δουλευουμαι ειναι ολαις ΑΣΤΕΡΙΑ ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) Κ Α Τ Α Λ Α Β Ε Σ ??????????????????
ΧΕΡΕΤΗΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ
Επισκέπτης
ΧΕΡΕΤΗΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΑΜΑΝ τι νοηματα ειναι αυτα που κανεις ρε ευα δεν μας εχεις συνιθησει σε τετοιες χειρονομιες
Διαγραμμένο μέλος 28498
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 5.461
- Κριτικές
- 1
- Like
- 108
- Πόντοι
- 66
Είναι λόγω (δικαιολογημένης) αγανάκτησης. Οι δυο που έχω δει είναι πραγματικά εντυπωσιακές. ;) ;) ;) ;)
Επισκέπτης
Είναι λόγω (δικαιολογημένης) αγανάκτησης. Οι δυο που έχω δει είναι πραγματικά εντυπωσιακές. ;) ;) ;) ;)
ναι αλλα να σου πω κ κατι...η ευα εκτιθεται οταν δινει τετοιες απαντησεις ασχετος εαν ο αλλος λεει μαλακιες επιβαρυνει την θεση της γιατι ο αλλος δεν ξερει τι ειναι...δεν ειναι εγω κ εσυ που δεν μας ξερει κανενας....
Διαγραμμένο μέλος 28498
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 5.461
- Κριτικές
- 1
- Like
- 108
- Πόντοι
- 66
Η εύα έδοσε μια απάντηση μέσω μιας συνηθισμένης χειρονομίας, που δεν είναι κόσμια, αλλά μην ξεχνάς ότι κάποιος την αποκάλεσε μπάζο. Τώρα γιατί να επιβαρύνει τη θέση της, δεν το αντιλαμβάνομαι. Μήπως δικάζεται;
Αγαπητή ΕVA TRANS. Βασικά, καταλαβαίνω ότι είσαι trans, αν σε ενοχλεί το μπάζο με συγχωρείς αλλά εδώ είμαστε ΚΑΙ για να λέμε την γνώμη μας. Δηλαδή, και ο φίλος frapes λέει και αυτός μαλακίες στην κριτική του????Αγαπητε ΛΕΩΝΙΔΑ Η ΦΡΑΣΗΣ περι Μπαζων και τοιαυτα ανηκουν σε αλλες γκομενες γιατη εκττως απο αυτην που ξερεις εδω και οι υπολοιπες που δουλευουμαι ειναι ολαις ΑΣΤΕΡΙΑ ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) Κ Α Τ Α Λ Α Β Ε Σ ??????????????????
ΧΕΡΕΤΗΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Το ΛΕΩΝΙΔΑ που αναφέρεις δεν το καταλαβαίνω μιας και το μικρό μου όνομα είναι Μιχάλης και οι φίλοι μου με φωνάζουν michelino! Με π.μ. θα μπορούσα να σου πω και περισσότερα. Οσο για τη ΜΑΡΙΑΝΑ(???????????????), αν και δεν την ξέρω επίσης χαιρετίσματα...Τι να πω!
Τέλος για την χειρονομία σου, αν σε πείραξε τόσο πολύ η κριτική μου την κρατάω για εμένα, ελπίζω κάποιος να πει κάτι αντίθετο από αυτό που είπα εγώ αλλιώς μάλλον είπα την αλήθεια. Για αυτό που έκανες, ο καθένας πουλάει ότι έχει λένε στο χωριό μου...Τι να σου πω κοπέλα μου...
Συγνώμη φίλε μου που είπα την γνώμη μου αλλά για εμένα είναι μπάζο. ΄Πόσες φορές έχει γραφτεί η λέξη σε αυτό το forum???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Η εύα έδοσε μια απάντηση μέσω μιας συνηθισμένης χειρονομίας, που δεν είναι κόσμια, αλλά μην ξεχνάς ότι κάποιος την αποκάλεσε μπάζο. Τώρα γιατί να επιβαρύνει τη θέση της, δεν το αντιλαμβάνομαι. Μήπως δικάζεται;

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 79
- Εμφανίσεις
- 44K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 4
- Εμφανίσεις
- 10K