Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
χαχα εντάξει ρε τι να καταλάβεις από ένα βίντεο.απο πορνοσταρ που δε τον παιρνει απ'τον κωλο τι να περιμενει κανεις...αισχος![]()
![]()
εσκασα στα γελια
κλπ ειμαστε τελειοι οπως παντα δεν εχουμε κανενα παραπονο
3 η ωρα το πρωι στο κωλομπαρο και ο αλλος πινει μπυριτσα


ελειπε???δηλαδη σε ποιοτητα γυναικων οπως περιγραφει ο εμπειρος παικτης....2 στα 14 χωρις Αλεξανδρα και Μικαελα....τρελλα ποσοσταεπισκεψη χθες τη νυχτα στο fever μετα απο και καιρο...
καταρχην απο κοπελες ηταν οι εξης:
-η διασημη πορνοσταρBlack Diamond η οποια δεν ειναι και πολυ μαυρη τελικα.Εχει απιστευτο κωλο αλλα σαν συνολο δε λεει και πολλα,απο φατσα ειναι γαμησε τα δηλαδη.Χορεψε 2 φορες στην πιστα ειχε κι εναν δονητη,μετα ντυθηκε με στρατιωτικα ρουχα και ειχε και 2 πιστολια...μαλακιουλες δηλαδη.Κερασμα απ'οτι ειδα δεχτηκε απο καποιους χωρις ομως να γυρναει να παρακαλαει η ιδια αλλα πριβε δεν παει μου ειπαν
-η Ελληνιδα ξανθια Αλικη το αστερι.Ανεβηκε χορεψε και σκαρφαλωσε τερμα πανω στον στυλο κοντεψε να βγει στην ταρατσα κρεμασμενη αναποδα
-Αφροδιτη καινουριο πιπινακι με απιστευτο κωλαρακι
-Βανεσα καινουρια ξανθια προμιλφ πολυ κρυοκωλη
-Σοφια ελληνιδα πατρινια χοντρουλα με μεγαλο κωλο αλλα καλη επικοινωνιακα
-Ευα ψηλη μελαχρινη στα προτυπα της Καρινας.Ειπαμε και παλιοτερα οτι δεν κανει...ουτε τον κωλο δεν αφηνει να της πιασεις
-Χριστινα μιλφ μαλλον Γεωργιανη κοντη,χοντρη με μεγαλα βυζια
-Νορα Ουκρανη πρωταξαδερφη της γνωστης Χριστινας της...Πολωνεζας
-η Πολωνεζα Κλαουντια,ξανθια μιλφ με μετρια φατσα και χαλαρο κορμι αλλα πολυ ευγενικη και τρυφερη παρουσια
-η Ρουμανα Χριστινα δουλευε και παλια στο Σολ
-η μαυρουλα Μπεκυ
-οι Γεωργιανες Μαριζα,Λια,Βερονικα και Αννιτα...οι δυο τελευταιες ειναι μονιμως πιτα και απο νωρις ακομα
-και ενα απιστευτο μουνακι μελαχρινο με φονικες καμπυλες και ομορφο ματι
και ισως ξεχναω και καποια ακομη![]()
Εγω γνωρισα τη Νορα και την Κλαουντια...η Νορα ειναι καλη επικοινωνιακα,ασχημη στη φατσα,μοιαζει με την ξαδερφη της,και βαρυ σαν κορμι.Οταν τελειωσε το ποτο της σηκωθηκε και εφυγε χωρις ουτε γεια και χωρις ουτε καν να ζητησει αλλο
Η Κλαουντια ειναι πιο ζεστη,πιο χαδιαρα αλλα δυστυχως αν και την περιμενα πολλη ωρα ειχε αλλου το μυαλο της και την περιμεναν και αλλου.Αφου στην ουσια μονη της ζητησε να φυγει ενω ειχα σκοπο να την κρατησω κι αλλο.Αλλα με το ζορι δεν κραταμε κανεναν...
Εξακολουθω να μην καταλαβαινω την πολιτικη του μαγαζιου να ζητανε οι κοπελες απο 50ε ακατεβατα για τα πριβε οταν πριν 3 χρονια ειχες ας πουμε 2 κοπελες στανταρ,τις κερνουσες κανα 2 ποτα και μετα κανονιζες και για το πριβε για καμια πιπα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη.Τα 50ε για μια πιπα νομιζω ειναι πολλα...
Επισης δεν ειναι δυνατον να ζηταει αυτη η μπαζολα η Χριστινα τα ιδια λεφτα με την Καρινα ας πουμε.Οσο κι αν ακουγεται απιστευτο μου ειπε οτι θελει 100ε για φουλε πριβε![]()
εσκασα στα γελια
Επισης ειναι ενοχλητικο ενω κερνας ενα ποτο κατα τη διαρκεια του να σε πρηζει η κοπελα να πατε στο πριβε και να το λεει συνεχεια
Αν και καποια στιγμη το μαγαζι γεμισε υπερβολικα θα ελεγα και για Τεταρτη κιολας,δεν υπαρχει ζεστασια στο χωρο.Αυτο το ειχα πει απο την πρωτη φορα που πηγα.Ενα αχανες πραμα που κανεις δεν εχει επαφη με τον αλλον.Αν καθεσαι στο μπαρ κοιτας το ντουβαρι,αν καθεσαι σε μπροστινο καναπε κοιτας μια αδεια πιστα,αν καθεσαι σε πισινο καναπε ειναι σα να εισαι στην απομονωση,αν οι κοπελες δεν περασουν απο μπροστα σου δε τις βλεπεις.Επιμενω οτι η διαρυθμιση ειναι εντελως λαθος.Δε χρειαζεται τοσο μεγαλη πιστα.Κατα τη φορα της πιστας και στο κεντρο του μαγαζιου πρεπει να γινει ενα μεγαλο κυκλικο-παραλληλογραμο μπαρ οπως στο παλιο μαγαζι.
Απο ποτα,μουσικη,εξυπηρετηση,Ρουλετακλπ ειμαστε τελειοι οπως παντα δεν εχουμε κανενα παραπονο
Επισης δε μπορω τους τυπους που πινουν μπυρα...3 η ωρα το πρωι στο κωλομπαρο και ο αλλος πινει μπυριτσα
![]()
Ελπιζω να γινουν καποιες κινησεις μεσα στο καλοκαιρι και να αλλαξει το κλιμα αλλιως το μαγαζι του λαου θα καταντησει μια απο τα ιδια με τα υπολοιπα.
3η επισκεψη και δεν ενθουσιαστηκα κατα βαθος...Δε μπορουμε να συγχρονιστουμε.Ρε λετε να μεγαλωσα και να τα χορτασα πλεον? :o :o
Aλεξανδρα,Μικαελα,Νικολ ελλειπαν...η αλεξανδρα με τα μεγαλα![]()
ελειπε???
μικαελα απουσα και αυτη??
πραγματι οπως το λες απο εμφανιση μονο η Αφροδιτη η οποια ειναι πολυ ωραιο πιπινακι,η Αλικη ας πουμε και η καμπυλωτη η μελαχρινη που περιγραφω τελευταια αλλα δεν ξερω το ονομα της.Και καπως η Ευα ας πουμε η οποια ειναι πολυ ωραια αντικειμενικα αλλα εντελως ξενερωτη....4/16 δηλαδη...χμμμ κακο ποσοστοδηλαδη σε ποιοτητα γυναικων οπως περιγραφει ο εμπειρος παικτης....2 στα 14 χωρις Αλεξανδρα και Μικαελα....τρελλα ποσοστα
Μεγάλο ξενέρωμα, και έλεγα να πάω την ανάσταση να το γιορτάσωAλεξανδρα,Μικαελα,Νικολ ελλειπαν...
πραγματι οπως το λες απο εμφανιση μονο η Αφροδιτη η οποια ειναι πολυ ωραιο πιπινακι,η Αλικη ας πουμε και η καμπυλωτη η μελαχρινη που περιγραφω τελευταια αλλα δεν ξερω το ονομα της.Και καπως η Ευα ας πουμε η οποια ειναι πολυ ωραια αντικειμενικα αλλα εντελως ξενερωτη....4/16 δηλαδη...χμμμ κακο ποσοστο
Η Σάσα αδερφέ έφυγε οριστικά? Επίσης κάποιος είχε πει ότι η Καρίνα θα δούλευε μόνο παρασκευή και σάββατο την ξερω την κοπελα την Ευα....δεν..αλλα βαζω και την πιτσιρικα την τελευταια και...3/16...κακιστοAλεξανδρα,Μικαελα,Νικολ ελλειπαν...
πραγματι οπως το λες απο εμφανιση μονο η Αφροδιτη η οποια ειναι πολυ ωραιο πιπινακι,η Αλικη ας πουμε και η καμπυλωτη η μελαχρινη που περιγραφω τελευταια αλλα δεν ξερω το ονομα της.Και καπως η Ευα ας πουμε η οποια ειναι πολυ ωραια αντικειμενικα αλλα εντελως ξενερωτη....4/16 δηλαδη...χμμμ κακο ποσοστο
Μαγκες οποιος θελει να παμε παρεα μου λεει, μενω σχετικα κοντα εκει περα...
al pacino πες και τον jo και οσους ξερεις να παμε να κανουμε χαβαλε...


δεν υπαρχει ποιο ελλεεινη κωλομπαρου απο αυτη τη λια