Επισκέπτης
καλημερα

....ναι και μαλιστα λασποβροχη!!!Μου αρέσει που λέγανε ότι θα βρέχει το τριήμερο...![]()

Εγώ δεν ξαναπετάω αετό μετά το περσινό!Καλημέρα και απο μένα.
Να πετάξε τον χαρταετό σας όπως πετάτε το "ΑΕΤΟ" σας
![]()
![]()
![]()

Ως συνηθως...Ευτυχως δεν μας τα χαλασε ο καιροςΚαλημέρα σε όλους κ καλή Σαρακοστή.
Γύρισα χθες τη νύχτα από τριήμερο στην Πάτρα όπου πήρα με΄ρος στην παρέλαση...καθώς κ στο μάτι μουνιών.
ΜΑΓΚΕΣ...ΑΠΙΣΤΕΥΑ ΜΟΥΝΙΑ είχαν μαζευτεί...![]()
![]()
![]()