Απο οσο ξερω αποχωρησε καιρο τωρα, οσο για το που βρισκεται...Ξερει κανεις αν εκεινη η Αντριαννα αποχωρησε η βρισκεται αλλου;
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Απο οσο ξερω αποχωρησε καιρο τωρα, οσο για το που βρισκεται...Ξερει κανεις αν εκεινη η Αντριαννα αποχωρησε η βρισκεται αλλου;

Παίδες, η συμβουλή μου είναι η εξής:
Χ ω θ ε ί τ ε!
Μην φθάσετε ποτέ στο σημείο να ρωτάτε: μπορώ αυτό, μπορώ εκείνο, μπορώ το άλλο!
Απλά κάντε το! Κάντε ότι θέλετε, ότι νοιώθετε, όταν το νοιώθετε, με ευγένεια εννοείται!
Κ αν σας πουν: εγω δεν κάνω τέτοια, μη αυτό & μη το άλλο, απλά διώξτε τη και ζητήστε κάποια ΑΛΛΗ!
Σιγά μην απολογηθούμε και στις κρυφοτσουλίτσες μασατζούδες τώρα!![]()
Μαγκες, κανα κουπουνι παιζει;
Το γερικο κορμι μου θελει χαδια...![]()
Φίλε, δεν το "έχεις" με τα μασατζίδικα. Καλύτερα να αράξεις στα κυβικά σου.
Γκουγλαρε "κουπονια elena's day spa" και θα σου βγαλει καμποσα....αλλα κοιτα να ειναι ενεργαΜαγκες, κανα κουπουνι παιζει;
Το γερικο κορμι μου θελει χαδια...![]()
Γκουγλαρε "κουπονια elene's day spa" και θα σου βγαλει καμποσα....αλλα κοιτα να ειναι ενεργα
Να ενα:
Σε μερσωΓκουγλαρε "κουπονια elena's day spa" και θα σου βγαλει καμποσα....αλλα κοιτα να ειναι ενεργα
Να ενα:
Και ποιος σου ειπε οτι με χαλαει; Αμα εχει και happy ending, ακομα καλυτερα... ;)Μπορεί προηγουμένως να φάνηκα επιθετικός, αλλά η ουσία παραμένει. Με το κουπόνι το μόνο που θα "κερδίσει" θα είναι να του κάνει μασάζ, άντρας φυσιοθεραπευτής.
Και ποιος σου ειπε οτι με χαλαει; Αμα εχει και happy ending, ακομα καλυτερα... ;)
Τότε ανακαλώ. Σέβομαι το σεξουαλικό προσανατολισμό κάθε ανθρώπου. Καλή διασκέδαση!
Θες να παμε για καφε στο Γκαζι να ανταλλαξουμε αποψεις; :-*
Χεεεεελι... :-*Οχι, φίλε, ευχαριστώ. Τον καφέ μου τον πίνω συνήθως στο Κολωνάκι.
Μαζεψου... Σου ριχνει και 8500 ποστ...Τότε ανακαλώ. Σέβομαι το σεξουαλικό προσανατολισμό κάθε ανθρώπου. Καλή διασκέδαση!

αχ και εδω "Ο ΑΝΤΡΑΣ" ??????Φίλε, δεν το "έχεις" με τα μασατζίδικα. Καλύτερα να αράξεις στα κυβικά σου.
οντως εχει παρει τον κατηφορο...απο τοτε που εμπλεξε με τον κουπονοκοσμο εχει αρχισει η κατηφορα, με ποια εκανες ρε φιλαρακο???Μετα απο αρκετο καιρο επισκευθηκα το εν λογω. Ειχα ακουσει οτι εχει χαλασει γενικα, αλλα διαπιστωσα οτι μαλλον πηρε τον κατηφορο.Μετα απο τις προσφατες αποχωρησεις εχει πεσει πολυ σε ποιοτητα ροστερ(Β κατηγορια δυστυχως), αλλα φαινεται οτι και σε υπηρεσιων δεν τα πανε πολυ καλυτερα.
Σαββατο μεσημερι πριν 1 χρονο δεν εβρισκες δωματιο ουτε με σφαιρες. Τωρα ζητημα να χτυπησαν1-2 κουδουνια σε διαστημα μιαμιση ωρας.
Οσο για τις υπηρεσιες της διαφημισμενης μικρας που πηρα πρωτη φορα (καθοτι πρωτιμουσα Αντριαννα στο παρελθον), το μασαζ σχετικα καλο (αν και κουρασμενη οπως μου δηλωσε λογω ξενυχτιου) αλλα φρπεδια γιοκ καθοτι δε γνωριζομασταν. Φυσικα τα πηρα γιατι πρωτη φορα μου συνεβη στο συγκεκριμενο μαγαζι.Και το κοστος βεβαιως 90 ευρα.
Κυρα Λενη σε μερες κρισης πρεπει να αυξησεις την ποιοτητα των υπηρεσιων και να ριξεις ελαφρα την τιμη αν θες να κρατησεις τους πελατες σου και οχι το ανταποδο οπως τωρα. Εμενα μετα απο τοσο καιρο μ'εχασες και θα ειμαι πολυ ικανοποιημενος αν χασεις και μερικους ακομα μετα απο αυτα. Ας προσεχες