Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αφροδίτη ρεπό αυτή την εβδομάδα, όπως πληροφορήθηκα τηλεφωνικά από τσατσα.
Είπε ότι ήρθε νέα κοπέλα εκ Ρωσίας ορμώμενη.
gabetsos θα σου αφησω το κοκκινο πουτανοφωνο κληρονομια
Ονομα δεν ειπε ?![]()

Γεια σου καυλιάρη Jo. Όνομα δεν με είπε η θείτσα. Αύριο πρωϊ όμως έχω δουλειά κατα city gate οπότε θα κάνω μία γύρα να δω τί παίζει από κοντά, εκτός εάν με προλάβει κανας studio-αλανιάρης νωρίτερα.
Αφρούλα με ακούς ???? Σε στέλνω τραγουδάκι σένιο και καυλιάρικο για την επομενη φορά που θα σου΄ρθω να το παίξεις στο sex show.
δωστο και στην Εφη να φιαξει Τζακουζοσιντι 

σε Εκκλησια μπηκα ? 




επιστρεφει σημερα.....τσεκαρισμενο.....Ουδεν νεωτερο απο το Αφρουλας μετωπο?

Και ΝΑΙ είναι γεγονός...η Αφρούλα επέστρεψε ανανεωμένη και καυλιδερή σε κόκκινο συνολάκι.
Επίσκεψη κατά τη 13.00 σήμερα. Με ξετίναξε...πίπα απ΄τις λίγες, καβάλημα cowgirl, στο καπάκι reverse cowgilrl, στήσιμο από κάτω αυτή για να τη ξεκουράσω και μετά στα τέσσερα! έπαιρνα ανάσες κανα 5λεπτο μετά το γαμήσι.
Να είσαι καλά ρε Αφρούλα...![]()
Οχι που θα εχανες ευκαιρια![]()
τι εφινε με εκεινο το τοπογραφικο για το τζακουζι ? θα το βαλουμε τελικα ?![]()

Ξερω ξερω , ειπαμε , καραφλα = φωτοβολταικο πεουςΑφού με ξέρεις Jo (καραφλός + άνοιξη = καυλόμετρο χτύπησε tilt)
Η πρόταση μας για τζακούζι πάγωσε Jo. Το αφεντικό του Οίκου δεν προχωρά σε νέα ανοίγματα. Αυτός θα χάσει...ζέστες έρχονται, καύλες έρχονται, τζακούζι όμως γιοκ...μένει να ψήσω την Αφρούλα να κάνουμε κανα τζακούζι τριπλέτο στο μαγαζί της Εφης (Φρίξου 15)...όνειρα ενός φαλακρού στουντιάκια.![]()

Gabetsos σε προλαβα 13:00 εφευγα ;)Και ΝΑΙ είναι γεγονός...η Αφρούλα επέστρεψε ανανεωμένη και καυλιδερή σε κόκκινο συνολάκι.
Επίσκεψη κατά τη 13.00 σήμερα. Με ξετίναξε...πίπα απ΄τις λίγες, καβάλημα cowgirl, στο καπάκι reverse cowgilrl, στήσιμο από κάτω αυτή για να τη ξεκουράσω και μετά στα τέσσερα! έπαιρνα ανάσες κανα 5λεπτο μετά το γαμήσι.
Να είσαι καλά ρε Αφρούλα...![]()