Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ε όχι και σε ζάλισα Βελβούλα , εσύ τρέχεις ξωπίσω μου και μου απαντάς. Μην κάνεις τη δύσκολη δεν σου πάει.
Και στην τελική τι ζόρια τραβάτε αν είμαι ουρίτσα του Εκτωρα ή όχι? Θέλετε να σας κάνω χώρο?
Καρφώνεστεεεεεεεεε![]()
![]()
![]()

Eξαιρετικά....φροντίστε μόνο να έχει διάρκεια αυτή την φορά.![]()

Θα εχει μικρε, το αισθανομαι!Eξαιρετικά....φροντίστε μόνο να έχει διάρκεια αυτή την φορά.![]()
Και η φιλήσυχη πολίτισσα από πίσω να κωλοτρίβεται.Όπου γάμος και χαρά η pz-ούλα πρώτη!![]()


Μακάρι μα τον άγιο Αλεξανδρόφσκι...μακάρι.Θα εχει μικρε, το αισθανομαι!
Ναι τώρα θα μου ξυπνήσει ο έρωτας για τον Έκτορα.
Στα έχει πει κι ο ίδιος, αλλά ένα κολληματάκι το έχεις καθώς φαίνεται.
Πάντα απαντάω, σε όλους. Μην ψωνίζεσαι.![]()

Πιστεύω οτι μπορούν και πιο δυναταEξαιρετικά....![]()

Εγω τι φταιω τωρα?????????Ε αφού απαντάς σε όλους προς τι το υφάκι περί ζαλίσματος? Έτσι για να δημιουργείς εντυπώσεις ότι γίναμε όλοι Άλεξ και σε παίρνουμε στο κατόπι?
Όσι για τα του Έκτωρα έχεις μείνει πίσω θενκ γκοντ. Συνέχισε να αναπαράγεις ιστορίες λαστ γίαρ να νοιώθεις γαμάτη και γνώστης![]()
Είσαι λαμπρό παράδειγμα βρε,δε χαίρεσαι;Εγω τι φταιω τωρα?????????
Σου φανηκε για λαμπρό?Είσαι λαμπρό παράδειγμα βρε,δε χαίρεσαι;
Ε αφού απαντάς σε όλους προς τι το υφάκι περί ζαλίσματος? Έτσι για να δημιουργείς εντυπώσεις ότι γίναμε όλοι Άλεξ και σε παίρνουμε στο κατόπι?
Όσι για τα του Έκτωρα έχεις μείνει πίσω θενκ γκοντ. Συνέχισε να αναπαράγεις ιστορίες λαστ γίαρ να νοιώθεις γαμάτη και γνώστης![]()
Ε αφού απαντάς σε όλους προς τι το υφάκι περί ζαλίσματος? Έτσι για να δημιουργείς εντυπώσεις ότι γίναμε όλοι Άλεξ και σε παίρνουμε στο κατόπι?
Όσι για τα του Έκτωρα έχεις μείνει πίσω θενκ γκοντ. Συνέχισε να αναπαράγεις ιστορίες λαστ γίαρ να νοιώθεις γαμάτη και γνώστης![]()

Ειρωνίτσα ήταν καλέ.Σου φανηκε για λαμπρό?
Πιστεύω οτι μπορούν και πιο δυνατα![]()
To ότι απαντάω δε σημαίνει κάτι. Τα ίδια λέω αφού συνεχίζεις να λες μαλακίες χαχαχα
Δημιουργώ εντυπώσεις? Αγιούτο, το έχασες κι εσύ. Σε ποιον?
Eσύ συνεχίζεις και λες για πρίγκιπες, τώρα εγώ αναπαράγω ιστορίες περσινές? Ναι ναι, είσαι θεά αγάπη μου.![]()

Προσφιλης τακτικη της Βελβω (ααααχ εχυσα παλιΕ αφού απαντάς σε όλους προς τι το υφάκι περί ζαλίσματος? Έτσι για να δημιουργείς εντυπώσεις ότι γίναμε όλοι Άλεξ και σε παίρνουμε στο κατόπι?
Όσι για τα του Έκτωρα έχεις μείνει πίσω θενκ γκοντ. Συνέχισε να αναπαράγεις ιστορίες λαστ γίαρ να νοιώθεις γαμάτη και γνώστης![]()
).To ότι απαντάω δε σημαίνει κάτι. Τα ίδια λέω αφού συνεχίζεις να λες μαλακίες χαχαχα
Δημιουργώ εντυπώσεις? Αγιούτο, το έχασες κι εσύ. Σε ποιον?
Eσύ συνεχίζεις και λες για πρίγκιπες, τώρα εγώ αναπαράγω ιστορίες περσινές? Ναι ναι, είσαι θεά αγάπη μου.![]()
Άντε βρε ίσως κάνετε κ τίποτα άλλο εκτός από σπαρτιατική εκπαίδευση στην υπόγα.:o
Υπάρχεις τελικά εσύ;;;
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ! Άρωμα γυναίκας στην ΥΠΟΓΑ!!!
