Δεν σφαζομαστε jejgi, ουτε κανω τον συνηγορο του διαβολου. Για τις τιμες που λες, σωστο εν μερει, αλλα δεν ειμαστε εμεις αυτοι που θα τις καθορισουν καλως ή κακως. Απο την δικη μου οπτικη, ξερω πως αν εχω τα λεφτα για καποια παω, αν δεν τα εχω πολυ απλα δεν παω. Δεν θα κατσω ομως να γινω γυφτος για να μου κανουν "εκπτωσεις". Τον χαρακτηρισμο "γυφτος" μην το παρεις προσωπικα, γιατι δε αναφερομαι σε εσενα. Σου εξηγω απλα τον τροπο που λειτουργω.
Εχω δει κριτικες της, μην ταραζεσαι. Οπως εχω δει και σε ποιους απαντα και σε ποιους οχι. Θες να σου θυμησω? Πρωτος και καλυτερος Phantom, ο οποιος ειναι "κλωνος" και δεν ειναι πραγματικος λογαριαμος μελους, οπως ο δικος σου ή ο δικος μου. Σε ολες τις κριτικες του, οπως και στης Βιβης, γραφει πιο πολλες αερολογιες-παπαριες παρα για την κοπελα με την οποια δηθεν εχει παει. Για τους "κλωνους" που γραφουν θετικα για εκεινη, το ανεφερα και χθες το βραδυ, ειδες πουθενα να το εκανα γαργαρα? Τονισα και εγω το λαθος της, ειπα επισης οτι με "χαλασε" και εμενα πολυ αυτο που ειχε κανει, αλλα ως ποτε θα το αναμασουν ορισμενοι? Κοινως, αν εχεις να πεις κατι, πες το με γεγονοτα οπως μιλαω εγω σε ολα τα ποστ μου, οχι με εικασιες.Ουτε η Βιβη το χρεωνει το μπανακι οπως η Ευα που αναφερεις, με την οποια παρεπιπτοντως εχω παει ασχετα αν δεν εχω γραψει κριτικη εδω, και μαλιστα η Βιβη μπορει να καθισει πολλες φορες και περισσοτερη ωρα απ οσο την εχει κλεισει καποιος ή δεν κοιταει γενικοτερα το ρολόι και με το που τελειωσει η ωρα φευγει με "ελαφρα", κατι που κανουν πολλες αλλες, και εχει αναφερθει απο την 1η στιγμη οχι μονο απο εμενα στην κριτικη μου, αλλα απο ολους σχεδον που την εχουν τιμησει. Οποτε για ποιο λογο αναφερεις το μπανακι, δεν καταλαβα? Μηπως εχεις κλεισει ραντεβου μαζι της και στο εχει χρεωσει? Αφου εσυ ο ιδιος λες οτι δεν εχεις παει και την εχεις δει μονο μεσα απο φωτο που σου εχει στειλει, πως εχεις αποψη και σε αυτο? To ξεκατινιασμα που λες, με τον ενα ή με τον αλλο τροπο προσπαθει να προστατεψει τον εαυτο της, αφου καθε φορα που γραφεται κατι καλο για εκεινη ή γραφει η ιδια κατι, ακομα και ενα απλο χρονια πολλα, πολλοι πεφτουν να φανε αυτον που εγραψε κατι καλο για εκεινη ή την ιδια, επειδη απλα "τολμησε" να γραψει. Οποτε, εκεινη το ονομαζει αμυνα, μια και δεν εχει "νταβαδες", αφου ειναι ανεξαρτητη, οπως και πολλοι εδω μεσα που την ξερουν και την γουσταρουν για την δουλεια της. Οσο για το "κομπλεξ" που λες οτι εχει για τις φωτο που στελνει, μαθε πως οταν την "προσεγγισα" για πρωτη φορα πριν απο ενα χρονο, μου εστειλε φωτο με το προσωπο της, γιατι ηθελε να ειναι ξεκαθαρη με τον πελατη, εν προκειμενω με εμενα, για να δω τι "παιρνω", διοτι μπορει και να μην μου αρεσε φατσικά, οπως μου ειπε οταν συναντηθηκαμε για πρωτη φορα. Κατι που νομιζω κανει σε ολους και μπορουν να το επιβεβαιωσουν οσοι εχουν κλεισει ρανεβου μαζι της. Αυτο εγω, δεν το ονομαζω κομπλεξ αλλα επαγγελματισμο και περαν αυτου, δειχνει στην δουλεια της, το ποσο ντομπρα ειναι, οπως εχω ξαναπει σε προηγουμενα ποστ μου. Για την αξια της, τη στιγμη που λες ξανα εσυ ο ιδιος πως δεν εχεις παει σε ενα ραντεβου μαζι της, δεν μπορεις να εχεις αποψη απο 5-10 φωτο που σου εστειλε, ποσο μαλλον ολοκληρωμενη, οπως λες και στον Μάικ, πως εχεις και παλι? Γιατι αλλο η "μια αποψη" που λες στον Μάικ και αλλο η ολοκληρωμενη. Μην αναιρεις τα ιδια τα λεγομενα σου μεσα σε μια γραμμη... Τωρα απο ποτε η ευθυτητα εγινε κομπλεξ, δεν εχω καταλαβει. Εκτος αν υπαρχει παρερμηνεια και εκει. Oπως εγω πχ, δεν μπορω να εκφερω -και δεν εκφερω- αποψη για την Anastasia Ru, την οποια πολλοι εκθειαζουν, απο 5-10 φωτο που εχω δει στο ιντερνετ γιατι πολυ απλα δεν μπορω να εχω συν οτι δεν θα πηγαινα ποτε μαζι της. Δεν βγαινω ομως να λεω μαλακιες για την παρτι της. Δεν μου κανει? Δεν ασχολουμαι μαζι της οπως και με την καθε Anastasia Ru και παει λεγοντας. Εκτος κι αν εφαγες "ακυρο" για τον "Χ-Ψ" λογο. Κατι που επιβεβαιωνεται και απο το πρωινο ποστ της Βιβης που σου λεει "It's you" και της γραφεις εσυ παρακατω "νευρακια, νευρακια"? Κατι θα ξερει εκεινη παραπανω απο εμενα για να το γραψει αυτο. Γιατι απ' οτι καταλαβαινω απο τα γραφομενα σου, δεν σε νοιαζουν οι τιμες που χρεωνει, οπως εχεις αφησει να εννοηθει, εφοσον μιλας για την Ευα22 ή Αμαρτια Ευα για οσους δεν καταλαβαν, που ειναι αντιστοιχες με της Βιβης. Εκει αλλαζει το πραγμα και τωρα καταλαβαινω την πικρα σου. Τωρα για τους "μονιμους συγγραφεις", μην "παραποιεις" και παλι τα λεγομενα μου. Ειπα οτι δεν ποσταρω συχνα, οχι οτι δεν μπαινω συχνα. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Εκτος κι αν δεν μιλαω ελληνικα. Περαν αυτου, σε παραπεμπω στο προφιλ μου, για να δεις ποτε εκανα εγγραφη εδω και ποσα ποστ εχω.
Δεν ειπα οτι της το αφαιρεσε κανεις, ειπα οτι κανεις δεν μπορει να της το αφαιρεσει. Ελληνικα μιλαω και οχι σουαχίλι. Σωστη ή λαθος, αυτη ειναι καλως ή κακως και αυτο τον τροπο εχει. Συν, οτι ετσι κι αλλιως εκτιθεται μεσω της δουλειας της αλλα και μεσω αυτων αυτων που γραφονται για εκεινη. Για πολλους εδω μεσα, ισως να το κανει με λαθος τροπο, αλλα οπως προειπα, τον εαυτο της προσπαθει να προστατεψει και την δουλεια της. Δε νομιζω αλλωστε ποτε να εχει μπει η ιδια εδω επειδη ετσι της καρφωθηκε μια μερα και να αρχισει να στελνει pm ή να "μπει" σε ενα θρεντ και να βριζει αλλα μελη. Κατι την "τσιγκλαει" για να το κανει αυτο, δε νομιζεις? Οπως και δεν μπορει να ξερει, και κανενας νομιζω περαν ατομων που εχουν βρεθει και μιλησει απο κοντα, πισω απο καθε "nick" ποιος ειναι, εξ' ου και τα pm. Μπορει να μην αποτελει συγχωροχαρτι για πολλους οπως λες, αλλα ποσο θα το αναμασατε, και δεν μιλαω για εσενα προσωπικα, και θα πιπιλανε αυτη την καραμελα? Γιατι οπως για εσενα δεν αποτελει συγχωροχαρτι το οτι το παραδεχθηκε, ετσι και για εμενα πλεον ειναι "καραμελα" -και για πολλους ακομα- και εχει καταντησει γραφικο και γελοιο να αναφερεται συνεχως αυτο το θεμα, το οποιο μαλιστα θεωρειται ληξαν και απο τους διαχειριστες του σάιτ, ή ακομα το πιο "γραφικο" που ειπωνεται για το συγκεκριμενο συμβαν "για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοτεροι". Εχει κουρασει. Οχι μονο την ιδια, αλλα και ολα τα υπολοιπα μελη. Σαφως λοιπον και δεν ειναι η μονη που εχει που το εχει κανει, αλλα ειναι η μονη που το παραδεχθηκε δημοσιως. Εκει ειναι η μεγαλη διαφορά για μενα σε σχεση με τις υπολοιπες που το εχουν κανει. Για την συνεχη υποστηριξη προσωπικα, γιατι μιλαω για την παρτι μου και μονο και οχι για αλλους, ουτε εχω λαβει καμια "εντολη" απο την Βιβη και ουτε προκειται, αν αυτο εννοεις ή υποννοεις, γιατι δεν ειμαι "στρατιωτακι". Οπως εσεις εχετε τις αποψεις σας, ετσι και οι υπολοιποι που την υποστηριζουν εχουν τις δικες τους. Κοινως ο αντιλογος, οποτε προς τι η "ενοχληση"? Εκτος κι αν οι υπολοιποι που τη υποστηριζουν, δεν μπορουν να μιλησουν, κατι που δεν πιστευω. Οπως επισης, πολλοι απο τους "κακεντρεχεις" που ειπα και αναφερεις κι εσυ, πολλες φορες στηριζονται, για να μην πω ολες, ειτε σε φανταστικα γεγονοτα, ειτε σε εικασιες, ειτε επειδη δεν τους εκανε "χατηρια". Εκει, περαν του αντιλογου, μπαινει και το "οφελος" που προσπαθησαν να αποκομισουν με τον ενα ή αλλο τροπο και επειδη δεν τα καταφεραν, με την πρωτη ευκαιρια λενε τα χειροτερα για εκεινη. Τα ξαναειπα αυτα. Μην με κανετε να επαναλαμβανομαι. Υπαρχει βεβαια και το αντιθετο σε αυτο θα μου πεις, οτι δηλαδη αυτοι που την υποστηριζουν παιζει καποιοι να εχουν προσωπικο οφελος. Δεκτο και αυτο απο μερους μου, αλλα προσωπικα δεν με ενδιαφερει. Δεν νομιζω να ειπα πουθενα οτι το δικο μου σωστο ειναι και απαραιτητα δικο σου. Αλλο ομως να μιλας με πραγματικα συμβαντα και αλλο να "παιζεις" με τις λεξεις ή απλα λες κατι απλα για να το πεις χωρις να εχεις κατι ουσιαστικο να αναφερεις και να προσπαθεις να δημιουργησεις απλα εντυπωσεις σε αλλα μελη -εξαιρω απο αυτο τον γιατρουδακο της πλακας kaviros69 ή ntinos69 γιατι ειναι γνωστη η μαλακια που τον "δερνει" και κανεις δεν τον παιρνει στα σοβαρα- ειδικοτερα οταν καταφέρεσαι, επιτιθεσαι -πες το και ονομασε το οπως θελεις- σε καποιον/α που απλα κοιταει να κανει την δουλεια του/της. Την γουσταρεις? "Παιρνεις". Δεν την γουσταρεις για τους δικους σου λογους? Δεν "παιρνεις". Εγω ετσι εχω μαθει. Δεν αναφερομαι σε εσενα προσωπικα αλλα γενικοτερα στους "κακεντρεχεις" που ανεφερα. Δεν μιλησα ποτε μου για "αγιογραφιες". Οποιος δει τα προηγουμενα ποστ μου, δε νομιζω να βγαλει αυτο το συμπερασμα. "Εικονομαχοι" σιγουρα θα υπαρχουν παντα, αλλα τουλαχιστον ας κοιτουν το παρον και να πορευονται με αυτο και το τι κανει τωρα, λαθη ή οχι, αν κανει, και οχι με το τι εκανε 1-2-15 χρονια πριν, οπως επισης να στηριζονται σε πραγματικα γεγονοτα, και οχι σε μυθοπλασιες, οπως εχω πει εκατομμυρια φορες.