Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Λένα και Μαρία δυο νέες παρουσίες με πλήρες μενού ! Καλά Χριστούγεννα μάγκες

ελληνιδες ειναι??? κανε μια περιγραφη ρε μαστορα.... ριχνεις 2 ονοματα και φευγειςΛένα και Μαρία δυο νέες παρουσίες με πλήρες μενού ! Καλά Χριστούγεννα μάγκες
....περιγραφή;;; τιμή ;;;;Λένα και Μαρία δυο νέες παρουσίες με πλήρες μενού ! Καλά Χριστούγεννα μάγκες
ξανθιά ψηλή / μελαχροινή καρέ / φράγκα = τα γνωστά....περιγραφή;;; τιμή ;;;;
ξανθιά ψηλή / μελαχροινή καρέ / φράγκα = τα γνωστά

...κοτσιδάκια;;; nr;;φωτογραφίες ίδιες πολλές.
μετά τι![]()
![]()
![]()
ή μήπως κάτι άλλο![]()
![]()
![]()

Λενα=καλο φουλακι,οχι του ασσου βεβαια!Αν κριναμε τα φουλ στα ιδρυματα με κριτηρια ποκας,φουλ του 9 θα ελεγα!Λένα και Μαρία δυο νέες παρουσίες με πλήρες μενού ! Καλά Χριστούγεννα μάγκες
...δεν το κρίνεις με "καρέ" καλύτερα;;Λενα=καλο φουλακι,οχι του ασσου βεβαια!Αν κριναμε τα φουλ στα ιδρυματα με κριτηρια ποκας,φουλ του 9 θα ελεγα!
Ενταξει,ομως τα φουλ που λεμε ταιριαζουν απολυτα μεταξυ τους ονομαστικα και στα χαρτια αλλα και στα ιδρυματα.Ενα φουλ του 2 η του 3 ειναι γκομενα μπαζο που τα κανει ολα.Φουλ του Ρηγα η καποιας φιγουρας ειναι μουναρα που τα κανει ολα κλπ.Αν δηλαδη μπριζολιασεις με φουλ του 2,3,η 4 μαλλον εισαι σαβουρογαμης και παει λεγοντας!Τωρα για φουλ καποιας φιγουρας,μαλλον πιο ευκολα εκτος ιδρυματων....δεν το κρίνεις με "καρέ" καλύτερα;;
και μετά λέτε ότι τα θεραπευτήρια του κολωνακίου θα κλείσουν ,εδώ μιλάνε για συνοστισμό .... ,ο άλλος γράφει οτι του χώσανε με το ζόρι το αλβανό και τον χρέωσε συν 20 φραπέ (τώρα πως γίνεται το 90 + 20 = 120 αυτός μόνο ξέρει....) ,οι άλλοι μιλάνε για μασαζ + bb + φραπέ απο όλες τις θεραπεύτριες χωρίς έξτρα χρέωση ,άντε τώρα βγάλε άκρη .......Μάγκες το χαλάσαμε το σαιτ ότι θέλει ο καθένας γράφει και τελικά αντι ενημέρωσης έχουμε άλλα ντάλλων ......
...σου συμπεριφέρθηκαν σίγουρα αντιεπαγγελματικά...θα έπρεπε να φύγεις....πλήρωσες πολλά για αυτό που πήρες...μην ξεχνάς ότι στο συγκεκριμμένο θεραπευτήριο έρχονται και γυναίκες....γιαυτό και ο άνδρας μασέρ...την άλλη φορά να επιμείνεις στην Νταϊάνα...Πέρασμα προ ημερών από το Λυκαβηττού 10. Στην υποδοχή η Ελένη αυτοπροσώπως, η οποία από την πρώτη στιγμή μού δήλωσε ότι τα δωμάτια είναι γεμάτα. Τής είπα ότι μπορώ να περιμένω λίγα λεπτα μέχρι να βρεθεί δωμάτιο, ενώ της ξεκαθάρισα ότι θέλω body-to-body. Η κοσμοσυρροή ήταν εμφανής από το ότι με μετέφεραν σε τουλάχιστον 3 δωματια μέχρι να βρουν καποιο σποτ όπου θα περιμενα πιο μονιμα. Αυτή καθαυτή τη μεταφορά δεν τη θεωρώ προβλημα. Γίνεται όμως πρόβλημα από τη στιγμή που ορισμένες φορές σε βλέπουν άλλοι πελάτες. Κάτι τέτοιο έγινε και στην περίπτωσή μου (είδα πελάτες και με είδαν καθώς περίμενα -προσωπικά δεν με νοιάζει σαν επαρχιώτης που είμαι- όμως για άλλους ίσως να αποτελεί σοβαρό ζήτημα).
Κάποια στιγμή έγινε μια παρέλαση από τα 2-3 κορίτσια που είχαν αποδεσμευτεί. Παρέλασαν Νταϊάνα, Χρύσα, και μια άλλη που δεν θυμάμαι όνομα. Η Ελένη εκθείαζε και τις τρεις, λέγοντας ότι πουθενά δεν βρίσκεις τέτοια κορίτσια. Επειδή ήξερα την Νταϊάνα από Ομήρου, αποφάσισα να επιλέξω εκείνη. Μπήκα στο δωμάτιο, και πριν προλάβω να γδυθώ μπαίνει μέσα η Ελένη και μού λεει ότι "δυστυχώς η Νταϊάνα έχει προκαθορισμένο ραντεβού" και δεν θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει. Μού ανέφερε ότι τελικά η μόνη διαθέσιμη ήταν η Χρύσα. Πέστε ότι θέλετε, αλλά αποφάσισα να μην φύγω. Πάντως το φάουλ της Ελένης ήταν εμφανές και η συμπεριφορά της τουλάχιστον unprofessional.
Ερχεται λοιπόν η Χρύσα. Είναι νέα, ψηλή, με ξανθά μαλλιά που σχημάτιζαν μικρή αλογο-ουρά. Πρόσωπο με όμορφα χαρακτηρηστικά, που έχανε όμως από την πανταχού παρούσα ακμή. Σχεδόν αμέσως γδύθηκε τελείως. Σώμα αντικειμενικά πολύ καλό, αν και θα προτιμούσα λίγο μεγαλύτερο στήθος.
Μασαζ, όχι κακό, αλλά όχι κάτι ξεχωριστό. Θα το έλεγα διεκπεραιωτικό. Οταν ήρθε η ώρα του b2b απλά ξάπλωσε στην πλάτη μου και άρχισε να την τριβει με τα βυζιά της και ένα μέρος της μπροστινής πλευράς του κορμιού της. Εγώ είχα καβλώσει εντωμεταξύ. Της ζήτησα να τη γλύψω και αυτή μού το ξέκοψε λέγοντας μου ότι "εδώ κάνουμε μόνο μασαζ". Τέλος πάντων, όταν γύρισα ανάσκελα, το μασαζ συνεχίστηκε. Σε κάποια στιγμή (και ενώ καταλάβαινα ότι το μασαζ όδευε προς λήξη) ζήτησα να μού την παίξει. Αρνήθηκε, λέγοντας ότι αν θέλω μπορώ να την παίξω μόνος μου και αυτή να κοιτάει. Απάντησα πως είμαι αρκετά μεγάλος για να τραβάω μαλακία (ο φραπές απ' τα χεράκια της τι θα ήταν όμως; μερικές φορές γινόμαστε ασυνεπείς...). Της είπα: "Πόσα θέλεις για να μού την παίξεις;" Μετά από 1-2 αρνήσεις, μού είπε ότι με 20 Ευρώ θα μού την παίξει (όλα έχουν την τιμή τους σ' αυτό το μάταιο κόσμο, τελικά). ΟΚ, έκλεισε το deal για μαλακία προς 20 Ευρώ. Η μαλακία έλαβε χώρα με τρόπο άγευστο και άχρωμο -σκέτη αγγαρεία με μια κουβέντα.
Στο τέλος έκανε μπάνιο μαζί μου και με βοήθησε να πλύνω την πλάτη μου. Όταν ντυνόμουν μού είπε το κλασσικό "όταν θα γνωριστούμε καλύτερα, θα μπορούμε να κάνουμε και άλλα πράγματα". Η κλασσική ατάκα δηλαδή... Ευχαρίστησα, πλήρωσα 120 Ευρώ (100 για το b2b + 20 για τη μαλακία), και έφυγα.
Συμπέρασμα: η Χρύσα είναι μια όμορφη συμπαθητική κοπέλα που κάνει σχετικά καλό μασάζ. Αν θέλεις όμως κάτι παραπάνω ίσως δεν πρέπει να είναι η πρώτη σου επιλογή, ειδικά στην περιπτωση που δεν έχεις συνευρεθεί μαζί της παλαιότερα. Αν θα την ξαναδοκιμάσω; Δεν ξέρω, η απάντηση εξαρτάται και από το πώς θα είναι η οικονομική μου κατάσταση...
ΥΓ: Καθώς περίμενα, είδα άντρα μασερ με μπλουζάκι με το λογότυπο "elena's spa". Το αναφέρω απλά για πληρέστερη ενημέρωση.