Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
http://[URL unfurl="true"]www.scae-belgium.be/upload/news/large/4e517084922ce.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
H ωρα κοντευει 8.30
Εχουμε πια ανοιξει και επισημωs την τσικουδια ;) ;) ;)
http://[URL unfurl="true"]www.scae-belgium.be/upload/news/large/4e517084922ce.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
ελληνικό τέτοια ώρα ή μήπως είναι εσπρέσο????

εχω ανοιξει τις ντουλαπες να βρω τι θα βαλω και δεν εχω καταληξει πουθενα.![]()
εχω ανοιξει τις ντουλαπες να βρω τι θα βαλω και δεν εχω καταληξει πουθενα.![]()
εχω ανοιξει τις ντουλαπες να βρω τι θα βαλω και δεν εχω καταληξει πουθενα.![]()
Ζηλευεις?θα βγεις?

Ζηλευεις?![]()
οχι.κανω πασαρελα μεσα στο σπιτι.θα βγεις?
με τι παπουτσια;Με τοσο κρυο που κανει, βαλε ....το παπλωμα![]()
αστα.δεν σου κανει τιποτα πια ?
με τι παπουτσια;αστα.
τα γαλοτσακια μου λεω να βαλω τελικα...Για τα νερα τηs βροχηs συνιστω μονο βατραχοπεδιλα

που θα πας? στα χωραφια?...τα γαλοτσακια μου λεω να βαλω τελικα...
μονο τα ρουχα μενουν να βρω.![]()
μπα...σε μαγαζι λεω να παω.που θα πας? στα χωραφια?...
τα γαλοτσακια μου λεω να βαλω τελικα...
μονο τα ρουχα μενουν να βρω.![]()
τι υπογειο ειναι? βρεχει εκει?μπα...σε μαγαζι λεω να παω.
Νταξει καταλαβαμε.....Πιανο-μπαρ