Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Η Λαουρα που δουλευει τωρα.ειναι αυτη η ψηλη που δουλευε παλια στο Princess?
![]()
Πολύ σωστός ο Βάσος.Η Λάουρα δούλευε στο Lolita με αρκετά έσοδα από εκείν και δεν είναι ιδιάιτερα ψηλή.Πήγε για πολύ λίγο στο Princess ,νομίζω κατά τη διάρκεια που ανακαίνιζαν το Ras.
Καμια FOTO απο ANASTASIA θα δουμε???
μιλατε κ δεν βαζεται τπτ...
Ξημερώματα το Σάββατο στο Ράσπουτιν. Πάολα ουζμπεκιστάν τη γνώρισα τώρα, καταγοητευμένος χαχαχχα. Μια τζούρα από το δύδιμο Όλγα - Λίνα όχι αρκετή για τα κυβικά τους και λοιπές. Κόσμος πέρναγε, μεγάλες παρέες. Ελλείψη ειδικού χώρου πριβέ 12 χωρός, 35 πριβέ, 75...σπέσιαλ. Με τις δύο αξίζει, αλλά σπέσιαλ οικογενειακό.
Μπέλλα είχε αναλάβει ένα αγαπούλη όλο το βράδυ στο καναπέ. Μεγααάλη πουτααάναα χαχαχαχαχ
Έχει παράδοση. Και το Ράσπουτιν στους φραπέδες.
Να ξερες τι μου θυμισες φιλε μου.. Μπελλα ,απιτευτη.... Αλλα εχω να πατησω το ποδι μου Ρασπουτιν κοντα στον ενα χρονο... Ακου 75 το πριβε.. Τουλαχιστον το μεγαλωσαν σε διαρκεια;; Η ακομα δυο τραγουδια ειναι;; Και κατι αλλο, αυτη η Νικιτα τρωει ολο της τον μισθο στις πλαστικες;; Ολο πιο βελτιωμενη την εκοβα συνεχως..Ξημερώματα το Σάββατο στο Ράσπουτιν. Πάολα ουζμπεκιστάν τη γνώρισα τώρα, καταγοητευμένος χαχαχχα. Μια τζούρα από το δύδιμο Όλγα - Λίνα όχι αρκετή για τα κυβικά τους και λοιπές. Κόσμος πέρναγε, μεγάλες παρέες. Ελλείψη ειδικού χώρου πριβέ 12 χωρός, 35 πριβέ, 75...σπέσιαλ. Με τις δύο αξίζει, αλλά σπέσιαλ οικογενειακό.
Μπέλλα είχε αναλάβει ένα αγαπούλη όλο το βράδυ στο καναπέ. Μεγααάλη πουτααάναα χαχαχαχαχ
Να ξερες τι μου θυμισες φιλε μου.. Μπελλα ,απιτευτη.... Αλλα εχω να πατησω το ποδι μου Ρασπουτιν κοντα στον ενα χρονο... Ακου 75 το πριβε.. Τουλαχιστον το μεγαλωσαν σε διαρκεια;; Η ακομα δυο τραγουδια ειναι;; Και κατι αλλο, αυτη η Νικιτα τρωει ολο της τον μισθο στις πλαστικες;; Ολο πιο βελτιωμενη την εκοβα συνεχως..
Οχι ρε βασο.. Λογικα αντι να πληρωσεις τους τρεις χορους 36 ευρω (3χ12) , πληρωνεις 35 ευρω.. Αρα εχεις εκπτωση ενα ευρω... Ωραιοι ειναι ρε...