Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
jd πάρε την Βανέσσα για πριβε των 50, εμένα μου έκανε και παραπάνω απο το κανονικό.. χεχε
[size=10pt]ποτε θα ξανανοιξει ο ναος? καπου πηρε το ματι μου για πεμπτη η να παω να με κοιταξει ιατρος?[/size]
Μας πλησίασαν και 2-3 "για παρέα", αλλά ήταν απ τις φόλες, οπότε εξεδιώχθησαν σκαιώς (πάντως δε χρειάστηκε να πούμε ότι είμαστε ζευγάρι gay για να φύγουν).
ποτε θα ξανανοιξει ο ναος? καπου πηρε το ματι μου για πεμπτη η να παω να με κοιταξει ιατρος?
οχισυντροφοι αφοτου χανανοιξε δεν εχω ξαναπαει.γηια διαφωτιστε με!νταρκ ρουμ συνεχιζει κανονικα?και εννοω οπως παλια?με 100 γιουρια?
Όλα όπως παλιά :-* χωρίς τη πορεία 100€ δεξιά
ο λαος δν ξεχνα...τι σημαινει δεξια....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ναι,δν διαφωνω....ομως σε γνωστες φατσες.....παντα οι καλοπροαιρετες δεσποινιδες κ οι κυριες τους Θεου (οποιου) κανανε αλλα κολπα......100€ special service σημαίνει από καλοπροαίρετες Δεσποινίδες
Reputation & r€putation
Αλλά η μαγαζάρα... μαγαζάρα
Dune (το φιλμ)...And... Who he controls the spice controls the universe (dont remember the film)
i don't obey the rules....i never did in a strip hall!!!Μπουαχαχα. Αγάπητε mclein you know nothing. Nothing at all. The rules have changed
Dune (το φιλμ)...
i don't obey the rules....i never did in a strip hall!!!
But,if they changed the rules....it's bad for them...