Ψήφισε τους.Ο σύριζα κ το παλιό πασοκ φέρθηκαν.πιο καλά στον Έλληνα δεξιο μιλροεπιχειρηματια
Μήπως βέβαια ειδικά για ΣΥΡΙΖΑ έχεις μικρή μνήμη???
Ψήφισε τους.Ο σύριζα κ το παλιό πασοκ φέρθηκαν.πιο καλά στον Έλληνα δεξιο μιλροεπιχειρηματια
Στο σύριζα η.μαλσκια ηταν ο νόμος κατρπυγκαλου αλλα κ παλι το κυνηγητό που ρίχνει ο μητσοτακης 'δεν το εριχνε ο τσιπραςστους ελεύθερους επαγγελματίεςο συριζα οχι.
Προφανώς δεν εισαι ελεύθερος επαγγελματίαςΨήφισε τους.
Μήπως βέβαια ειδικά για ΣΥΡΙΖΑ έχεις μικρή μνήμη???
να προσέξω τι ?Τότε ασ πρόσεχες..... Και καταληγεις στο ¨ολοι μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου. Αφου με τον όποιο τρόπο στα έσκαγαν, ψηφιζόντουσαν και μπήκαμε μέσα. Ευθύνες δεν είχαμε???
Ρε φίλε κατάλαβε το. Ενα κόμμα κρίνεται απο το σύνολο της διακυβέρνησης και οχι ένα νόμο.Στο σύριζα η.μαλσκια ηταν ο νόμος κατρπυγκαλου αλλα κ παλι το κυνηγητό που ρίχνει ο μητσοτακης 'δεν το εριχνε ο τσιπραςστους ελεύθερους επαγγελματίες
Σου είπα δεν εισαι ελευθ επαγγελματίας κ στον πουτσο σουΡε φίλε κατάλαβε το. Ενα κόμμα κρίνεται απο το σύνολο της διακυβέρνησης και οχι ένα νόμο.
Κανένα κόμμα παγκόσμια δεν έχασε εκλογες για έναν νόμο. Μπορεί ενας νόμος να ξεχείλισε το ποτήρι. ΟΚ. Αλλά υπήρχε προηγούμενη δυσαρέσκεια.
Δεν ισχύει.Στο σύριζα η.μαλσκια ηταν ο νόμος κατρπυγκαλου αλλα κ παλι το κυνηγητό που ρίχνει ο μητσοτακης 'δεν το εριχνε ο τσιπραςστους ελεύθερους επαγγελματίες
Θα συμφωνησω μαζί σου. Υπήρχαν μνημόνια (ακόμα υπάρχει). Όλοι κυνηγήθηκαν . Και οι συνταξιούχοι και οι υπάλληλοι και οι ελευθεροι..Δεν ισχύει.
Ο Μητσοτάκης απλά δεν ενδιαφέρεται...κυριολεκτικά πρέπει να λέει στο υπουργικό συμβούλιο "να πάνε να πνιγούν" απλά εφαρμόζει τα συμφέροντα του 1%.
Ο ΣΥΡΙΖΑ πραγματικά μας κυνήγησε...ενεργά και με νομοθετήσεις προσπάθησε να μας αρμέξει διότι μπορούσε...και στις πραγματικά μεγάλες επιχειρήσεις και συμφέροντα έκανε τσιμπούκια
Μια επιχείρηση σήμερα ακόμα και με τον πληθωρισμό είναι σε καλύτερη μοίρα από μια επιχείρηση το 2018-2019.
Σε αντίθεση με τις εταιρείες που σήμερα είναι καλύτερα -όχι μόνο λόγο φορολογίας αλλά κυρίως λόγω χρήματος που έπεσε στην αγορά από τα ταμεία του κόβιντ-Θα συμφωνησω μαζί σου. Υπήρχαν μνημόνια (ακόμα υπάρχει). Όλοι κυνηγήθηκαν . Και οι συνταξιούχοι και οι υπάλληλοι και οι ελευθεροι..
Στο σύριζα η.μαλσκια ηταν ο νόμος κατρπυγκαλου αλλα κ παλι το κυνηγητό που ρίχνει ο μητσοτακης 'δεν το εριχνε ο τσιπραςστους ελεύθερους επαγγελματίες
όχι αγαπητέ ,Τότε ασ πρόσεχες..... Και καταληγεις στο ¨ολοι μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου. Αφου με τον όποιο τρόπο στα έσκαγαν, ψηφιζόντουσαν και μπήκαμε μέσα. Ευθύνες δεν είχαμε???
Κοίτα αν μου λεγες το 2015 τον Γενάρη αν ο τσιπρας ήταν συστημικος θα σου λεγα όχι.Συμφωνω και εγω
@ROB. C και @jean-Claud ας αφησουμε τα μιση και να δουμε πως θα απαλλαγουμε απο την πανουκλα των συστημικων κομματων
@jean-Claud και ο συριζα και ο τσιπρας ειναι συστημικοι.
Θεωρω πως οι προθεσεις ειναι αγνες, ισως να πρεπεις να αναθεωρησεις την ψηφο σου προς Καρυ πλευρα
Η Καρυ ειναι δεν ανηκει στο συστημα, ισως ειναι η τελευταια ευκαιρια να βγει καποιος να γαμησει το συμπλεγμα κρατους, ολιγαρχων, εκκλησιας, λαμογιωνΚοίτα αν μου λεγες το 2015 τον Γενάρη αν ο τσιπρας ήταν συστημικος θα σου λεγα όχι.
Τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους ξεκίνησε να αλλάζει αλλά επί τα υπόλοιπα 3 χρόνια ζυμωθηκε με τις νέες συνθήκες που βρήκε μπροστά, βασικα έμαθε τι παίζει στη πολιτική σκηνή.
Καταβάλε στην ουσία ότι αν δεν γίνει συστημικος και δεν εξυπηρετήσει συμφέροντα δεν θα έχει μέλλον στην κυβέρνηση.
Πριν ίδρυσει το ΕΛΑΣ έκανε συμφωνίες ντυλ με τους θεσμούς εντός και εκτός χώρας βασικά έπαιξε το παιχνίδι έτσι όπως θέλουν να παίξει.
Ναι τώρα ο τσιπρας είναι συστημικος δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δεν είναι όλοι το ξέρουμε
Ο σύριζα Άστον είναι άλλο κεφάλαιο και δεν θα πάει καλά στις εκλογές βασικά ούτε βουλή τον βλέπω να μπαίνει
Η κάρυ θα πολεμήθει από παντού είναι το μαύρο πρόβατο
Η Καρυ ειναι δεν ανηκει στο συστημα, ισως ειναι η τελευταια ευκαιρια να βγει καποιος να γαμησει το συμπλεγμα κρατους, ολιγαρχων, εκκλησιας, λαμογιων
Αν βγει, θα της στειλω το CV μου, θα ειμαι πραγματικα αμισθος συμβουλος, με μονο σκοπο να γαμησω λαμογια
justice must be served
Ετσι δουλευει το συστημα αν σε κρατανε απο τα αρχιδιαΜου θύμισες τον αλεξ71 τον χασοδικη που έτσι έλεγε για την μηχαιλιδου την Δόμνα.
Κοίτα όταν θα αντιμετωπίσει τα καρτέλ της χώρας μαφιόζους ελίτ θεσμούς κλπ Εκεί η θα την ρίξουν η θα αναγκαστεί να αλλάξει.
Εδώ για να καταλάβεις τι εννοώ είναι σαν εγώ να πάω στο σπίτι ενός πλούσιου και να του πω με τα λεφτά σου θα κάνω κουμάντο και ότι πω εγώ θα κάνεις και θα τα διαχειριστω εγώ όλα.
Ο πλούσιος θα μου πει όχι φίλε θα κάνεις αυτό που θα σου λέω εγώ με τα λεφτά μου και θα σε έχω διαχειριστή για να έχω εγώ κέρδη όφελος αλλά και εσύ το ίδιο και εξουσία ένα άτυπο ντηλ
Αν δεν δεχτώ τότε ο πλούσιος θα με διώξει με τις κλωτσιές από το σπίτι του.
Έτσι δουλεύει και το σύστημα κυβέρνηση ελίτ θεσμών και μαφιοζων
Η συντριπτική πλειοψηφία των απανταχού Ορθοδόξων, κλήρου και λαού από Ελλάδα μέχρι τα βάθη της Αφρικής...Ένα κόμμα αγορασμένο από τα καρτέλ δεν θα μπορέσει ποτέ να γίνει κυβέρνηση των πολλών
Αλλά σίγουρα υπάρχει κάποιος μέσα στη ΝΔ που θεωρεί ότι δεν πρέπει να καταστραφεί και το 80% της κοινωνίας
όχι τίποτα άλλο αλλά γιατί αυτοί οι κατεστραμμένοι είναι που τους ψηφίζουν το έχουν καταλάβει γιαυτό έκαναν 4 χιλιάρικα τον μισθό των αργόμισθων παπάδων
γιατί οι αγρότες που ήταν μια καλή βάση για την ΝΔ τώρα θα την κατουρήσουν
Αν οι "απανταχού ορθόδοξοι" τον είχαν γραμμένο δεν θα έπαιρνε μεγάλα ποσοστά στις εκλογέςΗ συντριπτική πλειοψηφία των απανταχού Ορθοδόξων, κλήρου και λαού από Ελλάδα μέχρι τα βάθη της Αφρικής...
τον έχουν γραμμένο όοοτι και να δώσει
Πού εδώ που τα λέμε μόνο στους μητροπολίτες έδωσε κι όχι στους παπάδες γενικά και αόριστα.
Αλλά κι από εκεί θα πάρει ένα 'ρκίντι , δες εδώ
![]()
Γιατί ξέσπασε εμφύλιος: Διχασμένη Ιεραρχία για τις αυξήσεις μισθών - ΤΑ ΝΕΑ
Σε αναζήτηση φόρμουλας αποδοχής - Οι διαφωνούντες «κλείνουν ραντεβού» για τον Οκτώβριοwww.tanea.gr
Από εποχής κορωνοϊού δεν τον πάνε και ο δόλιος νόμισε με κάτι τέτοια θα πειστούν να τον ψηφίσουν, αλλά μάλλον θα μείνει με τους αρσεναλάκηδες τους ντάιμες κλπές εκσυγχρονιστικές δυνάμεις.
Αυτή είναι η γνώμη μου πάνω κάτω!
Δεν θα μπορέσει η Κάρι να τα βάλει με τα καρτέλΕτσι δουλευει το συστημα αν σε κρατανε απο τα αρχιδια
Μητσοτακης με προυπηρεσια σε Εθνικη Ασφαλιστικη και αδερφη με ΜΚΟ
Την Καρυ δεν την κραταει κανεις απο τα μουνοχειλα
εκτός από όλα τα άλλα βγήκες και χουντικός ρε φασίστα?Δεν θα μπορέσει η Κάρι να τα βάλει με τα καρτέλ
Θα την φάνε.
Αν θες να μάθεις πως θα καθαρίσει η χώρα μόνο ο στρατός μπορεί με πραξικόπημα.
Εκεί θα μπει με τη βία θα πιάσει τα κεφάλια ψειρου δικαστήρια κατάσχεση του πλούτου και στρατιωτική διοίκηση.
