Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (1 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.637
Πόντοι
48.917
Στο σύριζα η.μαλσκια ηταν ο νόμος κατρπυγκαλου αλλα κ παλι το κυνηγητό που ρίχνει ο μητσοτακης 'δεν το εριχνε ο τσιπραςστους ελεύθερους επαγγελματίες
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ψήφισε τους.
Μήπως βέβαια ειδικά για ΣΥΡΙΖΑ έχεις μικρή μνήμη???
Προφανώς δεν εισαι ελεύθερος επαγγελματίας
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.926
Πόντοι
9.931
Τότε ασ πρόσεχες..... Και καταληγεις στο ¨ολοι μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου. Αφου με τον όποιο τρόπο στα έσκαγαν, ψηφιζόντουσαν και μπήκαμε μέσα. Ευθύνες δεν είχαμε???
να προσέξω τι ?
εγώ είμαι ο διαφθορέας (ο πρεζέμπορας)
και συ είσαι το πρεζόνι
Εγώ πουλάω αλλά δεν την πίνω , εσύ την πίνεις και ο νόμος κυνηγάει εσένα
διότι εγώ λαδώνω και τον νόμο

Δες το προσεκτικά και πιάσε το νόημα πριν επενέλθεις :wink:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
Στο σύριζα η.μαλσκια ηταν ο νόμος κατρπυγκαλου αλλα κ παλι το κυνηγητό που ρίχνει ο μητσοτακης 'δεν το εριχνε ο τσιπραςστους ελεύθερους επαγγελματίες
Ρε φίλε κατάλαβε το. Ενα κόμμα κρίνεται απο το σύνολο της διακυβέρνησης και οχι ένα νόμο.
Κανένα κόμμα παγκόσμια δεν έχασε εκλογες για έναν νόμο. Μπορεί ενας νόμος να ξεχείλισε το ποτήρι. ΟΚ. Αλλά υπήρχε προηγούμενη δυσαρέσκεια.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.637
Πόντοι
48.917
Ρε φίλε κατάλαβε το. Ενα κόμμα κρίνεται απο το σύνολο της διακυβέρνησης και οχι ένα νόμο.
Κανένα κόμμα παγκόσμια δεν έχασε εκλογες για έναν νόμο. Μπορεί ενας νόμος να ξεχείλισε το ποτήρι. ΟΚ. Αλλά υπήρχε προηγούμενη δυσαρέσκεια.
Σου είπα δεν εισαι ελευθ επαγγελματίας κ στον πουτσο σου
Ψήφισε τον
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Στο σύριζα η.μαλσκια ηταν ο νόμος κατρπυγκαλου αλλα κ παλι το κυνηγητό που ρίχνει ο μητσοτακης 'δεν το εριχνε ο τσιπραςστους ελεύθερους επαγγελματίες
Δεν ισχύει.

Ο Μητσοτάκης απλά δεν ενδιαφέρεται...κυριολεκτικά πρέπει να λέει στο υπουργικό συμβούλιο "να πάνε να πνιγούν" απλά εφαρμόζει τα συμφέροντα του 1%.

Ο ΣΥΡΙΖΑ πραγματικά μας κυνήγησε...ενεργά και με νομοθετήσεις προσπάθησε να μας αρμέξει διότι μπορούσε...και στις πραγματικά μεγάλες επιχειρήσεις και συμφέροντα έκανε τσιμπούκια

Μια επιχείρηση σήμερα ακόμα και με τον πληθωρισμό είναι σε καλύτερη μοίρα από μια επιχείρηση το 2018-2019.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
Δεν ισχύει.

Ο Μητσοτάκης απλά δεν ενδιαφέρεται...κυριολεκτικά πρέπει να λέει στο υπουργικό συμβούλιο "να πάνε να πνιγούν" απλά εφαρμόζει τα συμφέροντα του 1%.

Ο ΣΥΡΙΖΑ πραγματικά μας κυνήγησε...ενεργά και με νομοθετήσεις προσπάθησε να μας αρμέξει διότι μπορούσε...και στις πραγματικά μεγάλες επιχειρήσεις και συμφέροντα έκανε τσιμπούκια

Μια επιχείρηση σήμερα ακόμα και με τον πληθωρισμό είναι σε καλύτερη μοίρα από μια επιχείρηση το 2018-2019.
Θα συμφωνησω μαζί σου. Υπήρχαν μνημόνια (ακόμα υπάρχει). Όλοι κυνηγήθηκαν . Και οι συνταξιούχοι και οι υπάλληλοι και οι ελευθεροι..
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Θα συμφωνησω μαζί σου. Υπήρχαν μνημόνια (ακόμα υπάρχει). Όλοι κυνηγήθηκαν . Και οι συνταξιούχοι και οι υπάλληλοι και οι ελευθεροι..
Σε αντίθεση με τις εταιρείες που σήμερα είναι καλύτερα -όχι μόνο λόγο φορολογίας αλλά κυρίως λόγω χρήματος που έπεσε στην αγορά από τα ταμεία του κόβιντ-

οι συνταξιούχοι, οι υπάλληλοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες με μπλοκάκι που είναι σαν μισθωτοί


σήμερα ζουν 100 φορές χειρότερα από ότι το 2018....βασικά σήμερα ίσα που επιβιώνουν...και μπορεί όχι όλοι.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.926
Πόντοι
9.931
Στο σύριζα η.μαλσκια ηταν ο νόμος κατρπυγκαλου αλλα κ παλι το κυνηγητό που ρίχνει ο μητσοτακης 'δεν το εριχνε ο τσιπραςστους ελεύθερους επαγγελματίες

εκείνη την εποχή ο τσίπρας δεν είχε τα πακέτα που έχει ο κούλης

υποχρεώθηκε να αφαιμάξει τους μικρομεσαίους που παρουσίαζε σαν πλούσιους
για να βρεί χρήμα
Γι αυτό κατέβασε το όριο της φτώχειας ...πάνω από 8-10 χιλιάρικα είσαι ταμάμ .. απίστευτες λαλακίες
Το κερασάκι ήταν πως άφησε κ προίκα στον Κούλη κάποια δις

Εαν ο τσίπρας είχε τα πακέτα του κούλη ή αν ο κούλης ήταν ρέστος ΠΘ την εποχή που έβραζαν τα μνημόνια,
τότε θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε δίκαια κ αντικειμενικά ποιός είναι ο καλύτερος τενεκές :confused:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Ο τσίπρας προεκλογικά τώρα άρχισε να λέει για την φορολόγηση του κεφαλαίου

και επειδή όλοι ξέρουμε ότι το πραγματικό κεφάλαιο είναι που τον χρηματοδοτεί

εννοεί ξανά το άρμεγμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων...με κοινωνικούς αυτοματισμούς ότι δεν μπορεί κάποιος να βγάζει 50 χιλιάρικα το χρόνο και άλλος 12 χιλιάρικα το χρόνο

άσχετα αν ο ένας είναι ντουβάρι και ο άλλος δουλεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ και έχει επενδύσει.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.926
Πόντοι
9.931
Τότε ασ πρόσεχες..... Και καταληγεις στο ¨ολοι μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου. Αφου με τον όποιο τρόπο στα έσκαγαν, ψηφιζόντουσαν και μπήκαμε μέσα. Ευθύνες δεν είχαμε???
όχι αγαπητέ ,
καταλήγω πως ο πρεζέμπορας Πάγκαλος και υιοί
έπρεπε να είναι στη μπουζού μαζί με τα πρεζόνια που έχει νταλαβέρια

ή τουλάχιστον να μαυριστούν στις κάλπες
Αν εσύ έπαιρνες τη δοσούλα που σου έδινε ο Πάγκαλος, μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια
Εγώ και πολλοί άλλοι δεν τα πήραμε επομένως δεν συγχωρούμε τους κλέφτες
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.329
Κριτικές
13
Like
13.068
Συμφωνω και εγω
@ROB. C και @jean-Claud ας αφησουμε τα μιση και να δουμε πως θα απαλλαγουμε απο την πανουκλα των συστημικων κομματων
@jean-Claud και ο συριζα και ο τσιπρας ειναι συστημικοι.
Θεωρω πως οι προθεσεις ειναι αγνες, ισως να πρεπεις να αναθεωρησεις την ψηφο σου προς Καρυ πλευρα
Κοίτα αν μου λεγες το 2015 τον Γενάρη αν ο τσιπρας ήταν συστημικος θα σου λεγα όχι.
Τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους ξεκίνησε να αλλάζει αλλά επί τα υπόλοιπα 3 χρόνια ζυμωθηκε με τις νέες συνθήκες που βρήκε μπροστά, βασικα έμαθε τι παίζει στη πολιτική σκηνή.
Καταβάλε στην ουσία ότι αν δεν γίνει συστημικος και δεν εξυπηρετήσει συμφέροντα δεν θα έχει μέλλον στην κυβέρνηση.
Πριν ίδρυσει το ΕΛΑΣ έκανε συμφωνίες ντυλ με τους θεσμούς εντός και εκτός χώρας βασικά έπαιξε το παιχνίδι έτσι όπως θέλουν να παίξει.
Ναι τώρα ο τσιπρας είναι συστημικος δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δεν είναι όλοι το ξέρουμε
Ο σύριζα Άστον είναι άλλο κεφάλαιο και δεν θα πάει καλά στις εκλογές βασικά ούτε βουλή τον βλέπω να μπαίνει
Η κάρυ θα πολεμήθει από παντού είναι το μαύρο πρόβατο
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
377
Like
504
Πόντοι
81
Κοίτα αν μου λεγες το 2015 τον Γενάρη αν ο τσιπρας ήταν συστημικος θα σου λεγα όχι.
Τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους ξεκίνησε να αλλάζει αλλά επί τα υπόλοιπα 3 χρόνια ζυμωθηκε με τις νέες συνθήκες που βρήκε μπροστά, βασικα έμαθε τι παίζει στη πολιτική σκηνή.
Καταβάλε στην ουσία ότι αν δεν γίνει συστημικος και δεν εξυπηρετήσει συμφέροντα δεν θα έχει μέλλον στην κυβέρνηση.
Πριν ίδρυσει το ΕΛΑΣ έκανε συμφωνίες ντυλ με τους θεσμούς εντός και εκτός χώρας βασικά έπαιξε το παιχνίδι έτσι όπως θέλουν να παίξει.
Ναι τώρα ο τσιπρας είναι συστημικος δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δεν είναι όλοι το ξέρουμε
Ο σύριζα Άστον είναι άλλο κεφάλαιο και δεν θα πάει καλά στις εκλογές βασικά ούτε βουλή τον βλέπω να μπαίνει
Η κάρυ θα πολεμήθει από παντού είναι το μαύρο πρόβατο
Η Καρυ ειναι δεν ανηκει στο συστημα, ισως ειναι η τελευταια ευκαιρια να βγει καποιος να γαμησει το συμπλεγμα κρατους, ολιγαρχων, εκκλησιας, λαμογιων
Αν βγει, θα της στειλω το CV μου, θα ειμαι πραγματικα αμισθος συμβουλος, με μονο σκοπο να γαμησω λαμογια
justice must be served
 
Τελευταία τροποποίηση:

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.329
Κριτικές
13
Like
13.068
Η Καρυ ειναι δεν ανηκει στο συστημα, ισως ειναι η τελευταια ευκαιρια να βγει καποιος να γαμησει το συμπλεγμα κρατους, ολιγαρχων, εκκλησιας, λαμογιων
Αν βγει, θα της στειλω το CV μου, θα ειμαι πραγματικα αμισθος συμβουλος, με μονο σκοπο να γαμησω λαμογια
justice must be served

Μου θύμισες τον αλεξ71 τον χασοδικη που έτσι έλεγε για την μηχαιλιδου την Δόμνα.
Κοίτα όταν θα αντιμετωπίσει τα καρτέλ της χώρας μαφιόζους ελίτ θεσμούς κλπ Εκεί η θα την ρίξουν η θα αναγκαστεί να αλλάξει.
Εδώ για να καταλάβεις τι εννοώ είναι σαν εγώ να πάω στο σπίτι ενός πλούσιου και να του πω με τα λεφτά σου θα κάνω κουμάντο και ότι πω εγώ θα κάνεις και θα τα διαχειριστω εγώ όλα.
Ο πλούσιος θα μου πει όχι φίλε θα κάνεις αυτό που θα σου λέω εγώ με τα λεφτά μου και θα σε έχω διαχειριστή για να έχω εγώ κέρδη όφελος αλλά και εσύ το ίδιο και εξουσία ένα άτυπο ντηλ
Αν δεν δεχτώ τότε ο πλούσιος θα με διώξει με τις κλωτσιές από το σπίτι του.
Έτσι δουλεύει και το σύστημα κυβέρνηση ελίτ θεσμών και μαφιοζων
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
377
Like
504
Πόντοι
81
Μου θύμισες τον αλεξ71 τον χασοδικη που έτσι έλεγε για την μηχαιλιδου την Δόμνα.
Κοίτα όταν θα αντιμετωπίσει τα καρτέλ της χώρας μαφιόζους ελίτ θεσμούς κλπ Εκεί η θα την ρίξουν η θα αναγκαστεί να αλλάξει.
Εδώ για να καταλάβεις τι εννοώ είναι σαν εγώ να πάω στο σπίτι ενός πλούσιου και να του πω με τα λεφτά σου θα κάνω κουμάντο και ότι πω εγώ θα κάνεις και θα τα διαχειριστω εγώ όλα.
Ο πλούσιος θα μου πει όχι φίλε θα κάνεις αυτό που θα σου λέω εγώ με τα λεφτά μου και θα σε έχω διαχειριστή για να έχω εγώ κέρδη όφελος αλλά και εσύ το ίδιο και εξουσία ένα άτυπο ντηλ
Αν δεν δεχτώ τότε ο πλούσιος θα με διώξει με τις κλωτσιές από το σπίτι του.
Έτσι δουλεύει και το σύστημα κυβέρνηση ελίτ θεσμών και μαφιοζων
Ετσι δουλευει το συστημα αν σε κρατανε απο τα αρχιδια
Μητσοτακης με προυπηρεσια σε Εθνικη Ασφαλιστικη και αδερφη με ΜΚΟ
Την Καρυ δεν την κραταει κανεις απο τα μουνοχειλα
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Ένα κόμμα αγορασμένο από τα καρτέλ δεν θα μπορέσει ποτέ να γίνει κυβέρνηση των πολλών

Αλλά σίγουρα υπάρχει κάποιος μέσα στη ΝΔ που θεωρεί ότι δεν πρέπει να καταστραφεί και το 80% της κοινωνίας

όχι τίποτα άλλο αλλά γιατί αυτοί οι κατεστραμμένοι είναι που τους ψηφίζουν το έχουν καταλάβει γιαυτό έκαναν 4 χιλιάρικα τον μισθό των αργόμισθων παπάδων

γιατί οι αγρότες που ήταν μια καλή βάση για την ΝΔ τώρα θα την κατουρήσουν
Η συντριπτική πλειοψηφία των απανταχού Ορθοδόξων, κλήρου και λαού από Ελλάδα μέχρι τα βάθη της Αφρικής...


τον έχουν γραμμένο όοοτι και να δώσει

Πού εδώ που τα λέμε μόνο στους μητροπολίτες έδωσε κι όχι στους παπάδες γενικά και αόριστα.

Αλλά κι από εκεί θα πάρει ένα 'ρκίντι , δες εδώ


Από εποχής κορωνοϊού δεν τον πάνε και ο δόλιος νόμισε με κάτι τέτοια θα πειστούν να τον ψηφίσουν, αλλά μάλλον θα μείνει με τους αρσεναλάκηδες τους ντάιμες κλπές εκσυγχρονιστικές δυνάμεις.

Αυτή είναι η γνώμη μου πάνω κάτω!
 

Giannis.mt

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2023
Μηνύματα
585
Κριτικές
1
Like
2.571
Πόντοι
446
Διαβάζω τα σχόλια και πραγματικά μένω άφωνος με κάποιους που είναι ένθερμοι με κάποιο κόμμα.Μαλακιες κάναμε όλοι κάποια στιγμή και ψηφίσαμε Σαμαρά ή Σιμιτη ή κάτι άλλο από αυτούς που κυβέρνησαν ή ακόμα και ΚΚΕ που όπως έλεγε κι ο Χάρρυ Κλυνν έχει το μεγαλύτερο βάρος ευθύνης γιατί δεν θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα.
Οσοι κατεβαίνουν από αυτούς που έχουν μπει κατά καιρούς στη Βουλή για μένα είναι "καμμένα χαρτιά".Ποιος θα έπαιρνε ξανά ας πούμε ένα πλυντήριο μαρκας "μπουγαδεξ" αν το είχε πάρει δύο φορές και τις δύο δεν είχε βγει καλό?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Η συντριπτική πλειοψηφία των απανταχού Ορθοδόξων, κλήρου και λαού από Ελλάδα μέχρι τα βάθη της Αφρικής...


τον έχουν γραμμένο όοοτι και να δώσει

Πού εδώ που τα λέμε μόνο στους μητροπολίτες έδωσε κι όχι στους παπάδες γενικά και αόριστα.

Αλλά κι από εκεί θα πάρει ένα 'ρκίντι , δες εδώ


Από εποχής κορωνοϊού δεν τον πάνε και ο δόλιος νόμισε με κάτι τέτοια θα πειστούν να τον ψηφίσουν, αλλά μάλλον θα μείνει με τους αρσεναλάκηδες τους ντάιμες κλπές εκσυγχρονιστικές δυνάμεις.

Αυτή είναι η γνώμη μου πάνω κάτω!
Αν οι "απανταχού ορθόδοξοι" τον είχαν γραμμένο δεν θα έπαιρνε μεγάλα ποσοστά στις εκλογές

το 80% των Ελλήνων δηλώνει "χριστιανός ορθόδοξος" ότι και αν σημαίνει αυτό...εσύ νομίζεις ότι είναι διαφορετικοί από αυτούς που τον ψηφίζουν????

οι ίδιοι είναι

οι μητροπολίτες δίνουν γραμμή για το ποιον θα ψηφίσουν οι παπάδες...αλλιώς δεν θα ασχολούνταν να τους ταΐσει. Ένα μικρό μέρος των παπάδων που κινείται στα όρια του ψεκ δεν τον ψηφίζει φαντάζομαι.

Εσύ τι νομίζεις ότι τους τα έδωσε επειδή τους εκτιμά? :confused:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.329
Κριτικές
13
Like
13.068
Ετσι δουλευει το συστημα αν σε κρατανε απο τα αρχιδια
Μητσοτακης με προυπηρεσια σε Εθνικη Ασφαλιστικη και αδερφη με ΜΚΟ
Την Καρυ δεν την κραταει κανεις απο τα μουνοχειλα
Δεν θα μπορέσει η Κάρι να τα βάλει με τα καρτέλ
Θα την φάνε.
Αν θες να μάθεις πως θα καθαρίσει η χώρα μόνο ο στρατός μπορεί με πραξικόπημα.
Εκεί θα μπει με τη βία θα πιάσει τα κεφάλια ψειρου δικαστήρια κατάσχεση του πλούτου και στρατιωτική διοίκηση.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Δεν θα μπορέσει η Κάρι να τα βάλει με τα καρτέλ
Θα την φάνε.
Αν θες να μάθεις πως θα καθαρίσει η χώρα μόνο ο στρατός μπορεί με πραξικόπημα.
Εκεί θα μπει με τη βία θα πιάσει τα κεφάλια ψειρου δικαστήρια κατάσχεση του πλούτου και στρατιωτική διοίκηση.
εκτός από όλα τα άλλα βγήκες και χουντικός ρε φασίστα? :priest:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom