athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.631
- Like
- 119.035
- Πόντοι
- 16.631
σε νουθετω και σε συνετιζωμην ανακατεύεσαι τώρα μιλάω εγώ με τον μπαρόκ![]()

σε νουθετω και σε συνετιζωμην ανακατεύεσαι τώρα μιλάω εγώ με τον μπαρόκ![]()

ΕΓΩ νουθετώ τα νήματα εδώ μέσασε νουθετω και σε συνετιζω![]()

ναι σε στηριζωΕΓΩ νουθετώ τα νήματα εδώ μέσα![]()
είναι προς το ΣΥΜΦΕΡΟΝ σουναι σε στηριζω
δεν βλεπω φως ομωςείναι προς το ΣΥΜΦΕΡΟΝ σου
δεν βλέπεις φως γιατί στο έχουν κόψειδεν βλεπω φως ομως
ενταξειδεν βλέπεις φως γιατί στο έχουν κόψει
αν ψηφίσεις ότι σου πω θα αλλάξουν τα πράγματα
Οχι φιλε, παραθετουμε οικονομικους δεικτες της ΕΕ που μας κατατασουν στον πατο και τα γαλαζια παπαγαλακια λουφαζουνKλασσικα όταν σοβαρεύει η συζήτηση όλοι εσείς οι μητσοτακηγαμιεσαι κάνετε στην άκρη και το γυρνάτε στην τρολια, σύνηθες φαινόμενο. Συνέχισε λοιπόν να τρολαρεις.
Πως θα φορτιζεις το ηλεκτρικο αν δεν εχεις ρευμα?δεν βλεπω φως ομως
Τι να πεις ρε χωριατη?δεν βλέπεις φως γιατί στο έχουν κόψει
αν ψηφίσεις ότι σου πω θα αλλάξουν τα πράγματα
Ρε συ εγώ το τέσλα το είχα για leasing όχι για το κανονικό μου αμάξιΤι να πεις ρε χωριατη?
Εμενα να ακους που εχω ποσταρει τεσλα, και ταξιδια ρωσσια και κινα
Ε και?Ρε συ εγώ το τέσλα το είχα για leasing όχι για το κανονικό μου αμάξι
στο χωριό μου τα τέσλα τα έχουμε για να φορτίζουμε τα macbook μας
γιατι σε παει μπουργανα;Ρε συ εγώ το τέσλα το είχα για leasing όχι για το κανονικό μου αμάξι
στο χωριό μου τα τέσλα τα έχουμε για να φορτίζουμε τα macbook μας

ναι το ξέρω και αφού το πλήρωσες στο leasing μισή φορά αποφάσισες να το εξαγοράσειςΕ και?
Και εγω ειχα νοικιασει πριν αποφασισω να τα σκασω για να το αγορασω

θέλει και ερώτημα? επειδή έχει τέσλαγιατι σε παει μπουργανα;![]()
Οχι, σε διακοπες το ειχα νοικιασει, μου αρεσε και πηγα και πηρα ενα μτχ απο Αυστρια και γλιτωσα και το τελωνειο ως ηλεκτρικοναι το ξέρω και αφού το πλήρωσες στο leasing x0.5 αποφάσισες να το εξαγοράσεις
σοφή κίνηση![]()
εσυ τι εχεις;θέλει και ερώτημα? επειδή έχει τέσλα
ευτυχώς που το διευκρίνισε γιατί δεν το έχει διαφημίσει καθόλου ότι έχει τέσλα
δηλαδή επειδή έχει τέσλα το δηλώνει ότι έχει τέσλα για να ξέρουμε όλοι ότι έχει τέσλα

καλά μτχ πήρες? τι είσαι κανένας φτωχός?Οχι, σε διακοπες το ειχα νοικιασει, μου αρεσε και πηγα και πηρα ενα μτχ απο Αυστρια και γλιτωσα και το τελωνειο ως ηλεκτρικο
σεατ ίμπιζα 60 άλογα του 2003 με κομμένο καταλύτη ζαντολάστιχα από τρακτέρ και καθρέφτες M3 και αυτοκόλητα fast and the furiousεσυ τι εχεις;![]()
ο κλέψας του κλέψαντος , την εσκεμμένη ατιμωρησία, το εκτεταμένο φουστριλίκι , τα αλβανοχασίσια ,Με συγχωρεις τωρα και συ αλλα αυτα τα ρεμαλια που περιγραφεις ειναι οι γονεις του 15χρονου. Αρα ολοι εμεις. Οταν παραδεχθουμε οτι η πλειοψηφια μας εχει κανει την κοινωνια για τον πουτσο ισως αρχιζει να αλλαζει κατι.

