Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 126K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (8 μέλη και 34 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
366
Like
500
Πόντοι
81
Kλασσικα όταν σοβαρεύει η συζήτηση όλοι εσείς οι μητσοτακηγαμιεσαι κάνετε στην άκρη και το γυρνάτε στην τρολια, σύνηθες φαινόμενο. Συνέχισε λοιπόν να τρολαρεις.
Οχι φιλε, παραθετουμε οικονομικους δεικτες της ΕΕ που μας κατατασουν στον πατο και τα γαλαζια παπαγαλακια λουφαζουν
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
366
Like
500
Πόντοι
81
δεν βλέπεις φως γιατί στο έχουν κόψει


αν ψηφίσεις ότι σου πω θα αλλάξουν τα πράγματα
Τι να πεις ρε χωριατη?
Εμενα να ακους που εχω ποσταρει τεσλα, και ταξιδια ρωσσια και κινα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.889
Like
29.963
Πόντοι
6.256
Τι να πεις ρε χωριατη?
Εμενα να ακους που εχω ποσταρει τεσλα, και ταξιδια ρωσσια και κινα
Ρε συ εγώ το τέσλα το είχα για leasing όχι για το κανονικό μου αμάξι

στο χωριό μου τα τέσλα τα έχουμε για να φορτίζουμε τα macbook μας
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
366
Like
500
Πόντοι
81
Ρε συ εγώ το τέσλα το είχα για leasing όχι για το κανονικό μου αμάξι

στο χωριό μου τα τέσλα τα έχουμε για να φορτίζουμε τα macbook μας
Ε και?
Και εγω ειχα νοικιασει πριν αποφασισω να τα σκασω για να το αγορασω
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.628
Like
119.033
Πόντοι
16.631
Ρε συ εγώ το τέσλα το είχα για leasing όχι για το κανονικό μου αμάξι

στο χωριό μου τα τέσλα τα έχουμε για να φορτίζουμε τα macbook μας
γιατι σε παει μπουργανα;:coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.889
Like
29.963
Πόντοι
6.256
Ε και?
Και εγω ειχα νοικιασει πριν αποφασισω να τα σκασω για να το αγορασω
ναι το ξέρω και αφού το πλήρωσες στο leasing μισή φορά αποφάσισες να το εξαγοράσεις

σοφή κίνηση :coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.889
Like
29.963
Πόντοι
6.256
γιατι σε παει μπουργανα;:coffee:
θέλει και ερώτημα? επειδή έχει τέσλα

ευτυχώς που το διευκρίνισε γιατί δεν το έχει διαφημίσει καθόλου ότι έχει τέσλα

δηλαδή επειδή έχει τέσλα το δηλώνει ότι έχει τέσλα για να ξέρουμε όλοι ότι έχει τέσλα
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
366
Like
500
Πόντοι
81
ναι το ξέρω και αφού το πλήρωσες στο leasing x0.5 αποφάσισες να το εξαγοράσεις

σοφή κίνηση :coffee:
Οχι, σε διακοπες το ειχα νοικιασει, μου αρεσε και πηγα και πηρα ενα μτχ απο Αυστρια και γλιτωσα και το τελωνειο ως ηλεκτρικο
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.628
Like
119.033
Πόντοι
16.631
θέλει και ερώτημα? επειδή έχει τέσλα

ευτυχώς που το διευκρίνισε γιατί δεν το έχει διαφημίσει καθόλου ότι έχει τέσλα

δηλαδή επειδή έχει τέσλα το δηλώνει ότι έχει τέσλα για να ξέρουμε όλοι ότι έχει τέσλα
εσυ τι εχεις;:coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.889
Like
29.963
Πόντοι
6.256
Οχι, σε διακοπες το ειχα νοικιασει, μου αρεσε και πηγα και πηρα ενα μτχ απο Αυστρια και γλιτωσα και το τελωνειο ως ηλεκτρικο
καλά μτχ πήρες? τι είσαι κανένας φτωχός?

πω ρε φίλε :undecided-old::confused::confused:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.857
Κριτικές
2
Like
33.919
Πόντοι
9.931
Με συγχωρεις τωρα και συ αλλα αυτα τα ρεμαλια που περιγραφεις ειναι οι γονεις του 15χρονου. Αρα ολοι εμεις. Οταν παραδεχθουμε οτι η πλειοψηφια μας εχει κανει την κοινωνια για τον πουτσο ισως αρχιζει να αλλαζει κατι.
ο κλέψας του κλέψαντος , την εσκεμμένη ατιμωρησία, το εκτεταμένο φουστριλίκι , τα αλβανοχασίσια ,
ΟΛΑ αυτά ποιός τα έκανε κατεστημένο ρε Μπαρόκ ? εμείς οι Δεξιοί ? ή οι κλεφτοπασοΚουλοζαίες λούγκρες ?:2funny:
Μέχρι ο πάκης προχτές (ποιός ξέρει πόσους πρώην πασόκους νυν κουλικούς σκατόγερους πηδάει) είπε την αλήθεια
για την κατάντια της χώρας και τάχα ο Θανούλης σφίχτηκε πως δήθεν θα τον απελάσει όπως τον άλλονα με την αιμομιξία
που ακόμη Ελλάδα είναι και οργανώνει πορείες:2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom