Λοιπόν παίδες για να μην το κουράζετε.
Και στα μπουρδέλα δούλευε και στα στούντιο δούλευε, και κώλο έδινε.
Η Μελίνα είναι κορίτσι του πρώην ανατολικού μπλοκ. Είχε ξεκινήσει άβυζη, και αναθμίζονταν συνεχώς – από μπουρδέλα στα στούντιο και από τα στούντιο στα call girl – γιατί όντως ξεχώριζε σαν παρουσία.
Επειδή πριν 20 περίπου χρόνια τα ελληνικά της δεν ήταν καλά δήλωνε ελληνοπολωνή αν και οι φήμες τότε έλεγαν ότι το δήλωνε για πιο πιασάρικο επειδή το ελληνοβουλγάρα δεν ακουγόταν τότε ωραίο. Αλλά who cares about that, δεν γαμάμε διαβατήρια.
Όσοι την γνώρισαν με καθυστέρηση 10+ ετών το παρελθόν δεν αλλάζει, όπως δεν έχει αλλάξει και το επαγγελματικό όνομα, έχει κριτικές 15+ ετών και στο παρόν site.
Κασσάνδρας 3 (Sex Studio) Κεραμεικός
Τώρα για το «μουνάρα». Προφανώς ούτε ήταν ούτε είναι τώρα στα 40. Την έχω συναντήσει 4 φορές στην μακρά διαδρομή της στον χώρο του αγοραίου έρωτα παρότι τότε πιτσιρίκα δήλωνε ότι θα σταματήσει σύντομα.
Άλλες φορές ήταν με παραπανήσια κιλά, άλλες με λιγότερα, ενέσιμα στο πρόσωπο αλλά πάντα ήταν αξιογάμητη. Αυτή την στιγμή για την ηλικία της καλά κρατιέται. Αλλά αν βγάλεις το κριτήριο της ηλικίας εμφανισιακά οριακά πιάνει την βάση.
Έχει δικαίωμα όποιος γράφει κριτική να θεωρεί ότι γάμησε «μουνάρα» και να το γράφει;
Φυσικά, άλλωστε έχει γίνει κατάχρηση της λέξης σε όλα τα νήματα από Δανάη μέχρι sexy Τζο. (Τυχαία τα παραδείγματα). Αστεία πράγματα, δεν υπάρχει μουνάρα σε αυτή την τιμή, συμφωνώ με την «ένσταση» στα σχόλια. Κι όσο να θεωρεί κάποιος ότι γάμησε «μουνάρα» η πραγματικότητα δεν αλλάζει.
Στο αγοραίο έρωτα υπάρχουν οι πουτάνες (μπουρδέλα-στούντιο-call gilrs), οι βίζιτες (δουλεύουν από στόμα σε στόμα χωρίς αγγελίες και threads) και οι ακριβοβίζιτες (ο νοών νοείτω). Πραγματικές μουνάρες (χωρίς εισαγωγικά) υπάρχουν μόνο στην τελευταία κατηγορία.
Κι όπως έχει το δικαίωμα ο γράφων μια κριτική να θεωρεί ότι γάμησε «μουνάρα», εφόσον η πολιτική του site είναι να υπάρχουν σχόλια, έχει δικαίωμα κάποιος να αμφισβητεί το επίθετο που δόθηκε στην κοπέλα. Απλά πράγματα.
Γιατί έχει παραγίνει το κακό με τις ανεξάρτητες, είτε στο thread γραφτεί κάτι αρνητικό, είτε σε κριτική είτε σε σχόλιο, του την πέφτουν διάφοροι…