You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 122K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (6 μέλη και 12 επισκέπτες)
περιμένουμε ρελάνς Κάρυ να τρώει κρέπα για ψηφαλάκια γρανιτόστοκων 
Τους γλενταει μέχρι και η Σούλα. Για ποιον λόγο να πεις στον συνεργάτη σου να σε τραβήξει βίντεο που τρως πιτογυρο και να το ανεβάσεις στο ινσταγκραμ; Υπουργός είσαι, όχι ινφλουενσερ της κακιάς ώρας.... Ποιον ενδιαφέρει αυτό; Έλεος δηλαδή.

Τους γλενταει μέχρι και η Σούλα. Για ποιον λόγο να πεις στον συνεργάτη σου να σε τραβήξει βίντεο που τρως πιτογυρο και να το ανεβάσεις στο ινσταγκραμ; Υπουργός είσαι, όχι ινφλουενσερ της κακιάς ώρας.... Ποιον ενδιαφέρει αυτό; Έλεος δηλαδή.
tweenpeaks
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 335
- Like
- 459
- Πόντοι
- 21
Εχοντας υπηρετησει διψηφιο αριθμο ετων...ειμαι πολυ επιφυλακτικος με εκεινους που εφτασαν ψηλα στην ιεραρχια«Γιατί αποχώρησα από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού» / Πτέραρχος Αθανάσιος Παπανικολάου
Καί αυτός προδότης; Βαλτός του Συστήματος;
Εάν διαβάσετε τα σχόλια των οπαδών στο παρακάτω βίντεο, θα φοβηθείτε! Καταφέρονται κατά του Κοκοτσάκη και τον λένε "βαλτό" και άνθρωπο του συστήματος! Τελικά η (χαμένη) Ελπίδα θα μετεξελιχθεί σε ένα κόμμα χειρότερο από το ΚΚΕ, με τούς σκληροπυρηνικούς οπαδούς απλά να υποστηρίζουν χωρίς να σκέπτονται. Αντί γι' αυτούς σκέπτεται η Κεντρική επιτροπή.
Έτσι κι εδώ...
It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.693
- Like
- 7.825
- Πόντοι
- 2.306
τάχα το παίζουνσοβαρούληδες - προβληματισμένοι
ότι η Καρυστιανού δεν έχει πρόγραμμα
λες και έχει εφαρμοστεί ποτέ κάποιο προεκλογικό πρόγραμμα
Τα αντίθετα κάνουν μόλις εκλεγούν ,
παράδειγμα ο Πινόκιο στο βίντεο![]()
Αυτό ακριβώς. Είτε πληρωμένοι είτε κλινικά ηλίθιοι-φανατισμένοι

It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.693
- Like
- 7.825
- Πόντοι
- 2.306
Βγηκε στη ζητιανια παλι. Χωρις ακομη να ξερουμε τι εκανε τα εκατομμυρια του συλλογου. Τραβατε να της δωσετε φραγκα για φορεματακια, κομμωτηρια κ ταξιδακια. ΓΙΔΓΙΑ.
Τύπε κάποιος να της δώσει ένα μπουκάλι νερό να κάνουμε ένα τέστ
Αυτοί έχουν μπετοναρισμενο κοινό που τους ακολουθεί πιστά. Πάρα πολλοί για ιδιοτελείς λόγους, που καλύπτονται με ένα ψευδοϊδεολογικό περιτύλιγμα.δηλαδη ο κοσμος τωρα πειθεται απο νδ πασοκ συριζα που μας εστειλαν στον πατο της ευρωπης?
Η Καρυστιανού ζητά ψήφο ανθρώπων που δεν είναι πιστοί σε κάποιο κόμμα και μετακινούνται. Αυτοί είναι μία κρίσιμη μάζα που ανεβοκατεβαζει κυβερνήσεις.
Αυτούς πρέπει να πείσει να την ψηφίσουν αντί για κάποιον άλλον.
Αυτοί δεν πείθονται όλοι από το προσωπικό της δράμα. Η απώλεια του παιδιού της δεν την καθιστά αυτόματα και ικανό παράγοντα διακυβέρνησης. Θέλει και κάποιες θέσεις να παρουσιάσει. Τις οποίες δεν.....
Έχω πάει σε πορείες και συγκεντρώσεις για τα Τέμπη. Ασχέτως του τι προσπάθησε να αμαυρώσει ο κυβερνητικός μηχανισμός, βγήκα στους δρόμους γιατί και το δικό μου παιδί ταξιδεύει με αυτό το τραίνο κι εγώ ταξιδεύω και τα παιδιά του απλού κόσμου ταξιδεύουν με αυτό.
Αλλά δε μπορεί η πρώτη πολιτική θέση της Καρυστιανού που εκφράζεται, να είναι η εναντίωση στις αμβλώσεις.
Άμα ήθελα να ψηφίσω το παπαδαριό της Νίκης είχα ήδη επιλογή.
Δεν ήθελα την ιλουστρασιον της Καρυστιανού.
Την οποία Νίκη τελείωσε έτσι κι αλλιώς ο Μητσοτάκης με τις αυξήσεις στους Μητροπολίτες.
tweenpeaks
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 335
- Like
- 459
- Πόντοι
- 21
Μου θυμησες Σαμαρα τωρα που εσκιζε μνημονια στο Ζαπειοτάχα το παίζουνσοβαρούληδες - προβληματισμένοι
ότι η Καρυστιανού δεν έχει πρόγραμμα
λες και έχει εφαρμοστεί ποτέ κάποιο προεκλογικό πρόγραμμα
Τα αντίθετα κάνουν μόλις εκλεγούν ,
παράδειγμα ο Πινόκιο στο βίντεο![]()

Nyxteridas144
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2024
- Μηνύματα
- 1.303
- Like
- 1.944
- Πόντοι
- 216
Ρε σύ Κούλα, πρόσεχε! Αυτό έχει πολύ υγρό! Θα πνιγείς! Δεν είναι σαν το άλλο...Τύπε κάποιος να της δώσει ένα μπουκάλι νερό να κάνουμε ένα τέστ
![]()
Ρε σύ Κούλα, πρόσεχε! Αυτό έχει πολύ υγρό! Θα πνιγείς! Δεν είναι σαν το άλλο...

Καλά μεταξύ μας τώρα, μνημόνια δεν θα μπορούσε να είχε σκίσει κανείς απ' τους εν ζωή πολιτικούς, ωστόσο Αντώνης έχει μια καταπληκτική ευκαιρία να σκίσει έστω τώρα στο 90' τον πάτο των θιασωτών της "νέας κανονικότητας" με στόχο φυσικά την αλλαγή ηγεσίας του κυβερνώντος....μιλάμε για πάσα μπροστά σε άδειο τέρμα , το άν θα το κάνει βέβαια εξαρτάταιΜου θυμησες Σαμαρα τωρα που εσκιζε μνημονια στο Ζαπειο![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Mην ξεχνάμε ότι πολλοί βολεύτηκαν με οποιονδήποτε τρόπο επι τών ημερών των κομμάτων αυτών .δηλαδη ο κοσμος τωρα πειθεται απο νδ πασοκ συριζα που μας εστειλαν στον πατο της ευρωπης?
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.534
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Ξέρεις πόσους νυχτερίδες και σαουλ έχουμε εκεί πέρα έξω;Δεν δικαιούνται διά να ομιλούν οι Γκρούεζες και οι ιδιοτελείς ή ανεγκέφαλοι κουλολαγοκέφαλοι...
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.534
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
ΣΚΑΣΕ ΜΠΟΥΣΤΑΡΕ, ΣΚΑΣΕ ΒΛΑΚΑ.Βλαροκους ξέρεις πόσους έχουμε που μας έχουν πάρει στο λαιμό τους να ψηφίζουν κουλη
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.790
- Like
- 29.866
- Πόντοι
- 6.256
Μην βιάζεσαι........στην κουτάλα με το μέλι κανείς δεν λέει όχι, έξω από τον χορό όλοι ωραία τα λένε, μόλις πάρουν θέση ευθύνης και υπάρχει διαχειρίσιμο χρήμα, αλλάζουν και λένε δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις..........
από τους άλλους επαγγελματίες κηφήνες σίγουρα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να μην εξαγοραστεί.
Υπάρχει πρόβλεψη για το πότε θα ανακοινώσει τις περιβόητες θέσεις της???
Οχι που θα λέει κατι σημαντικό, αλλά θα έιναι λογικά, λίγο λιγότερο θεωρητικές απο τις διακήρυξη.......
Να έχουμε και κάτι χειροπιαστό να μιλάμε και οχι θεωρίες με δούριους ίππους κλπ???
Οχι που θα λέει κατι σημαντικό, αλλά θα έιναι λογικά, λίγο λιγότερο θεωρητικές απο τις διακήρυξη.......
Να έχουμε και κάτι χειροπιαστό να μιλάμε και οχι θεωρίες με δούριους ίππους κλπ???
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.790
- Like
- 29.866
- Πόντοι
- 6.256
Τι σημασία έχει?
Αφού ότι και να πει εσείς την δουλειά σας θα κάνετε,
αν οι θέσεις είναι μαλακίες θα πιάσετε δουλειά
αν οι θέσεις είναι καλές θα το ρίξετε στην απειρία της και τα συμφέροντα που την σπρώχνουν
αν οι θέσεις είναι αντιγραφή από την ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ θα πείτε ότι λέει τα ίδια με τους άλλους (απλά σας αρέσουν από τους άλλους)
με λίγα λόγια για εσάς...ότι και να γίνει...πρέπει πάντα να κερδίζει ο μητσοτάκης

Αφού ότι και να πει εσείς την δουλειά σας θα κάνετε,
αν οι θέσεις είναι μαλακίες θα πιάσετε δουλειά
αν οι θέσεις είναι καλές θα το ρίξετε στην απειρία της και τα συμφέροντα που την σπρώχνουν
αν οι θέσεις είναι αντιγραφή από την ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ θα πείτε ότι λέει τα ίδια με τους άλλους (απλά σας αρέσουν από τους άλλους)
με λίγα λόγια για εσάς...ότι και να γίνει...πρέπει πάντα να κερδίζει ο μητσοτάκης


Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.058
- Like
- 12.121
- Πόντοι
- 2.606
ΝΑΙμε λίγα λόγια για εσάς...ότι και να γίνει...πρέπει πάντα να κερδίζει ο μητσοτάκης![]()
Balkan cowboy
Μέγας
- Εγγρ.
- 13 Οκτ 2023
- Μηνύματα
- 6.394
- Like
- 14.070
- Πόντοι
- 3.556
Λογικά θα έχουν διαφωνήσει το μέντιουμ η αστρολόγος και η γερόντισσα σχετικά με την πρόβλεψη των θέσεων.Θελει και προετοιμασία μέχρι να ριξουν τα χαρτιά και τα ταρω δε γίνονται όλα τόσο γρήγορα.
σοβαρούληδες - προβληματισμένοι 
