Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (1 μέλη και 10 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    410

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
320
Like
439
Πόντοι
21
Καρτέλ υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Δεν υπάρχει χώρα χωρίς.
Το αμφισβητείς?? Αν ναι δικαίωμα σου.
Υπαρχουν στην Αυστρια η στην Γερμανια καρτελ απο τραπεζες μεχρι πετρελαιαδων και σουπερ μαρκετ?
Τι ακουμε ρε
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.238
Κριτικές
13
Like
13.009
Κανένα επιχείρημα της δεν έχει αξία από την στιγμή που οι συνεργάτες της συνωστίζονται στην έξοδο.
Εδώ πρέπει να κοιτάξει τι γίνεται και μήπως πέφτει κάνα καρφί στο εσωτερικό του κινήματος από την ΝΔ
Γενικά η νδ έχει γίνει ένα μαφιόζικο κόμμα που παίζει βρώμικο παιχνίδι με την αντιπολίτευση.
Δεν θα ξεχάσουμε τη χειραγώγηση στο πασοκ να βγει πάλι ο Ανδρουλάκης που τον έχουν του χεριού τους με τις υποκλοπές το ίδιο στον σύριζα με το κασελακη καταλαβαίνετε ότι νδ επηρεάζει τις εξελιξεις στα εσωτερικά των άλλων κομμάτων...
 
  • Like
Αντιδράσεις: Magi

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
320
Like
439
Πόντοι
21
Δεν τα πηγαίνει καλά και φαίνεται. Την πορεία του Ποταμιού θα έχει. Ένα προσωποκεντρικό κόμμα έφτιαξε ο Θεοδωράκης που άντεξε μία κοινοβουλευτική περίοδο. Στα χνάρια του βαδίζει κι αυτή.
Δεν έχει συγκροτημένη άποψη για σημαντικά θέματα και δεν μπαίνει στον κόπο να δημιουργήσει πολιτικές θέσεις ώστε να πείσει τον κόσμο να την ψηφίσει.
Γενικολογες εκφράσεις και ευχολόγια, που χρησιμοποίησαν κι άλλοι πριν από αυτή με πενιχρά αποτελέσματα.
δηλαδη ο κοσμος τωρα πειθεται απο νδ πασοκ συριζα που μας εστειλαν στον πατο της ευρωπης?
 
  • Like
Αντιδράσεις: riding

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.516
Like
16.001
Πόντοι
3.556
Εδώ πρέπει να κοιτάξει τι γίνεται και μήπως πέφτει κάνα καρφί στο εσωτερικό του κινήματος από την ΝΔ
Γενικά η νδ έχει γίνει ένα μαφιόζικο κόμμα που παίζει βρώμικο παιχνίδι με την αντιπολίτευση.
Δεν θα ξεχάσουμε τη χειραγώγηση στο πασοκ να βγει πάλι ο Ανδρουλάκης που τον έχουν του χεριού τους με τις υποκλοπές το ίδιο στον σύριζα με το κασελακη καταλαβαίνετε ότι νδ επηρεάζει τις εξελιξεις στα εσωτερικά των άλλων κομμάτων...
Ωπ , καλώς όρισες μικρό και γλυκο και ανοιγμένο πουτανακι μας
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εδώ πρέπει να κοιτάξει τι γίνεται και μήπως πέφτει κάνα καρφί στο εσωτερικό του κινήματος από την ΝΔ
Γενικά η νδ έχει γίνει ένα μαφιόζικο κόμμα που παίζει βρώμικο παιχνίδι με την αντιπολίτευση.
Δεν θα ξεχάσουμε τη χειραγώγηση στο πασοκ να βγει πάλι ο Ανδρουλάκης που τον έχουν του χεριού τους με τις υποκλοπές το ίδιο στον σύριζα με το κασελακη καταλαβαίνετε ότι νδ επηρεάζει τις εξελιξεις στα εσωτερικά των άλλων κομμάτων...
Για πες μας και για τη γη που είναι επίπεδη
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
14
Like
17.068
Βάλτε λάδι να αναστενάξουν τα κωλοτρυπιδονια σας
καλως τον ..ηταν πολυ βαρετα με τις πουτανες με τα σλιπ..
Heat Wave Cat GIF
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.294
Like
1.939
Πόντοι
216

«Γιατί αποχώρησα από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού» / Πτέραρχος Αθανάσιος Παπανικολάου​


Καί αυτός προδότης; Βαλτός του Συστήματος; :think:

Εάν διαβάσετε τα σχόλια των οπαδών στο παρακάτω βίντεο, θα φοβηθείτε! Καταφέρονται κατά του Κοκοτσάκη και τον λένε "βαλτό" και άνθρωπο του συστήματος! Τελικά η (χαμένη) Ελπίδα θα μετεξελιχθεί σε ένα κόμμα χειρότερο από το ΚΚΕ, με τούς σκληροπυρηνικούς οπαδούς απλά να υποστηρίζουν χωρίς να σκέπτονται. Αντί γι' αυτούς σκέπτεται η Κεντρική επιτροπή.
Έτσι κι εδώ...
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
595
Κριτικές
4
Like
944
Πόντοι
366
1) Έχει το ισχυρότερο και καθαρότερο κίνητρο ως εκ τούτου μπορείς να την εμπιστευθείς πιο εύκολα.
2) Έχει αποδείξει ότι είναι σοβαρός άνθρωπος και θεσμικός...όχι πολιτικός...άνθρωπος...πήγε θεσμικά σε κάθε βήμα του αγώνα της με το κράτος
3) Έχει αποδείξει ότι δεν φοβάται τα λαμόγια γιατί δεν έχει τίποτα να χάσει και το λογικό είναι να μην μπορεί να εξαγοραστεί.
4) Δεν είναι ακραία...έχει πει διάφορες κοτσάνες και την περιβάλλουν διάφοροι περίεργη...αλλά η ίδια δεν φαίνεται ακραία.

Ποιο είναι το θέμα της κάρυ??? τα κουτσομπολιά?
Μην βιάζεσαι........στην κουτάλα με το μέλι κανείς δεν λέει όχι, έξω από τον χορό όλοι ωραία τα λένε, μόλις πάρουν θέση ευθύνης και υπάρχει διαχειρίσιμο χρήμα, αλλάζουν και λένε δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις..........
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506

«Γιατί αποχώρησα από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού» / Πτέραρχος Αθανάσιος Παπανικολάου​



Καί αυτός προδότης; Βαλτός του Συστήματος; :think:

Εάν διαβάσετε τα σχόλια των οπαδών στο παρακάτω βίντεο, θα φοβηθείτε! Καταφέρονται κατά του Κοκοτσάκη και τον λένε "βαλτό" και άνθρωπο του συστήματος! Τελικά η (χαμένη) Ελπίδα θα μετεξελιχθεί σε ένα κόμμα χειρότερο από το ΚΚΕ, με τούς σκληροπυρηνικούς οπαδούς απλά να υποστηρίζουν χωρίς να σκέπτονται. Αντί γι' αυτούς σκέπτεται η Κεντρική επιτροπή.
Έτσι κι εδώ...
Ξέρεις πόσους Σαουλ έχουμε εκεί πέρα έξω;;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.533
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Μην βιάζεσαι........στην κουτάλα με το μέλι κανείς δεν λέει όχι, έξω από τον χορό όλοι ωραία τα λένε, μόλις πάρουν θέση ευθύνης και υπάρχει διαχειρίσιμο χρήμα, αλλάζουν και λένε δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις..........
Μα είναι η φωνή που "δε μπορεί να εξαγοραστεί". Σου το υπογράφει ο Σαουλ, πάει και τελείωσε. :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Προχθές ανατίναξαν τα μηχανήματα εξόρυξης λιγνίτη θυμίζοντας τους Γερμανούς που ανατίναζαν πίσω τους ότι μπορούσαν φεύγοντας

Δεν άκουσα κάτι από κάποιο κόμμα :confused:
https://x.com/mkaristianou

Maria Karystianou 9:07 AM · Jun 22, 2026



Η κυβέρνηση ανατινάζει και αφήνει πίσω της καμένη γη. Άλλη μια ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ μπροστά στα μάτια μας! Με εντολή της κυβέρνησης οι υποδομές εξόρυξης λιγνίτη και παραγωγής φθηνής ενέργειας ανατινάχθηκαν και έτσι εν γνώσει τους αφαίρεσαν από τη χώρα και τους πολίτες κομβική εναλλακτική πηγή εφοδιασμού με φθηνή ενέργεια, που κατοχυρώνει τη μακροχρόνια ασφάλεια εφοδιασμού και τη σταθερότητα των τιμών ανεξαρτήτως γεωπολιτικών ανακατατάξεων, εγκλωβίζοντάς μας στην πολύ ακριβότερη «λύση» της εισαγωγής φυσικού αερίου! Τέτοιες ανατινάξεις υποδομών έκαναν οι ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ για να παραλύσουν οι χώρες από τις οποίες αποχωρούσαν ηττημένοι. Την ίδια στιγμή σήμερα, χώρες της Ευρώπης, όπως η Γερμανία και η Πολωνία, προτάσσοντας το εθνικό τους συμφέρον, συνεχίζουν να αξιοποιούν μονάδες λιγνίτη για παραγωγή φθηνής ηλεκτρικής ενέργειας. Η ελληνική κυβέρνηση κατέστρεψε ΔΟΛΙΩΣ πανάκριβο εξοπλισμό για να αφήσει πίσω της ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ και όλους εμάς στο έλεος όσων θυσαυρίζουν από την ηλεκτρική ενέργεια που μας κοστίζει πανάκριβα! Διέταξαν την καταστροφή δημόσιας περιουσίας για να νομιμοποιήσουν την κατ' εξακολούθηση ληστεία όλων μας; Ακούει η εισαγγελική Αρχή;



 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Ο διορισμος του σταθμάρχη ειναι μεγα σκάνδαλο, παρολα αυτα οι αντίπαλοι του Κουλη προτίμησαν να ασχοληθούν με θεωρίες συνομωσίας γιατι αυτες πουλάνε στον αμόρφωτο ελληνα.


Ο μέσος αμμόρφωτος Έλληνας είναι οι Αυνανοδούρες που ποστάρουν και ενημερώνονται μόνο από Πρώτο Θέμα
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
https://x.com/mkaristianou

Maria Karystianou 9:07 AM · Jun 22, 2026



Η κυβέρνηση ανατινάζει και αφήνει πίσω της καμένη γη. Άλλη μια ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ μπροστά στα μάτια μας! Με εντολή της κυβέρνησης οι υποδομές εξόρυξης λιγνίτη και παραγωγής φθηνής ενέργειας ανατινάχθηκαν και έτσι εν γνώσει τους αφαίρεσαν από τη χώρα και τους πολίτες κομβική εναλλακτική πηγή εφοδιασμού με φθηνή ενέργεια, που κατοχυρώνει τη μακροχρόνια ασφάλεια εφοδιασμού και τη σταθερότητα των τιμών ανεξαρτήτως γεωπολιτικών ανακατατάξεων, εγκλωβίζοντάς μας στην πολύ ακριβότερη «λύση» της εισαγωγής φυσικού αερίου! Τέτοιες ανατινάξεις υποδομών έκαναν οι ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ για να παραλύσουν οι χώρες από τις οποίες αποχωρούσαν ηττημένοι. Την ίδια στιγμή σήμερα, χώρες της Ευρώπης, όπως η Γερμανία και η Πολωνία, προτάσσοντας το εθνικό τους συμφέρον, συνεχίζουν να αξιοποιούν μονάδες λιγνίτη για παραγωγή φθηνής ηλεκτρικής ενέργειας. Η ελληνική κυβέρνηση κατέστρεψε ΔΟΛΙΩΣ πανάκριβο εξοπλισμό για να αφήσει πίσω της ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ και όλους εμάς στο έλεος όσων θυσαυρίζουν από την ηλεκτρική ενέργεια που μας κοστίζει πανάκριβα! Διέταξαν την καταστροφή δημόσιας περιουσίας για να νομιμοποιήσουν την κατ' εξακολούθηση ληστεία όλων μας; Ακούει η εισαγγελική Αρχή;




Κουλοτούμπα Κούλη :grin:


Κυριάκος Μητσοτάκης, σε παλαιότερη τοποθέτησή του, είχε υποστηρίξει ότι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη πρέπει να αποτελεί βασικό πυλώνα της ενεργειακής πολιτικής της χώρας. Όπως είχε αναφέρει, ιδιαίτερα κατά τις επισκέψεις του στην Κοζάνη, η λιγνιτική παραγωγή —μέσω σύγχρονων και αναβαθμισμένων μονάδων— όφειλε να βρίσκεται στο επίκεντρο της εθνικής ενεργειακής στρατηγικής, υπογραμμίζοντας τη σημασία της για την ενεργειακή ασφάλεια και την επάρκεια της Ελλάδας. Δήλωνε μάλιστα ότι η θέση αυτή αποτελούσε σταθερή του άποψη και δεν εκφραζόταν για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο πλαίσιο. Και μετά ήρθαν τα καρτέλ...

 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
7.077
Κριτικές
3
Like
4.923
Πόντοι
506
Βγηκε στη ζητιανια παλι. Χωρις ακομη να ξερουμε τι εκανε τα εκατομμυρια του συλλογου. Τραβατε να της δωσετε φραγκα για φορεματακια, κομμωτηρια κ ταξιδακια. ΓΙΔΓΙΑ.
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20260625_070633_Facebook.jpg
    Screenshot_20260625_070633_Facebook.jpg
    105,5 KB · Εμφανίσεις: 4

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.773
Κριτικές
2
Like
33.792
Πόντοι
9.931
Κουλοτούμπα Κούλη :grin:


Κυριάκος Μητσοτάκης, σε παλαιότερη τοποθέτησή του, είχε υποστηρίξει ότι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη πρέπει να αποτελεί βασικό πυλώνα της ενεργειακής πολιτικής της χώρας. Όπως είχε αναφέρει, ιδιαίτερα κατά τις επισκέψεις του στην Κοζάνη, η λιγνιτική παραγωγή —μέσω σύγχρονων και αναβαθμισμένων μονάδων— όφειλε να βρίσκεται στο επίκεντρο της εθνικής ενεργειακής στρατηγικής, υπογραμμίζοντας τη σημασία της για την ενεργειακή ασφάλεια και την επάρκεια της Ελλάδας. Δήλωνε μάλιστα ότι η θέση αυτή αποτελούσε σταθερή του άποψη και δεν εκφραζόταν για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο πλαίσιο. Και μετά ήρθαν τα καρτέλ...

τάχα το παίζουν :tooth:σοβαρούληδες - προβληματισμένοι :undecided:

ότι η Καρυστιανού δεν έχει πρόγραμμα

λες και έχει εφαρμοστεί ποτέ κάποιο προεκλογικό πρόγραμμα :uglystupid:
Τα αντίθετα κάνουν μόλις εκλεγούν ,
παράδειγμα ο Πινόκιο στο βίντεο :wanker:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom