Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (8 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 221 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    412

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.782
Κριτικές
2
Like
33.803
Πόντοι
9.931
σανό.jpg
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.782
Κριτικές
2
Like
33.803
Πόντοι
9.931
περιμένουμε ρελάνς Κάρυ να τρώει κρέπα για ψηφαλάκια γρανιτόστοκων :coffee:

Τους γλενταει μέχρι και η Σούλα. Για ποιον λόγο να πεις στον συνεργάτη σου να σε τραβήξει βίντεο που τρως πιτογυρο και να το ανεβάσεις στο ινσταγκραμ; Υπουργός είσαι, όχι ινφλουενσερ της κακιάς ώρας.... Ποιον ενδιαφέρει αυτό; Έλεος δηλαδή.
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
335
Like
463
Πόντοι
21

«Γιατί αποχώρησα από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού» / Πτέραρχος Αθανάσιος Παπανικολάου​


Καί αυτός προδότης; Βαλτός του Συστήματος; :think:

Εάν διαβάσετε τα σχόλια των οπαδών στο παρακάτω βίντεο, θα φοβηθείτε! Καταφέρονται κατά του Κοκοτσάκη και τον λένε "βαλτό" και άνθρωπο του συστήματος! Τελικά η (χαμένη) Ελπίδα θα μετεξελιχθεί σε ένα κόμμα χειρότερο από το ΚΚΕ, με τούς σκληροπυρηνικούς οπαδούς απλά να υποστηρίζουν χωρίς να σκέπτονται. Αντί γι' αυτούς σκέπτεται η Κεντρική επιτροπή.
Έτσι κι εδώ...
Εχοντας υπηρετησει διψηφιο αριθμο ετων...ειμαι πολυ επιφυλακτικος με εκεινους που εφτασαν ψηλα στην ιεραρχια
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
τάχα το παίζουν :tooth:σοβαρούληδες - προβληματισμένοι :undecided:

ότι η Καρυστιανού δεν έχει πρόγραμμα

λες και έχει εφαρμοστεί ποτέ κάποιο προεκλογικό πρόγραμμα :uglystupid:
Τα αντίθετα κάνουν μόλις εκλεγούν ,
παράδειγμα ο Πινόκιο στο βίντεο :wanker:

Αυτό ακριβώς. Είτε πληρωμένοι είτε κλινικά ηλίθιοι-φανατισμένοι :2funny:
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Βγηκε στη ζητιανια παλι. Χωρις ακομη να ξερουμε τι εκανε τα εκατομμυρια του συλλογου. Τραβατε να της δωσετε φραγκα για φορεματακια, κομμωτηρια κ ταξιδακια. ΓΙΔΓΙΑ.

Τύπε κάποιος να της δώσει ένα μπουκάλι νερό να κάνουμε ένα τέστ


HLcHc3ZW8AAA7b0.jpg
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
7.701
Like
9.972
Πόντοι
2.356
δηλαδη ο κοσμος τωρα πειθεται απο νδ πασοκ συριζα που μας εστειλαν στον πατο της ευρωπης?
Αυτοί έχουν μπετοναρισμενο κοινό που τους ακολουθεί πιστά. Πάρα πολλοί για ιδιοτελείς λόγους, που καλύπτονται με ένα ψευδοϊδεολογικό περιτύλιγμα.
Η Καρυστιανού ζητά ψήφο ανθρώπων που δεν είναι πιστοί σε κάποιο κόμμα και μετακινούνται. Αυτοί είναι μία κρίσιμη μάζα που ανεβοκατεβαζει κυβερνήσεις.
Αυτούς πρέπει να πείσει να την ψηφίσουν αντί για κάποιον άλλον.
Αυτοί δεν πείθονται όλοι από το προσωπικό της δράμα. Η απώλεια του παιδιού της δεν την καθιστά αυτόματα και ικανό παράγοντα διακυβέρνησης. Θέλει και κάποιες θέσεις να παρουσιάσει. Τις οποίες δεν.....
Έχω πάει σε πορείες και συγκεντρώσεις για τα Τέμπη. Ασχέτως του τι προσπάθησε να αμαυρώσει ο κυβερνητικός μηχανισμός, βγήκα στους δρόμους γιατί και το δικό μου παιδί ταξιδεύει με αυτό το τραίνο κι εγώ ταξιδεύω και τα παιδιά του απλού κόσμου ταξιδεύουν με αυτό.
Αλλά δε μπορεί η πρώτη πολιτική θέση της Καρυστιανού που εκφράζεται, να είναι η εναντίωση στις αμβλώσεις.
Άμα ήθελα να ψηφίσω το παπαδαριό της Νίκης είχα ήδη επιλογή.
Δεν ήθελα την ιλουστρασιον της Καρυστιανού.
Την οποία Νίκη τελείωσε έτσι κι αλλιώς ο Μητσοτάκης με τις αυξήσεις στους Μητροπολίτες.
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
335
Like
463
Πόντοι
21
τάχα το παίζουν :tooth:σοβαρούληδες - προβληματισμένοι :undecided:

ότι η Καρυστιανού δεν έχει πρόγραμμα

λες και έχει εφαρμοστεί ποτέ κάποιο προεκλογικό πρόγραμμα :uglystupid:
Τα αντίθετα κάνουν μόλις εκλεγούν ,
παράδειγμα ο Πινόκιο στο βίντεο :wanker:
Μου θυμησες Σαμαρα τωρα που εσκιζε μνημονια στο Ζαπειο:headbaning1:
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.960
Κριτικές
2
Like
15.273
Πόντοι
3.836
Ξεκίνησαν τα τρολ να γράφουν ψέμματα πως αποχώρησε ο Σαββιδης απ την Καρυ;

Α καλά
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.542
Κριτικές
88
Like
4.507
Πόντοι
13.145
Εχουν αρχισει τα παρατραγουδα,θα συμβουν και αλλα
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.141
Κριτικές
18
Like
15.292
Πόντοι
3.246
Μου θυμησες Σαμαρα τωρα που εσκιζε μνημονια στο Ζαπειο:headbaning1:
Καλά μεταξύ μας τώρα, μνημόνια δεν θα μπορούσε να είχε σκίσει κανείς απ' τους εν ζωή πολιτικούς, ωστόσο Αντώνης έχει μια καταπληκτική ευκαιρία να σκίσει έστω τώρα στο 90' τον πάτο των θιασωτών της "νέας κανονικότητας" με στόχο φυσικά την αλλαγή ηγεσίας του κυβερνώντος....μιλάμε για πάσα μπροστά σε άδειο τέρμα , το άν θα το κάνει βέβαια εξαρτάται :confused::(:wink:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
δηλαδη ο κοσμος τωρα πειθεται απο νδ πασοκ συριζα που μας εστειλαν στον πατο της ευρωπης?
Mην ξεχνάμε ότι πολλοί βολεύτηκαν με οποιονδήποτε τρόπο επι τών ημερών των κομμάτων αυτών .
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.536
Like
29.459
Πόντοι
5.506

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.798
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Μην βιάζεσαι........στην κουτάλα με το μέλι κανείς δεν λέει όχι, έξω από τον χορό όλοι ωραία τα λένε, μόλις πάρουν θέση ευθύνης και υπάρχει διαχειρίσιμο χρήμα, αλλάζουν και λένε δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις..........

από τους άλλους επαγγελματίες κηφήνες σίγουρα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να μην εξαγοραστεί.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Υπάρχει πρόβλεψη για το πότε θα ανακοινώσει τις περιβόητες θέσεις της???

Οχι που θα λέει κατι σημαντικό, αλλά θα έιναι λογικά, λίγο λιγότερο θεωρητικές απο τις διακήρυξη.......
Να έχουμε και κάτι χειροπιαστό να μιλάμε και οχι θεωρίες με δούριους ίππους κλπ???
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.798
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Τι σημασία έχει?

Αφού ότι και να πει εσείς την δουλειά σας θα κάνετε,

αν οι θέσεις είναι μαλακίες θα πιάσετε δουλειά

αν οι θέσεις είναι καλές θα το ρίξετε στην απειρία της και τα συμφέροντα που την σπρώχνουν

αν οι θέσεις είναι αντιγραφή από την ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ θα πείτε ότι λέει τα ίδια με τους άλλους (απλά σας αρέσουν από τους άλλους)


με λίγα λόγια για εσάς...ότι και να γίνει...πρέπει πάντα να κερδίζει ο μητσοτάκης :rockon::rockon:
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.397
Like
14.082
Πόντοι
3.556
Λογικά θα έχουν διαφωνήσει το μέντιουμ η αστρολόγος και η γερόντισσα σχετικά με την πρόβλεψη των θέσεων.Θελει και προετοιμασία μέχρι να ριξουν τα χαρτιά και τα ταρω δε γίνονται όλα τόσο γρήγορα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom