Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 866K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 35 άτομα (1 μέλη και 34 επισκέπτες)

Vyzarou

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2021
Μηνύματα
3.270
Like
16.104
Πόντοι
2.256
Χωρίς λεπτομέριες, μακαρονοκιμά, πεινρλάκια χρυσή ζύμη, σαλατα ρόκα και για πιώμα
20221019-122547-1.jpg


ΑΦΤΕΡ ΣΙΕΣΤΑ'Σ

1779626203285.jpeg
Αυτό το παγωτό είναι κόλαση :smiling-face-with-heart-eyes:
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: Y13

Vyzarou

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2021
Μηνύματα
3.270
Like
16.104
Πόντοι
2.256
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.602
Κριτικές
42
Like
50.074
Πόντοι
28.246

Vyzarou

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2021
Μηνύματα
3.270
Like
16.104
Πόντοι
2.256

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.545
Κριτικές
88
Like
4.510
Πόντοι
13.145
Φασολακια μαυροματικα,τα εκανα στιλ σαλατας,με ψωμι,και 3 κουπες κρασι
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.602
Κριτικές
42
Like
50.074
Πόντοι
28.246
Ελα ρε και συ καυλαντα κανω,τι θα φας με ματς?
Τιποτα. Έφαγα για βράδυ. Μπορεί να τσιμπήσω μετά τίποτα, θα δω. Και ανάλογα μετά το τέλος... θα παίξει και ποτό. Το πως θα πίνεται δεν ξέρω. :confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom