Νέα

Ημερήσια ενημέρωση για στούντιο!

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

Georko88

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2026
Μηνύματα
26
Like
44
Πόντοι
0
Και τωρα παρτακιας εισαι αλλα εφτιαξες λογαριασμο :tooth:
Ναι δεν λέω πως όχι, αλλά για κοίτα και μια στον καθρέφτη...
9,5 χρόνια και έχεις 14 κριτικές...
Με μαθηματικά σου θα πρέπει να ανεβάσω κριτική σε 5 μήνες!!!
 

Revlimit

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Μαρ 2017
Μηνύματα
4.316
Κριτικές
14
Like
25.369
Πόντοι
6.896
Ναι δεν λέω πως όχι, αλλά για κοίτα και μια στον καθρέφτη...
9,5 χρόνια και έχεις 14 κριτικές...
Με μαθηματικά σου θα πρέπει να ανεβάσω κριτική
Αμα μπορεις καντο και συ εστω και μια κριτικη το χρονο , μπορεις ? Η θα παραμεινεις παρτακιας με προφιλ και χωρις ουτε μια κριτικη?:tooth:
 

Georko88

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2026
Μηνύματα
26
Like
44
Πόντοι
0
Αμα μπορεις καντο και συ εστω και μια κριτικη το χρονο , μπορεις ? Η θα παραμεινεις παρτακιας με προφιλ και χωρις ουτε μια κριτικη?:tooth:
Ο καθένας ότι μπορεί κάνει...
Ο χρόνος θα δείξει για εμένα!!!
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.612
Κριτικές
19
Like
11.249
Πόντοι
9.095
Θα γαμησουμε;;;;;
 

RiderLow

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2026
Μηνύματα
35
Like
34
Πόντοι
0
Ναι δεν λέω πως όχι, αλλά για κοίτα και μια στον καθρέφτη...
9,5 χρόνια και έχεις 14 κριτικές...
Με μαθηματικά σου θα πρέπει να ανεβάσω κριτική σε 5 μήνες!!!
Μην βιάζεσαι κι εσύ. Πέντε μήνες. Περίμενε να σιτέψει λιγο η πληροφορία,να μεστώσει,όπως το παλιό καλό κρασί. Ανέβασέ την σε καμία δεκατία. Όπως κάνουν και οι άλλοι.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Revlimit

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Μαρ 2017
Μηνύματα
4.316
Κριτικές
14
Like
25.369
Πόντοι
6.896
Μην βιάζεσαι κι εσύ. Πέντε μήνες. Περίμενε να σιτέψει λιγο η πληροφορία,να μεστώσει,όπως το παλιό καλό κρασί. Ανέβασέ την σε καμία δεκατία. Όπως κάνουν και οι άλλοι.
Δε μου λετε ρε μαγκες ποιανου μπαναρισμενου κλωνος εισαστε?:coffee:
Εχετε βλεπω γνωμη και αποψη για ολα :tooth:
 

RiderLow

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2026
Μηνύματα
35
Like
34
Πόντοι
0
Δε μου λετε ρε μαγκες ποιανου μπαναρισμενου κλωνος εισαστε?:coffee:
Εχετε βλεπω γνωμη και αποψη για ολα :tooth:
Απλα κοίταξα τα προφίλ των σχολιαστών. 10ετιας ,15ετίας 20ετιας και μερικές κριτικές, οι πιο πολλές μαζεμενες στην αρχή της καριέρας.
 

RiderLow

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2026
Μηνύματα
35
Like
34
Πόντοι
0
Τον λίγο καιρό που είμαι εδώ βλέπω μόνο μπαρούφες και αρλούμπες στα αλαμπουρνέζικα.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς Αϊνστάιν για να καταλάβει πως λειτουργεί το νήμα.

Περιμένει ο παλιός ο εξυπνάκιας που δεν λέει ποτέ τίποτα να έρθει ο αφελής ο νέος να 'μοιραστεί την εμπειρία του με τα μέλη' ...Που δεν λένε ποτέ τίποτα.Να τους την δώσει έτοιμη στο πιάτο.

Περιττό νομίζω να πω τι θα μοιραστούμε , τουλάχιστον εγώ.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Revlimit

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Μαρ 2017
Μηνύματα
4.316
Κριτικές
14
Like
25.369
Πόντοι
6.896
Τον λίγο καιρό που είμαι εδώ βλέπω μόνο μπαρούφες και αρλούμπες στα αλαμπουρνέζικα.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς Αϊνστάιν για να καταλάβει πως λειτουργεί το νήμα.

Περιμένει ο παλιός ο εξυπνάκιας που δεν λέει ποτέ τίποτα να έρθει ο αφελής ο νέος να 'μοιραστεί την εμπειρία του με τα μέλη' ...Που δεν λένε ποτέ τίποτα.Να τους την δώσει έτοιμη στο πιάτο.

Περιττό νομίζω να πω τι θα μοιραστούμε , τουλάχιστον εγώ.
O πιο πολλοι αφελης νεοι που λες ερχονται εδω και ζητανε πληροφοριες λες και ειμαστε υπαλληλοι τους ,δεν εχω δει καποιον νεο να προσφερει κατι
Και ενω παλια υπηρχε πληροφορηση στο νημα , κοπηκαν αυτα :birdman:
Με το που ακουγοταν κατι καλο στο site γεμιζαν τα σαλονια και κλαταριζε σε δευτερολεπτα η αλλη οσο καλη και να ταν
Πλακωναν τα ορκ
 

RiderLow

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2026
Μηνύματα
35
Like
34
Πόντοι
0
O πιο πολλοι αφελης νεοι που λες ερχονται εδω και ζητανε πληροφοριες λες και ειμαστε υπαλληλοι τους ,δεν εχω δει καποιον νεο να προσφερει κατι
Και ενω παλια υπηρχε πληροφορηση στο νημα , κοπηκαν αυτα :birdman:
Με το που ακουγοταν κατι καλο στο site γεμιζαν τα σαλονια και κλαταριζε σε δευτερολεπτα η αλλη οσο καλη και να ταν
Πλακωναν τα ορκ
Καλά τότε εγώ λέω πήγα στη Χριστίνα στο Μελαντίας και πέρασα σούπερ.
 

Georko88

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2026
Μηνύματα
26
Like
44
Πόντοι
0
Μην βιάζεσαι κι εσύ. Πέντε μήνες. Περίμενε να σιτέψει λιγο η πληροφορία,να μεστώσει,όπως το παλιό καλό κρασί. Ανέβασέ την σε καμία δεκατία. Όπως κάνουν και οι άλλοι.
Πολύ σωστά, να ωριμάσει σαν μια Dom Perignon εικοσαετίας καλύτερα!!!
 

Συνημμένα

  • St2yTa7g3OFIZ8uodUO4wYGZd8_PXsH3TK6TMYsr91bh1tVxfcK5zKBCpW6oU8zDHWhgHuCrdI8qKHnenhM5Nw.gif
    St2yTa7g3OFIZ8uodUO4wYGZd8_PXsH3TK6TMYsr91bh1tVxfcK5zKBCpW6oU8zDHWhgHuCrdI8qKHnenhM5Nw.gif
    2,9 MB · Εμφανίσεις: 4

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
έχει καιρό να εμφανισθεί το είδος

¨έρχομαι από επαρχία το διήμερο για δουλειές, που να γαμήσω;¨

έχω αδυναμία στον εμπορικό επισκέπτη
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795

kafros63

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2022
Μηνύματα
55
Like
150
Πόντοι
0
Εγω αν πω οτι ακομα και με την τρελόΜαλβινα/Χρύσα που ξαναγυρισε Μελαντιας, περνάω καλά, θα πέσετε να με φάτε...
Μία φορά θα περάσεις άσχημα με αυτή και μετά θα βρίζεις.

Και στο θέμα, πέρασα μία μεσημεριανή βόλτα από Αριστοτέλους 5 και είδα Γιασμίν και Άννα (Λατίνες και οι δύο).
Η Γιασμίν είναι ξανθιά, με μικρό βυζί αλλά κάπως γεμάτο σώμα (όχι χοντρή, πιο πολύ φαρδιά θα την έλεγα) και ευχάριστο πρόσωπο.
Η Άννα είναι κοντούλα, αδύνατη, με μικρό βυζάκι και πονητό μουτράκι που βγάζει πολλή καύλα.
Στο πενηντάρικο είναι τίμια, καλή συμμετοχή αλλά το πρόγραμμα είναι λίγο στο γρήγορο.
 

pirateman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2018
Μηνύματα
1.120
Κριτικές
12
Like
2.678
Πόντοι
746
Ναι δεν λέω πως όχι, αλλά για κοίτα και μια στον καθρέφτη...
9,5 χρόνια και έχεις 14 κριτικές...
Με μαθηματικά σου θα πρέπει να ανεβάσω κριτική σε 5 μήνες!!!
Και εγώ έγραφα κριτικές αλλά δεν τις ανέβαζαν, και τα παράτησα διαφορετικά θα είχα 200+ κριτικές από εσκορτ και στούντιο, μασάζ
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom