Νέα

Τί τρέχει επιτέλους με αυτές τις ελλεηνίδες;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα freddie krueger
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 200K
  • Εμφανίσεις 9M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (0 μέλη και 30 επισκέπτες)

Που οφειλεται που η ελληνιδα ζηταει τον ουρανο με τ αστρα?

  • αυτο εχει μαθει απο την μανα της

    Ψήφοι: 902 28,9%
  • υπερπροστατευτικη οικογενεια

    Ψήφοι: 177 5,7%
  • δεν ξερει τι της γινεται

    Ψήφοι: 543 17,4%
  • καλα να παθει ας μεινει στο ραφι

    Ψήφοι: 342 11,0%
  • χεστην ,δεν ασχολουμαι με ελλεεινιδες

    Ψήφοι: 336 10,8%
  • καλα κανει,ετσι πρεπει

    Ψήφοι: 105 3,4%
  • αφου κι ετσι παλι τρεχουμε απο πισω της

    Ψήφοι: 614 19,7%
  • αλλο

    Ψήφοι: 102 3,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3.121

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Περισσότερο από όσο σε έχουν στοιχειώσει όσοι δεν νοικιάζουν σπίτι ; Και δεν νοίκιαζαν και οι προγόνοί τους ;
Αυτοί έχουν ορίσει την ύπαρξή σου. Είσαι το ... ΑΝΤΙ-αυτοί .
Δεν σε παίρνει να τη λες σε άλλους !

Για τα ριμπ άϊ .... Να πάμε να κεράσουμε μουνέτα ;;; Και να δούμε αν θα γαμήσετε ;;;

Ο Ζαβού έγραφε τιμές για αστακούς και γαρίδες .... είχε ποτέ γκόμενα ;
Σοβαρά πιστεύεις ότι έχω κάποιο πρόβλημα με την ιδιοκτησία ακινήτων? :tooth:


εγώ γαμάω πιο εύκολα με ταινία και μετά mcdrive παρά με σούσι και ριμπαι.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
350 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ με 350 βγάζεις ολόκληρο μήνα :coffee:
Με 350€ ρε παπάρα δεν λέγαμε ότι παίρνεις μόνο δύο σέντερ κατ .... με αναψυκτικά .... χωρίς σαλάτες , ορεκτικά και επιδόρπια ;


Και εννοείται ... χωρίς κρασί ;


Γιατί με τα σέντερ κατ, οι άπλες με τις βίζιτες πίνουν μόνο γαλλικά κρασιά ....
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
Σοβαρά πιστεύεις ότι έχω κάποιο πρόβλημα με την ιδιοκτησία ακινήτων? :tooth:


εγώ γαμάω πιο εύκολα με ταινία και μετά mcdrive παρά με σούσι και ριμπαι.
άμα γαμάς, τα υπόλοιπα είναι άνευ σημασίας .....
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
ναι και μάλιστα πάω στο ιδιόκτητο ακίνητο μου

την οικία των προγόνων μου :rockon:
ρε άμα γαμάς λέμε και σε ξαπλώστρες παραλίας να γαμάς ... κούκλος είσαι ...

κι ας είναι ρεβεγιόν πρωτοχρονιάς λέμε αφού ....

και να είναι και στο μπράϊτον στην αγγλία ....
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Τυπάρα υπάρκτή είναι η κατηγορία σου. Δεν είσαι ο μοναδικός.
Μικρός τέλη 80s μάθαινα windsurf .

Ήταν ένας τυπάς που δεν ήθελε ούτε beach/water start ούτε uphauling να ανέβει και να το σηκώσει από το σχοινί .
Ανέβαινε χοροπηδώντας και μετά έσκυβε να πιάσει το άλμπουρο κατευθείαν.

Απλά καρφωνόταν στο πανί με το κεφάλι και έσκιζε πανιά. Όταν δεν έπεφτε με το κεφάλι , έπεφτε με χέρια , πόδια, κώλο
τους γαμούσε τα πέταλα των πανιών .

Δεν είχε κανένα θέμα, γιατί είχε λεφτά.
Άλλαζε 10-15 πανιά τη βδομάδα και ήταν κομπλέ.


Κάποιοι που τον παρακολούθησαν και επόμενες χρονιές, είπαν ότι μετά από καμιά 500αρια πανιά
αποφάσισε να ξεκινήσει .... uphauling .... για water start δεν έμαθα ποτέ.

ΜΠορεί να άρχισε σκι μετά , που συνδιάζεται και με κλάμπινγκ και σουσάδικα και σέντερ κατ από ριμπ άϊ ...


Μη μασάς. Το πανί είναι μαλακό . Δεν τραυματίζει κεφάλια, πόσο μάλλον πόδια , χέρια κτλ .
Το σκίζεις για πλάκα.
1000αδες χρόνια εξέλιξης για να μου πεις ότι είμαστε απόγονοι αυτού που ήξερε να κάνει καλό καμάκι.
Δυστυχώς δεν ζει ο παππούς μου να τον ρωτήσω τι κόλπα έκανε στην γιαγιά για να τον θέλει.
Έχω ένα αυτιστικό φίλο παντρεμένο που ήμουν μπροστά όταν γνώρισε τη γυναίκα που παντρεύτηκε. Ζήτημα να είπε ολόκληρη πρόταση μέχρι να την σκίσει.
 

luposolitario

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
530
Κριτικές
4
Like
1.659
Πόντοι
486
Πραγματικά δεν ξέρω προς τι όλη αυτή η επίθεση. Δεν ξέρετε καν τι είπα στο ραντεβού που πήγα. Μάλλον κάποιοι έχετε διάθεση να κατακρίνετε και όχι να δείτε τη συμπεριφορά άλλης μια ελλεηνίδας.
Επιμένετε στο ότι τα έκανα όλα λάθος και αντί να δείτε την συμπεριφορά της συγκεκριμένης μαλακισμένης σχολιάζετε το αν ήταν καλό το λέγειν μου. Ε ρε μάγκες έλεος πραγματικά!

Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι μια κακάσχημη πρέπει αν δεν είσαι του επιπέδου της να κάνει μετάνοιες μπας και της τον δώσεις.

Θα εξηγήσω καλύτερα. Το Πάσχα είχα περίπτωση με γκόμενα που όχι απλά έκανα λάθος, αλλά την ακύρωνα για 2 ώρες ασταμάτητα σε πάρτι που είχα βρεθεί.

Ήμουν σκατά από τη μούμια και μιλούσα σε όποιον έβρισκα για μπροστά μου για αυτή.

Ήρθε λοιπόν μια να με "παρηγορήσει". Καθόμουν όλη την ώρα και της έλεγα για το πόσο σκατά είναι οι γυναίκες, ότι δεν έχουν αυτογνωσία, ότι έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους μπλα μπλα μπλα.

Με βάση λοιπόν αυτά που λέτε θα έπρεπε να με στείλει. Κι όμως μάγκες μου έκανε για δύο ώρες πλησίασμα στο πάρτυ να με φιλήσει και για 2 ώρες γυρνούσα το κεφάλι από την άλλη. Ε ρε μάγκες στο τέλος την φόρτωσα και την έσκιζα μέχρι να ξημερώσει. (Μέτρια γκόμενα, όχι τίποτα φοβερό αλλά μέτρια).

Όταν την είχα στημένη στα 4 και βαραγα μου έλεγε: Αν ήσουν δικοοοος μου δεν θα σε άφηνα ποτέ και άλλα τέτοια και με βογγητά κτλ κτλ.

Άρα με τη λογική των περισσότερων εδώ μέσα δεν θα έπρεπε να την έχω πηδήξει καν αυτή γιατί αντί για πέσιμο της μιλούσα ασταμάτητα για τις υπόλοιπες βρωμοελλεηνίδες. Σόρρυ! Λάθος κάνετε!

Έχω λοιπόν μια μέτρια γκόμενα να με παρακαλάει σχεδόν να την σκίσω και έχουμε και μια μούμια (έτσι την έβγαλε φίλη που την είδε και η ίδια φίλη λέει ότι αυτό είναι θράσος) να κοιτάζει αφ' υψηλού.

Και εσείς να λέτε φταίω εγώ....
Σε κατηγορούμε φίλε γιατί κανείς αυτά που κατηγορούμε τις ελεινίδες ότι κάνουν! Καταρχάς δεν σας έχουμε δει. Εσύ μας λες ότι είσαι 9αρι κι αυτή 2αρι. Ίσως η διαφορά σας σε ομορφιά να μην είναι τόσο μεγάλη όσο λες ότι είναι. Δεν ξέρουμε, δεν σας έχουμε δει. Δεύτερον, ίσως να μη γάμαγες με την πρώτη, αλλά με τη δεύτερη, τρίτη. Σιγά μη σου κάθονται όλες με την πρώτη. Κανένας σταρ του Χόλιγουντ είσαι και μόλις σε βλέπουν να έρχονται και να στο δίνουν στο πιάτο; Επίσης ξεχνάς, αυτό που ξεχνάνε και οι ελεινίδες πολλές φορές. Ότι αν κάποιος/α είναι μπάζο εμφανισιακά, ή άσχημος/η ή τελοσπάντων λιγότερο όμορφος/η απ'ότι θα θέλαμε, δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι πιο έξυπνος από εμάς και πιο χειραγωγικός.
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
1000αδες χρόνια εξέλιξης για να μου πεις ότι είμαστε απόγονοι αυτού που ήξερε να κάνει καλό καμάκι.
Δυστυχώς δεν ζει ο παππούς μου να τον ρωτήσω τι κόλπα έκανε στην γιαγιά για να τον θέλει.
Έχω ένα αυτιστικό φίλο παντρεμένο που ήμουν μπροστά όταν γνώρισε τη γυναίκα που παντρεύτηκε. Ζήτημα να είπε ολόκληρη πρόταση μέχρι να την σκίσει.
Οι εποχές έχουν αλλάξει φιλε
Το ντειτ δεν εχει καμία σχέση με τα χρόνια των παππούδων μας και των πατεράδων μας
Τώρα τα στάνταρ ο ανταγωνισμός οι απαιτήσεις είναι άλλες
Βασικά εμείς οι ιδιοι δυσκόλεψαμε την ίδια τη ζωή ακόμα και στο ντειτ γι αυτό η πλειοψηφία το πληρώνει τωρα.
Όσο πιο παλιά ηταν πιο εύκολα τα πράγματα καμια σχεση με τωρα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Τα πράγματα στο "date" ήταν πάντα ίδια...

αλλιώς ήταν μόνο τις εποχές που αποφάσιζε η οικογένεια ποιον θα παντρευτεί η γυναίκα...όπως οι ταλιμπλάν :confused:
 

luposolitario

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2023
Μηνύματα
530
Κριτικές
4
Like
1.659
Πόντοι
486
Βαση των κανονισμών φιλε εχεις κανει λειτουργικά λάθη στο ντειτ
Πχ να μιλήσεις σε γκόμενά για άλλη και να τις μαζοποιησεις ολες κατηγορώντας τες Είσαι τυχερός που πηδηξες εκεινο το βράδυ όπως λες...
Εντάξει, θα'χε πιει και λίγο αυτή, θα συγκινήθηκε που βρήκε ένα πληγωμένο αετόπουλο και προσπάθησε να το βάλει κάτω από τις φτερούγες της για να το γιατρέψει. Υπάρχουν και αυτές που κολλάνε με κάτι τέτοια. Συμβαίνει.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
1000αδες χρόνια εξέλιξης για να μου πεις ότι είμαστε απόγονοι αυτού που ήξερε να κάνει καλό καμάκι.
Δυστυχώς δεν ζει ο παππούς μου να τον ρωτήσω τι κόλπα έκανε στην γιαγιά για να τον θέλει.
Έχω ένα αυτιστικό φίλο παντρεμένο που ήμουν μπροστά όταν γνώρισε τη γυναίκα που παντρεύτηκε. Ζήτημα να είπε ολόκληρη πρόταση μέχρι να την σκίσει.
Θα μας πεις τώρα, για αυτούς που βρήκαν μία γυναίκα , μέχρι τα 22 και την παντρεύτηκαν και είχαν παιδιά πριν τα 25 ;
Για αυτούς θα πούμε ; Αυτοί γάμησαν μία.
 

ananias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2006
Μηνύματα
2.164
Κριτικές
5
Like
2.458
Πόντοι
736
Ακριβώς δεν μπορώ ακόμα και τώρα να δεχτώ ότι μου το παίζει ιστορία μια μούμια από την οποία είμαι 10 φορές καλύτερος και θα έπρεπε να με παρακαλάει.

Εν τω μεταξύ υπάρχει γκόμενα καλύτερη που ενδιαφέρεται και μου έχει πει 2 φορές να βγούμε και της έχω ρίξει άκυρο και τις δύο φορές γιατί σκέφτομαι πως δεν είναι δυνατόν να μου συμβαίνει αυτό. Μετά θα χτυπιέμαι γιατί δεν θα με θέλει πια.
Πάντως και λάθος που τα έκανα όλα όπως λέτε είναι τόσο μεγάλη η διαφορά μας εμφανισιακά που θα έπρεπε να κάνει μόκο και να παρακαλάει για σημασία, ενώ αυτή με έχει γραμμένο στο αραχνιασμένο της μουνάκι.
Ρε καλόπαιδο συγνώμη κιόλας, αλλά διαβάζεις τι γράφεις εδω?

1) Αν όντως τη θεωρούσες 'μπάζο' δεν θα τη φλέρταρες καν, δε θα σου βγαινε.

2) Όπως προείπε έταιρος συναγωνιστής, δε σε τιμάει να αποκαλείς 'μπάζο' μια γυναίκα την οποία είδες ερωτικά. Ας υποθέσουμε πως είναι αντικειμενικά μη θελκτική η κοπέλα, οκ. Αν εσύ μεράκλωσες και σου βγαλε κάποια γούστα, δεν είναι υποχρεωμένη κι η άλλη να ανεχθεί να βγει με κάποιον που τη βλέπει σα σκουπίδι, δε πα να σαι κι ο Μπραντ Πιτ ο ίδιος. Εσύ θα βγαινε με τη Μπελούτσι αν σε κοιτούσε με αηδία δηλαδή? Θα σου προσέφερε κάποια χαρά?
Και μη νομίζεις πως δεν τα πιάνουν οι γυναίκες αυτά, μια χαρά μυρίζονται απτην αρχή πως τις βλέπει ο κάθε άνδρας.

3) Αναφέρεις μεγάλη εμφανισιακή διαφορά, δεκτό. Έχεις εικόνα των υποψηφίων γαμιάδων που έχει στο καρνέ της όμως? Έχω φίλες που δε βλέπονται ούτε με κυβερνητικό διάταγμα, και ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια όταν είδα την ποιότητα των υποψηφιων γαμιάδων τους.....και τους έφτυναν κιόλας!

4) είναι ό,τι είναι: μπάζο? μουνάρα? σκουπίδι? θεά? σκύλα? Απτη στιγμή που σ έτσουξε η πίτα, εσύ την πάτησες κι όχι αυτή!

Καλό είναι να μην αναλώνουμε χρόνο και κόπο σε γυναίκες που δεν είμαστε εξαρχής διατεθειμένοι να αποδεχθούμε.
 

ananias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2006
Μηνύματα
2.164
Κριτικές
5
Like
2.458
Πόντοι
736
ΝΑ στο κάνω πιο σαφές ;
Εϊναι πολύ πιο δύσκολο να βγάλεις για καφέ μία 1.83 70 κιλά με γαλάζια μάτια ...
από μία 1.53 98 κιλά .

Μέχρι εκεί είναι η διαφορά.
Από εκεί και πέρα θα πηδήξεις πιο εύκολα την αδιάφορη από τη μοντελέ νομιζεις ;
Παπάρια.
Ν' αγιάσει το στόμα σου!
 
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Όχι κομπλιμέντα...όχι συγνώμες,όπου βλέπεις κρύο-ζεστη τέλος....δε συνεχίζεις.Τωρα την τρως και στη μαπα στη δουλειά σου κάθε μέρα.Γραφτην στα αρχιδια σου και κάνε σαν να μην υπάρχει.Τυπικα πράγματα...της είπες ότι έχεις και συναισθήματα.Ρε φίλε δεν τα λένε αυτά στις γυναίκες.
Δεν τα λένε...ειδικά σε αυτές που σου ψήνουν το ψάρι στα χείλη...κατευθείαν και λίγο να τον ήθελε της έδειξε ότι τον έχει του χεριού της.
Αν δεν έχεις σχέση δεν της λες τέτοια.
 
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Το μπαζακι μαλλον ειναι γατα, ειχε παρει χαμπαρι οτι δεν την γουσταρεις κατα βαθος και την ηθελες για τα χοντρα....

Και σου εκανε το σκορ απο 0-2 σε 5-2.Ειναι δυνατον να εκφρασεις συναισθηματα σε καποια που ΔΕΝ την εχεις γαμησει ;

Πρεπει να περασει τουλαχιστον 1 ετος με απανωτα γαμησια για να πεις λεξη
Αναμενόμενο. Η κοπέλα ήθελε σχέση, σου λέει "Α αυτός από την εταιρεία λογικά δεν θα είναι μαλάκας"...αυτός στο πρώτο ραντεβού είτε την ξενέρωσε και τον έβαλε σε κατηγορία αγαπούλη είτε μυρίστηκε ότι αυτός θέλει απλά να τον βρέξει ενώ αυτή θέλει σχέση και την δουλεύει και σου λέει "έτσι είσαι? θα σε φτιάξω"
 
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Ακριβώς δεν μπορώ ακόμα και τώρα να δεχτώ ότι μου το παίζει ιστορία μια μούμια από την οποία είμαι 10 φορές καλύτερος και θα έπρεπε να με παρακαλάει.

Εν τω μεταξύ υπάρχει γκόμενα καλύτερη που ενδιαφέρεται και μου έχει πει 2 φορές να βγούμε και της έχω ρίξει άκυρο και τις δύο φορές γιατί σκέφτομαι πως δεν είναι δυνατόν να μου συμβαίνει αυτό. Μετά θα χτυπιέμαι γιατί δεν θα με θέλει πια.
Πάντως και λάθος που τα έκανα όλα όπως λέτε είναι τόσο μεγάλη η διαφορά μας εμφανισιακά που θα έπρεπε να κάνει μόκο και να παρακαλάει για σημασία, ενώ αυτή με έχει γραμμένο στο αραχνιασμένο της μουνάκι.
Λες είμαι 10 φορές καλύτερος....αν ήσουν 10 φορές καλύτερος δεν θα έμπαινες καν στην διαδικασία να ασχοληθείς μαζί της.
Αν ήσουν 10 φορές καλύτερος θα είχες αρκετά γκομενάκια για να βγεις, δεν θα παρακαλούσες την σαβούρα και την μαλακία που παίχτηκε θα την είχες ξεχάσει την επόμενη μέρα..άντε βδομάδα.
Το 10 φορές καλύτερος τι εννοείς? Εμφανισιακά?Οικονομικά? Πνευματικά?
Εγώ λέω να χαλαρώσεις λίγο το "Εγώ" σου ειδικά αν είσαι άνω των 25, πιο μικρός δικαιολογείσαι...όλοι έχουμε κάνει τις μαλακίες σου πιο μικροί...κάπου στα 28-30 θα μάθεις.
 
Εγγρ.
31 Μαρ 2013
Μηνύματα
439
Like
447
Πόντοι
21
Πραγματικά δεν ξέρω προς τι όλη αυτή η επίθεση. Δεν ξέρετε καν τι είπα στο ραντεβού που πήγα. Μάλλον κάποιοι έχετε διάθεση να κατακρίνετε και όχι να δείτε τη συμπεριφορά άλλης μια ελλεηνίδας.
Επιμένετε στο ότι τα έκανα όλα λάθος και αντί να δείτε την συμπεριφορά της συγκεκριμένης μαλακισμένης σχολιάζετε το αν ήταν καλό το λέγειν μου. Ε ρε μάγκες έλεος πραγματικά!

Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα είναι ότι μια κακάσχημη πρέπει αν δεν είσαι του επιπέδου της να κάνει μετάνοιες μπας και της τον δώσεις.

Θα εξηγήσω καλύτερα. Το Πάσχα είχα περίπτωση με γκόμενα που όχι απλά έκανα λάθος, αλλά την ακύρωνα για 2 ώρες ασταμάτητα σε πάρτι που είχα βρεθεί.

Ήμουν σκατά από τη μούμια και μιλούσα σε όποιον έβρισκα για μπροστά μου για αυτή.

Ήρθε λοιπόν μια να με "παρηγορήσει". Καθόμουν όλη την ώρα και της έλεγα για το πόσο σκατά είναι οι γυναίκες, ότι δεν έχουν αυτογνωσία, ότι έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους μπλα μπλα μπλα.

Με βάση λοιπόν αυτά που λέτε θα έπρεπε να με στείλει. Κι όμως μάγκες μου έκανε για δύο ώρες πλησίασμα στο πάρτυ να με φιλήσει και για 2 ώρες γυρνούσα το κεφάλι από την άλλη. Ε ρε μάγκες στο τέλος την φόρτωσα και την έσκιζα μέχρι να ξημερώσει. (Μέτρια γκόμενα, όχι τίποτα φοβερό αλλά μέτρια).

Όταν την είχα στημένη στα 4 και βαραγα μου έλεγε: Αν ήσουν δικοοοος μου δεν θα σε άφηνα ποτέ και άλλα τέτοια και με βογγητά κτλ κτλ.

Άρα με τη λογική των περισσότερων εδώ μέσα δεν θα έπρεπε να την έχω πηδήξει καν αυτή γιατί αντί για πέσιμο της μιλούσα ασταμάτητα για τις υπόλοιπες βρωμοελλεηνίδες. Σόρρυ! Λάθος κάνετε!

Έχω λοιπόν μια μέτρια γκόμενα να με παρακαλάει σχεδόν να την σκίσω και έχουμε και μια μούμια (έτσι την έβγαλε φίλη που την είδε και η ίδια φίλη λέει ότι αυτό είναι θράσος) να κοιτάζει αφ' υψηλού.

Και εσείς να λέτε φταίω εγώ....
Ας το δούμε λίγο αντίστροφα! Δεν ξέρω για τα άλλα μέλη του site αλλά αν εμένα ερχόταν μια μέτρια και μου έβριζε το ανδρικό φύλο όχι απλά δεν θα την πηδούσα αλλά θα έφευγα τρέχοντας. Όπως είπε και άλλος, είσαι τυχερός που πήδηξες εκείνο το βράδυ...μάλλον είσαι εμφανίσιμος, η κοπέλα ήθελε να πηδηχτεί έτσι και αλλιώς (ή είχε χαμηλή αυτοεκτίμηση) και στο έδωσε.
 
Εγγρ.
10 Απρ 2026
Μηνύματα
129
Like
158
Πόντοι
1
Οι εποχές έχουν αλλάξει φιλε
Το ντειτ δεν εχει καμία σχέση με τα χρόνια των παππούδων μας και των πατεράδων μας
Τώρα τα στάνταρ ο ανταγωνισμός οι απαιτήσεις είναι άλλες
Βασικά εμείς οι ιδιοι δυσκόλεψαμε την ίδια τη ζωή ακόμα και στο ντειτ γι αυτό η πλειοψηφία το πληρώνει τωρα.
Όσο πιο παλιά ηταν πιο εύκολα τα πράγματα καμια σχεση με τωρα
Πολύ πίσω πας....μέχρι και τα σοσιαλ καλά ήταν..μέχρι το 10 δηλ
 
Εγγρ.
10 Απρ 2026
Μηνύματα
129
Like
158
Πόντοι
1
Ειδικά τις εποχές που δεν υπήρχαν τα κινητά άνετα μπορούσες να είχες και 2-3 γκόμενες μαζί χωρίς να καρφωθείς.Αλλα αυτό είναι μια άλλη ιστορία άλλη υπόθεση εγώ δεν τα πρόλαβα αυτά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom