Ακριβώς δεν μπορώ ακόμα και τώρα να δεχτώ ότι μου το παίζει ιστορία μια μούμια από την οποία είμαι 10 φορές καλύτερος και θα έπρεπε να με παρακαλάει.
Εν τω μεταξύ υπάρχει γκόμενα καλύτερη που ενδιαφέρεται και μου έχει πει 2 φορές να βγούμε και της έχω ρίξει άκυρο και τις δύο φορές γιατί σκέφτομαι πως δεν είναι δυνατόν να μου συμβαίνει αυτό. Μετά θα χτυπιέμαι γιατί δεν θα με θέλει πια.
Πάντως και λάθος που τα έκανα όλα όπως λέτε είναι τόσο μεγάλη η διαφορά μας εμφανισιακά που θα έπρεπε να κάνει μόκο και να παρακαλάει για σημασία, ενώ αυτή με έχει γραμμένο στο αραχνιασμένο της μουνάκι.
Ρε καλόπαιδο συγνώμη κιόλας, αλλά διαβάζεις τι γράφεις εδω?
1) Αν όντως τη θεωρούσες 'μπάζο' δεν θα τη φλέρταρες καν, δε θα σου βγαινε.
2) Όπως προείπε έταιρος συναγωνιστής, δε σε τιμάει να αποκαλείς 'μπάζο' μια γυναίκα την οποία είδες ερωτικά. Ας υποθέσουμε πως είναι αντικειμενικά μη θελκτική η κοπέλα, οκ. Αν εσύ μεράκλωσες και σου βγαλε κάποια γούστα, δεν είναι υποχρεωμένη κι η άλλη να ανεχθεί να βγει με κάποιον που τη βλέπει σα σκουπίδι, δε πα να σαι κι ο Μπραντ Πιτ ο ίδιος. Εσύ θα βγαινε με τη Μπελούτσι αν σε κοιτούσε με αηδία δηλαδή? Θα σου προσέφερε κάποια χαρά?
Και μη νομίζεις πως δεν τα πιάνουν οι γυναίκες αυτά, μια χαρά μυρίζονται απτην αρχή πως τις βλέπει ο κάθε άνδρας.
3) Αναφέρεις μεγάλη εμφανισιακή διαφορά, δεκτό. Έχεις εικόνα των υποψηφίων γαμιάδων που έχει στο καρνέ της όμως? Έχω φίλες που δε βλέπονται ούτε με κυβερνητικό διάταγμα, και ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια όταν είδα την ποιότητα των υποψηφιων γαμιάδων τους.....και τους έφτυναν κιόλας!
4) είναι ό,τι είναι: μπάζο? μουνάρα? σκουπίδι? θεά? σκύλα? Απτη στιγμή που σ έτσουξε η πίτα, εσύ την πάτησες κι όχι αυτή!
Καλό είναι να μην αναλώνουμε χρόνο και κόπο σε γυναίκες που δεν είμαστε εξαρχής διατεθειμένοι να αποδεχθούμε.