Νέα

Bluevision Θεσσαλονικη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CSD28
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 465
  • Εμφανίσεις 180K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Θα ειμια το ΣΚ θεσσαλονικη και λεω να το επισκευτω, θα παιζει τιποτα αυτες τις μερες?
Τύπε παίζουν πολλές επιλογές σε σουβλάκια σύμφωνα με κάτι μαλακες γιοτουμπερς
Μη ειρωνικά μου λείπει που δεν έχω διαβάσει κατεβατό ξεφτιλισμα του, τους τελευταίους μήνες...
Γύρνα πίσω @Ράννια
Λες να μπήκε σε κάνα περίεργο ταξί τύπε :think::confused:
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.476
Like
3.990
Πόντοι
456
Μη ειρωνικά μου λείπει που δεν έχω διαβάσει κατεβατό ξεφτιλισμα του, τους τελευταίους μήνες...
Γύρνα πίσω @Ράννια
ο ραννια εχει πωληθει σε σκλαβοπαζαρο στα βαθη της ανατολης,ειναι σε χαρεμι τοπικου σατραπη αφεντη και τον χαιρεται αυτος

images
 

Ypotaktikh_poustra

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2022
Μηνύματα
50
Like
66
Πόντοι
0
ο ραννια εχει πωληθει σε σκλαβοπαζαρο στα βαθη της ανατολης,ειναι σε χαρεμι τοπικου σατραπη αφεντη και τον χαιρεται αυτος

images
Κρίμα να μας στερούν έναν φιλόσοφο - Βασιλέα από το νήμα...
 

Nikpplaris

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2023
Μηνύματα
7
Like
78
Πόντοι
0
Γειά σε όλους. Ερώτηση σαν νέος παθητικός χωρίς καμία εμπειρία βρίσκεις στο BV σε GloryHoley (αν διαθέτει) άτονα για να πειραματιστείς είτε στοματικά είτε με το χέρι? Έχει κάποιος εμπειρία
 

komarov

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Δεκ 2021
Μηνύματα
628
Like
1.373
Πόντοι
206
Γειά σε όλους. Ερώτηση σαν νέος παθητικός χωρίς καμία εμπειρία βρίσκεις στο BV σε GloryHoley (αν διαθέτει) άτονα για να πειραματιστείς είτε στοματικά είτε με το χέρι? Έχει κάποιος εμπειρία
Δεν ανοίγεις ρε παιδί μου μια εφαρμογή γνωριμιών να βρεις 5-10 να νοικιάσεις ένα χώρο και να πειραματιστεις;
 

Nikpplaris

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2023
Μηνύματα
7
Like
78
Πόντοι
0
Δεν ανοίγεις ρε παιδί μου μια εφαρμογή γνωριμιών να βρεις 5-10 να νοικιάσεις ένα χώρο και να πειραματιστεις;
Καταλαβαίνω και ευχαριστώ για την συμβουλή. Αλλά το έχω ψάξει γενικά και για λόγους εχεμύθεια το ποιο κοντινό πρωτοποριακά για εμένα είναι το BV
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.476
Like
3.990
Πόντοι
456
Γειά σε όλους. Ερώτηση σαν νέος παθητικός χωρίς καμία εμπειρία βρίσκεις στο BV σε GloryHoley (αν διαθέτει) άτονα για να πειραματιστείς είτε στοματικά είτε με το χέρι? Έχει κάποιος εμπειρία
τι πειραματα θες να κανεις?
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.610
Like
1.398
Πόντοι
216
Οσες φορες πηγα, δεν εγινε σχεδον τιποτα. 10 ευρω εισοδος και ελαχιστος κοσμος. Και ηταν ΣΚ...
 

TzouliaCD

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2025
Μηνύματα
10
Κριτικές
1
Like
74
Πόντοι
0
Σβήστηκαν απαντήσεις από το τόπικ; Γιατί;

Στο θέμα μας τώρα, είναι ίσως ο μόνος χώρος στη Θεσσαλονίκη που μπορεί να πάει σχέτικα άνετα κάποιος που του αρέσει να ντύνεται λίγο...διαφορετικά.

30xfpzs.jpg
Eννοείς ότι ένα τραβέλι δεν θα συναντήσει εκεί μαλάκες που θα φέρονται σαν 12χρονα ?
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.610
Like
1.398
Πόντοι
216
Είναι φιλικός χώρος προς τραβεστί και τρανς ?

Νομιζω πως ναι. Στη Θεσσαλονικη, οι τρανς πηγαινουν συνηθως στο ID club που ιδρυθηκε απο τρανς... Cross dressers εχω δει και στο Play.
 

TzouliaCD

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2025
Μηνύματα
10
Κριτικές
1
Like
74
Πόντοι
0
Νομιζω πως ναι. Στη Θεσσαλονικη, οι τρανς πηγαινουν συνηθως στο ID club που ιδρυθηκε απο τρανς... Cross dressers εχω δει και στο Play.
Δεν τα έχω ακούσει αυτά.. Είναι κανονικά μπαρ ή είναι τσοντάδικα ?
 

leather_agori01

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2026
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
Γειααα σας. Ξέρετε αν Παρασκευες προς μεσημέρι έχει καθόλου κόσμο?
Επίσης μπορω να πάω και με γυναικία ρούχα τυπου κολαν και τετοια?
 

Transition

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2026
Μηνύματα
1.610
Like
1.398
Πόντοι
216
Οσες φορες πηγα, το υπογειο δεν ειχε τιποτα... Μονο πανω οι καμπινες ειχαν κοσμο.
 

Morata

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2017
Μηνύματα
85
Κριτικές
2
Like
159
Πόντοι
0
Ξέρουμε αν μαζεύει κόσμο Σάββατο βράδυ ;
 

Tempesta

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2023
Μηνύματα
27
Like
26
Πόντοι
0
Παρασκευή νύχτα τύπου 12-12+ θέλω με μια τύπισσα που τραβιομαστε τον τελευταίο καιρό να δοκιμάσουμε είτε Blue Vision είτε Play. Ποιο από τα δύο αξίζει περισσότερο? Ψήνεται για τσιμπούκια με μένα και έναν ή περισσότερους
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.228
Κριτικές
21
Like
5.967
Πόντοι
1.346
Παρασκευή νύχτα τύπου 12-12+ θέλω με μια τύπισσα που τραβιομαστε τον τελευταίο καιρό να δοκιμάσουμε είτε Blue Vision είτε Play. Ποιο από τα δύο αξίζει περισσότερο? Ψήνεται για τσιμπούκια με μένα και έναν ή περισσότερους
Η τυπισσα εχει παπαρι;
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom