Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αληθώς ο Κύριος καυλιάρα!!! Δεν ξέρω κατα πόσο κολλάνε αυτά μαζί στην ίδια πρόταση ελπίζω να μη μας πάρουνε με τις πέτρεςΚαλησπέρα αγάπες μου!!! Χριστός Ανέστη!!! Σειρά μας να αναστηθούμε μέχρι το πρωί!!! Και αύριο θα μαι κοντά μας να "σουβλισουμε" με καύλα...!!!!
Χρόνια πολλάΚαλησπέρα αγάπες μου!!! Χριστός Ανέστη!!! Σειρά μας να αναστηθούμε μέχρι το πρωί!!! Και αύριο θα μαι κοντά μας να "σουβλισουμε" με καύλα...!!!!
![]()
Σπάνια γράφω σε κάποιο thread και ειδικά τόσο μακροσκελή ποστ όπως θα δείτε παρακάτω. Κάνω την εξαίρεση, διότι η κοπέλα δεν έχει δική της σελίδα κριτικών και γιατί πρέπει να ειπωθούν κάποια πράγματα. Την άκυρη φώτο την έβαλα, διότι θέλω να τραβήξω την προσοχή κάθως πιστεύω ότι θα βοηθήσώ. Θα φανεί.
Στις μέρες του πάσχα βρήκα χρόνο να μελετήσω λίγο το συγκεκριμένο νήμα φτάνοντας αρκετές σελίδες πίσω. Γνωρίζοντας την κοπέλα εδώ και τρία χρόνια, θέλω να πω κάποια πράγματα για την κοπέλα αλλά και για τους πελάτες. Πάμε λοιπόν.
Αριάδνη/Βίκυ/Νίνα/Φρύνη ή όπως επιλέγει να ονομάζεται
Τα της εμφάνισης και των υπηρεσιών έχουν αναφερθεί και ισχύουν κανονικότατα. Το θέμα της χρονικής συνέπειας τώρα, έχει λυθεί (?) ως ένα βαθμό. Πάει να πει ότι ναι μεν μπορεί να έρθει στην ώρα της με την αποδεκτή απόκλιση εντός ακαδημαϊκού τετάρτου (αντε και μισάωρου) αλλά θα κάνει όλη (μα όλη) την προετοιμασία που θα έπρεπε να έχει κάνει στο σπίτι της, στο μπάνιο του σπιτιού/ξενοδοχείου. Οπότε και πάλι θα έχετε αναμονή, απλά διαφορετικού τύπου. Είχα μια συνάδελφο με ακριβώς τα ίδια συμπτώματα. Σε συζήτηση μου με φίλη ψυχολόγο καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η συνάδελφός μου, είχε χρονική τύφλωση, ένας δείκτης Διαταραχής ελλειματικής προσοχής. Αυτό πιστεύω ότι έχει και η Αριάδνη, ειδικά στο θέμα της ελλειματικής προσοχής, όταν ακόμη και μέσα στην συνεύρεση το βλέμμα της φαίνεται να ταξιδευει στο άπειρο. Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνει η κοπέλα είναι να αναγνωρίσει ότι υπάρχει θέμα και να απευθυνθεί σε κάποιον ειδικό. Και δε μιλάω για το πόσο την επηρεάζει στη δουλειά της, αλλά στο πόσο μπορεί να την επηρεάσει στην υπόλοιπη ζωή της, π.χ. να είναι στην ώρα της σε κάποιο λιμάνι/αεροδρόμιο ή για σοβαρότερα θέματα όπως ιατρικές εξετάσεις/θεραπείες. Σε περίπτωση που η κοπέλα διαβάζει το παρόν ποστ, θέλω να ξέρει πως αυτά τα γράφω από πολύ μεγάλη συμπάθεια προς το πρόσωπο της και σε καμμία περίπτωση για να προσβάλλω.
Πελάτες
Αν και ανήκω σε αυτή την κατηγορία θα είμαι πιο αυστηρός από ότι με την κοπέλα, που στο τέλος θεωρώ ότι έχει ένα ψυχολογικό θέμα που αδυνατεί να διαχειριστεί. Διάβασα κάποια πράγματα για μποϋκοτάζ, για ψεύτικα εκδικητικά ραντεβού, ένας μισότρελος απειλούσε με νομικές συνέπειες κλπ. Ρε μάγκες, τι νομίζετε ότι η κοπέλα δε θέλει να βγάλει λεφτά και χάνει επίτηδες τόσα ραντεβού? Θα σας το πω πολύ απλά. Η Αριάδνη ΔΕΝ θα αλλάξει τη συμπερίφορά της για χάρη μας, είναι ένας δρόμος που πρέπει να βαδίσει μόνη της, για το δικό της καλό πρωτίστως. Όσοι έχουν πρόβλημα με αυτό, πολυ απλά στρέφονται σε άλλες επιλογές και δε στενοχωριούνται ούτε οι ίδιοι, ούτε στενοχωρούν την κοπέλα. Αν περιμένουν να είναι συνεπής αυτό θα γίνει μόνο κατά τύχη/συγκυριακά. Κάποιοι θα πουν ότι έχει κόστος λιγότερο από την ταρίφα των 150 που έχουν άλλες. Αυτή τη διαφορά θα την πληρώσετε στην επέκταση της ενοικίασης του δωματίου. Κάποιοι άλλοι θα πουν ότι είναι από τις λίγες αξιόλογες Ελληνίδες. Αυτό είναι παθογένεια του συστήματος και δε φταίμε ούτε εμείς, ούτε η κοπέλα. Αν είστε νευρικοί/ανυπόμονοι/αγχωτικοί ΜΗΝ επιδιώξετε συνάντηση. Όσοι από εσάς τελικά αποφασίσουν να τη συναντήσουν, να οπλιστούν με υπομονή, ένα καλό βιβλίο, μια καλή ταινία στο laptop/κινητό και ίσως κάποιο σνακ για τη λιγούρα. Στο τέλος (αλλά στο πολύ τέλος όμως) θα αποζημιωθούν!
Κάποιοι ίσως με θεωορύν προμότορα/αγαπούλη κλπ. Δικαιωμά τους. Απλά να επισημάνω ότι ουσιαστικά είπα σε ένα 85-90% των πελάτων να στραφεί σε άλλες επιλογές, τόσοι υπολογίζω ότι έχουν θέμα με το χρόνο εκτός και αν έχουμε τόσους πολλούς συνταξιούχους/εισοδηματίες εδώ μέσα.
Καλή φώτιση, να γαμάτε με ποιότητα και να μη πάτε να εκδικηθείτε το άτομο που δε ξέρει τι κάνει!
Τύπε στο μπάνιο επειδή το έχω δει το έργο δεν κάνει προετοιμασία αλλά ασχολείται με το κινητό.την προετοιμασία που θα έπρεπε να έχει κάνει στο σπίτι της, στο μπάνιο του σπιτιού/ξενοδοχείου
Καλησπέρα και χρόνια πολλά από ότι γνωρίζω είμαι μια χαρά και με σωας τάση φρένας και δεν τίθεται κανένα θέμα περί ελλειμματικης προσοχής ,αν εσύ έχεις διάθεση για να αναλύσεις κάποιο προφίλ ψυχολογικά μπορεισ να ξεκινήσεις με το δικό σου ευχαριστώ πολύ.![]()
Σπάνια γράφω σε κάποιο thread και ειδικά τόσο μακροσκελή ποστ όπως θα δείτε παρακάτω. Κάνω την εξαίρεση, διότι η κοπέλα δεν έχει δική της σελίδα κριτικών και γιατί πρέπει να ειπωθούν κάποια πράγματα. Την άκυρη φώτο την έβαλα, διότι θέλω να τραβήξω την προσοχή κάθως πιστεύω ότι θα βοηθήσώ. Θα φανεί.
Στις μέρες του πάσχα βρήκα χρόνο να μελετήσω λίγο το συγκεκριμένο νήμα φτάνοντας αρκετές σελίδες πίσω. Γνωρίζοντας την κοπέλα εδώ και τρία χρόνια, θέλω να πω κάποια πράγματα για την κοπέλα αλλά και για τους πελάτες. Πάμε λοιπόν.
Αριάδνη/Βίκυ/Νίνα/Φρύνη ή όπως επιλέγει να ονομάζεται
Τα της εμφάνισης και των υπηρεσιών έχουν αναφερθεί και ισχύουν κανονικότατα. Το θέμα της χρονικής συνέπειας τώρα, έχει λυθεί (?) ως ένα βαθμό. Πάει να πει ότι ναι μεν μπορεί να έρθει στην ώρα της με την αποδεκτή απόκλιση εντός ακαδημαϊκού τετάρτου (αντε και μισάωρου) αλλά θα κάνει όλη (μα όλη) την προετοιμασία που θα έπρεπε να έχει κάνει στο σπίτι της, στο μπάνιο του σπιτιού/ξενοδοχείου. Οπότε και πάλι θα έχετε αναμονή, απλά διαφορετικού τύπου. Είχα μια συνάδελφο με ακριβώς τα ίδια συμπτώματα. Σε συζήτηση μου με φίλη ψυχολόγο καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η συνάδελφός μου, είχε χρονική τύφλωση, ένας δείκτης Διαταραχής ελλειματικής προσοχής. Αυτό πιστεύω ότι έχει και η Αριάδνη, ειδικά στο θέμα της ελλειματικής προσοχής, όταν ακόμη και μέσα στην συνεύρεση το βλέμμα της φαίνεται να ταξιδευει στο άπειρο. Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνει η κοπέλα είναι να αναγνωρίσει ότι υπάρχει θέμα και να απευθυνθεί σε κάποιον ειδικό. Και δε μιλάω για το πόσο την επηρεάζει στη δουλειά της, αλλά στο πόσο μπορεί να την επηρεάσει στην υπόλοιπη ζωή της, π.χ. να είναι στην ώρα της σε κάποιο λιμάνι/αεροδρόμιο ή για σοβαρότερα θέματα όπως ιατρικές εξετάσεις/θεραπείες. Σε περίπτωση που η κοπέλα διαβάζει το παρόν ποστ, θέλω να ξέρει πως αυτά τα γράφω από πολύ μεγάλη συμπάθεια προς το πρόσωπο της και σε καμμία περίπτωση για να προσβάλλω.
Πελάτες
Αν και ανήκω σε αυτή την κατηγορία θα είμαι πιο αυστηρός από ότι με την κοπέλα, που στο τέλος θεωρώ ότι έχει ένα ψυχολογικό θέμα που αδυνατεί να διαχειριστεί. Διάβασα κάποια πράγματα για μποϋκοτάζ, για ψεύτικα εκδικητικά ραντεβού, ένας μισότρελος απειλούσε με νομικές συνέπειες κλπ. Ρε μάγκες, τι νομίζετε ότι η κοπέλα δε θέλει να βγάλει λεφτά και χάνει επίτηδες τόσα ραντεβού? Θα σας το πω πολύ απλά. Η Αριάδνη ΔΕΝ θα αλλάξει τη συμπερίφορά της για χάρη μας, είναι ένας δρόμος που πρέπει να βαδίσει μόνη της, για το δικό της καλό πρωτίστως. Όσοι έχουν πρόβλημα με αυτό, πολυ απλά στρέφονται σε άλλες επιλογές και δε στενοχωριούνται ούτε οι ίδιοι, ούτε στενοχωρούν την κοπέλα. Αν περιμένουν να είναι συνεπής αυτό θα γίνει μόνο κατά τύχη/συγκυριακά. Κάποιοι θα πουν ότι έχει κόστος λιγότερο από την ταρίφα των 150 που έχουν άλλες. Αυτή τη διαφορά θα την πληρώσετε στην επέκταση της ενοικίασης του δωματίου. Κάποιοι άλλοι θα πουν ότι είναι από τις λίγες αξιόλογες Ελληνίδες. Αυτό είναι παθογένεια του συστήματος και δε φταίμε ούτε εμείς, ούτε η κοπέλα. Αν είστε νευρικοί/ανυπόμονοι/αγχωτικοί ΜΗΝ επιδιώξετε συνάντηση. Όσοι από εσάς τελικά αποφασίσουν να τη συναντήσουν, να οπλιστούν με υπομονή, ένα καλό βιβλίο, μια καλή ταινία στο laptop/κινητό και ίσως κάποιο σνακ για τη λιγούρα. Στο τέλος (αλλά στο πολύ τέλος όμως) θα αποζημιωθούν!
Κάποιοι ίσως με θεωορύν προμότορα/αγαπούλη κλπ. Δικαιωμά τους. Απλά να επισημάνω ότι ουσιαστικά είπα σε ένα 85-90% των πελάτων να στραφεί σε άλλες επιλογές, τόσοι υπολογίζω ότι έχουν θέμα με το χρόνο εκτός και αν έχουμε τόσους πολλούς συνταξιούχους/εισοδηματίες εδώ μέσα.
Καλή φώτιση, να γαμάτε με ποιότητα και να μη πάτε να εκδικηθείτε το άτομο που δε ξέρει τι κάνει!
Δε νομίζω γλυκέ μου και επειδή έχουμε βρεθεί όταν είναι να κανεισ πρωκτικό πχ θέλει και μια παραπάνω προετοιμασία...Τύπε στο μπάνιο επειδή το έχω δει το έργο δεν κάνει προετοιμασία αλλά ασχολείται με το κινητό.
Καλησπέρα και χρόνια πολλά από ότι γνωρίζω είμαι μια χαρά και με σωας τάση φρένας ....
Έεε εσύ είσαι προικισμένος, ήθελε να σε ξεζουμισει........σ'εμενα παντως στην τελευταια συναντηση μας δεν πηρε κινητο στο μπανιο και ο χρονος ηταν στα "φυσιολογικα" (ανεκτα) ορια!
Δεν ξέρω για τους άλλους ούτε κρίνω κάποιον και δεν με αφορά απλά το θεωρώ και άτοπο αυτό που αναφέρεται...Εντάξει βρε κορίτσι, δεν είπε ότι έχεις κάτι...... θέμα με την προσοχή έχει ο μισός πλανήτης.....
Και οι μισοί εδώ μέσα ίσως έχουμε
Βρεθηκαμε χρονια πριν νομιζω δυο πριν αρα μπορει να εχεις αλλαξει, πρωκτικο δεν πηρα.Οταν ηρθες μπηκες κατευθειαν στο μπανιο ομως εδω μελος ειχε γραψει τι εκανες στο μπανιο σε αφησα ειδα οτι καθυστερουσες μπηκα ειδα οτι ειχες ανοιξει την βρυση στο ντους και πασπατευες το κινητο .ΑυταΚαλησπέρα και χρόνια πολλά από ότι γνωρίζω είμαι μια χαρά και με σωας τάση φρένας και δεν τίθεται κανένα θέμα περί ελλειμματικης προσοχής ,αν εσύ έχεις διάθεση για να αναλύσεις κάποιο προφίλ ψυχολογικά μπορεισ να ξεκινήσεις με το δικό σου ευχαριστώ πολύ.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Δε νομίζω γλυκέ μου και επειδή έχουμε βρεθεί όταν είναι να κανεισ πρωκτικό πχ θέλει και μια παραπάνω προετοιμασία...
Έμπαινε μαν!!Άφηστε τις ΔΕΠΥ κ όλα τα άσχετα βρε παιδιά . Ο μισός πλανήτης έχει θέματα . Τώρα για το πρωκτικό σαφώς κ χρειάζεται μια σωστή προετοιμασία κ την τιμάει αφού προσεχει . Το μόνο θέμα που υπήρχε ήταν ή καθυστερημένη ή η μη προσέλευση της . Σύμφωνα με τις τελευταίες κριτικές αυτό έχει διορθωθεί, αυτό μετράει . Αυτό κρατήστε . Ότι άλλο είναι να είχαμε να λέγαμε .
Κ προς τρίτους για να μην αρχίσετε τις μαλακιες περί προμο κ τέτοια, δεν την έχω συναντήσει. Αντιθέτως, με έχει στήσει κ εμένα στο ξενοδοχείο προ 3ετιας κ της τα έσυρα όλα , και εδώ κ στο βαιμπερ .
Αλλά η καυλα δεν έσβησε . Είμαι 50/50 για να προσπαθήσω ξανά.
Πάρτην φίλε μου, αξίζει πραγματικά, σου την συστήνω εγώ που την έχω για ένα από τα στανταράκια μου.Άφηστε τις ΔΕΠΥ κ όλα τα άσχετα βρε παιδιά . Ο μισός πλανήτης έχει θέματα . Τώρα για το πρωκτικό σαφώς κ χρειάζεται μια σωστή προετοιμασία κ την τιμάει αφού προσεχει . Το μόνο θέμα που υπήρχε ήταν ή καθυστερημένη ή η μη προσέλευση της . Σύμφωνα με τις τελευταίες κριτικές αυτό έχει διορθωθεί, αυτό μετράει . Αυτό κρατήστε . Ότι άλλο είναι να είχαμε να λέγαμε .
Κ προς τρίτους για να μην αρχίσετε τις μαλακιες περί προμο κ τέτοια, δεν την έχω συναντήσει. Αντιθέτως, με έχει στήσει κ εμένα στο ξενοδοχείο προ 3ετιας κ της τα έσυρα όλα , και εδώ κ στο βαιμπερ .
Αλλά η καυλα δεν έσβησε . Είμαι 50/50 για να προσπαθήσω ξανά.
Με ψήνεται ρε σατανάδες…Πάρτην φίλε μου, αξίζει πραγματικά, σου την συστήνω εγώ που την έχω για ένα από τα στανταράκια μου.
Θα περάσεις ζάχαρη φίλε, είναι πολύ ζουζουνιάρα η άτιμη.Με ψήνεται ρε σατανάδες…
ΆνεταΗ συγκεκριμένη κοπέλα δυστυχώς για κάποιους είναι σε ένα άλλο επίπεδο! μορφωμένη και όποιος την συναντά συχνά το καταλάβεινει! από εκεί και πέρα το ραντεβού μαζί της είναι πάντα πολύ καλά!αν φτιαξει και άλλο το θέμα τις αργοπορίας γ που πιστεύω το έχει διορθώσει αρκετά νομίζω είναι μέσα στις 3 καλύτερες που κυκλοφορούν!