Νέα

Οι φωτογραφίες των 200 της Καισαριανής...

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
την Ελένη Γκαζογιαννη ποιος τη σκότωσε?
Πότε θα παιχτεί η ταινία?

όταν διαλυθεί η ΝΔ και φτιαχτεί ένα κανονικό δεξιό κόμμα που δεν θα γλύφει αριστερούς κώλους
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.857
Κριτικές
2
Like
33.917
Πόντοι
9.931
όταν διαλυθεί η ΝΔ και φτιαχτεί ένα κανονικό δεξιό κόμμα που δεν θα γλύφει αριστερούς κώλους
όποιος δεν γλείφει εκείνους που ΔΕΝ νιώθουν Έλληνες ,
τα λέει χωρίς φόβο κ πάθος , λέει την αλήθεια σταράτα όπως ο τύπος Θάνος
Τα υπόλοιπα είναι υποκρισία ,πιρουέτες και κορδελάκια :2funny:

Οι Γερμανοί τους εκτέλεσαν, σε αντίποινα για τον φόνο ενός Γερμανού στρατηγού και 3 συνοδών του σε ενέδρα του ΕΛΑΣ στους Μολάους, μεταφέροντάς τους από τις φυλακές της Ακροναυπλίας όπου βρίσκονταν από το 1936 ως αμετανόητοι σκληροπυρηνικοί κομμουνιστές, καθώς είχαν αρνηθεί α) να υπογράψουν δήλωση αποκήρυξης των αντεθνικών προθέσεων του κομμουνισμού και β) να πολεμήσουν κατά των εισβολέων Ιταλών και Γερμανών. Σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής ήταν στη φυλακή και δεν έκαναν καμμία αντιστασιακή πράξη.
Ανήκαν σε ένα κόμμα το οποίο είχε σκοπό: 1. Να καταλάβει την εξουσία στην Ελλάδα με τα όπλα και να επιβάλει σοβιετικό καθεστώς, κάτι το οποίο προσπάθησε να κάνει μετά την ήττα των ναζί, προκαλώντας τη μεγαλύτερη αιματοχυσία και τις περισσότερες καταστροφές στην ιστορία της χώρας μας. 2. Θεωρούσε πατρίδα του τη Σοβιετική Ένωση, και όχι την Ελλάδα, γι΄ αυτό έπαιρνε οδηγίες από την ΕΣΣΔ υποστηρίζοντας τον Χίτλερ όσο ίσχυε το σύμφωνο φιλίας Ρίμπεντροπ-Μολότωφ και άρχισε να τον αντιμετωπίζει ως εχθρό αφού εισέβαλε στη Σοβιετική Ένωση. 3. Να διαμελίσει την Ελλάδα και να δώσει τη Μακεδονία στο υπό σύσταση Σοβιετικό προτεκτοράτο της Μακεδονίας του Αιγαίου, και τη Θράκη στο Σοβιετικό προτεκτοράτο της Βουλγαρίας. Οι Γερμανοί τους συνέλαβαν και τους εκτέλεσαν. Είναι ήρωες; Βεβαίως, της Σοβιετικής Ένωσης. Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει γιατί είναι ήρωες της Ελλάδας;
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.160
Κριτικές
18
Like
15.324
Πόντοι
3.246
όποιος δεν γλείφει εκείνους που ΔΕΝ νιώθουν Έλληνες ,
τα λέει χωρίς φόβο κ πάθος , λέει την αλήθεια σταράτα όπως ο τύπος Θάνος
Τα υπόλοιπα είναι υποκρισία ,πιρουέτες και κορδελάκια :2funny:

Οι Γερμανοί τους εκτέλεσαν, σε αντίποινα για τον φόνο ενός Γερμανού στρατηγού και 3 συνοδών του σε ενέδρα του ΕΛΑΣ στους Μολάους, μεταφέροντάς τους από τις φυλακές της Ακροναυπλίας όπου βρίσκονταν από το 1936 ως αμετανόητοι σκληροπυρηνικοί κομμουνιστές, καθώς είχαν αρνηθεί α) να υπογράψουν δήλωση αποκήρυξης των αντεθνικών προθέσεων του κομμουνισμού και β) να πολεμήσουν κατά των εισβολέων Ιταλών και Γερμανών. Σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής ήταν στη φυλακή και δεν έκαναν καμμία αντιστασιακή πράξη.
Ανήκαν σε ένα κόμμα το οποίο είχε σκοπό: 1. Να καταλάβει την εξουσία στην Ελλάδα με τα όπλα και να επιβάλει σοβιετικό καθεστώς, κάτι το οποίο προσπάθησε να κάνει μετά την ήττα των ναζί, προκαλώντας τη μεγαλύτερη αιματοχυσία και τις περισσότερες καταστροφές στην ιστορία της χώρας μας. 2. Θεωρούσε πατρίδα του τη Σοβιετική Ένωση, και όχι την Ελλάδα, γι΄ αυτό έπαιρνε οδηγίες από την ΕΣΣΔ υποστηρίζοντας τον Χίτλερ όσο ίσχυε το σύμφωνο φιλίας Ρίμπεντροπ-Μολότωφ και άρχισε να τον αντιμετωπίζει ως εχθρό αφού εισέβαλε στη Σοβιετική Ένωση. 3. Να διαμελίσει την Ελλάδα και να δώσει τη Μακεδονία στο υπό σύσταση Σοβιετικό προτεκτοράτο της Μακεδονίας του Αιγαίου, και τη Θράκη στο Σοβιετικό προτεκτοράτο της Βουλγαρίας. Οι Γερμανοί τους συνέλαβαν και τους εκτέλεσαν. Είναι ήρωες; Βεβαίως, της Σοβιετικής Ένωσης. Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει γιατί είναι ήρωες της Ελλάδας;
Έχω ακούσει ωστόσο ότι οι Γερμανοί όταν κατέλαβαν την Ελλάδα ελευθέρωσαν κάποιους κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει κι αν ελευθέρωσαν κάποιους ή πολλούς ή όλους. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Έχω ακούσει ωστόσο ότι οι Γερμανοί όταν κατέλαβαν την Ελλάδα ελευθέρωσαν κάποιους κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει κι αν ελευθέρωσαν κάποιους ή πολλούς ή όλους. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;
ισχύει, :grin:
το κάναν οι Γερμανοί γιατί τους το ζήτήσαν οι Βούλγαροι
Άραγε απο εκεί να βγαίνει το Εαμοβούλγαρος :think:

 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
όποιος δεν γλείφει εκείνους που ΔΕΝ νιώθουν Έλληνες ,
τα λέει χωρίς φόβο κ πάθος , λέει την αλήθεια σταράτα όπως ο τύπος Θάνος
Τα υπόλοιπα είναι υποκρισία ,πιρουέτες και κορδελάκια :2funny:

Οι Γερμανοί τους εκτέλεσαν, σε αντίποινα για τον φόνο ενός Γερμανού στρατηγού και 3 συνοδών του σε ενέδρα του ΕΛΑΣ στους Μολάους, μεταφέροντάς τους από τις φυλακές της Ακροναυπλίας όπου βρίσκονταν από το 1936 ως αμετανόητοι σκληροπυρηνικοί κομμουνιστές, καθώς είχαν αρνηθεί α) να υπογράψουν δήλωση αποκήρυξης των αντεθνικών προθέσεων του κομμουνισμού και β) να πολεμήσουν κατά των εισβολέων Ιταλών και Γερμανών. Σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής ήταν στη φυλακή και δεν έκαναν καμμία αντιστασιακή πράξη.
Ανήκαν σε ένα κόμμα το οποίο είχε σκοπό: 1. Να καταλάβει την εξουσία στην Ελλάδα με τα όπλα και να επιβάλει σοβιετικό καθεστώς, κάτι το οποίο προσπάθησε να κάνει μετά την ήττα των ναζί, προκαλώντας τη μεγαλύτερη αιματοχυσία και τις περισσότερες καταστροφές στην ιστορία της χώρας μας. 2. Θεωρούσε πατρίδα του τη Σοβιετική Ένωση, και όχι την Ελλάδα, γι΄ αυτό έπαιρνε οδηγίες από την ΕΣΣΔ υποστηρίζοντας τον Χίτλερ όσο ίσχυε το σύμφωνο φιλίας Ρίμπεντροπ-Μολότωφ και άρχισε να τον αντιμετωπίζει ως εχθρό αφού εισέβαλε στη Σοβιετική Ένωση. 3. Να διαμελίσει την Ελλάδα και να δώσει τη Μακεδονία στο υπό σύσταση Σοβιετικό προτεκτοράτο της Μακεδονίας του Αιγαίου, και τη Θράκη στο Σοβιετικό προτεκτοράτο της Βουλγαρίας. Οι Γερμανοί τους συνέλαβαν και τους εκτέλεσαν. Είναι ήρωες; Βεβαίως, της Σοβιετικής Ένωσης. Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει γιατί είναι ήρωες της Ελλάδας;

α τον καημένο τον Τζίμερο τι έχει να ακούσει πάλι :tooth:
μα και αυτό το παιδί δεν κρατάει το στόμα του κλειστό :tooth:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
Aμα δεν ηταν ο ανδρεας μας να μάς ένωσει όλους ακόμη θα σφαζομασταν για τις ψευτοιδεολογιες
:confused:
Μάς Ενωσε κατω σπο το μουνι κ το Πόρσε καγιεν
 
Τελευταία τροποποίηση:

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
Έχω ακούσει ωστόσο ότι οι Γερμανοί όταν κατέλαβαν την Ελλάδα ελευθέρωσαν κάποιους κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει κι αν ελευθέρωσαν κάποιους ή πολλούς ή όλους. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;
Ο Άγης Στίνας στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΟΠΛΑ
γράφει για αποφυλάκιση από την Ακροναυπλία.
Μάλιστα τη ζητούσε και η πρεσβεία της βουλγαρίας ... σύμμαχος των γερμανών και κατοχική δύναμη ....
γιατί πολλοί από αυτούς δήλωναν βουλγάρικης εθνικής συνείδησης !
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
ήταν και οι υπόλοιποι 199 δολοφόνοι ? γιατί εγώ ξέρω ότι η εκτέλεση έγινε για αντίποινα και υπήρξε κλήρωση για το ποιος θα εκτελεστεί
Ο Μικές Κουρουνιώτης δεν ήταν ανάμεσα στους 200.Είχε εκτελεστεί το ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ του 1944
για τη δολοφονία του Κίτσου Μαλτέζου.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.857
Κριτικές
2
Like
33.917
Πόντοι
9.931
Έχω ακούσει ωστόσο ότι οι Γερμανοί όταν κατέλαβαν την Ελλάδα ελευθέρωσαν κάποιους κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει κι αν ελευθέρωσαν κάποιους ή πολλούς ή όλους. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;
ναί ήταν αίτημα των Βουλγάρων συμμάχων των Γερμανών
διότι οι εν Ελλάδι κομμουνιστές στήριζαν τα σχέδια της μεγάλης Βουλγαρίας
Αυτοί στην Ακροναυπλία ήταν ηγετικά στελέχη ,καθοδηγητές ...

ρίξε μια ματιά παρακάτω ,εξηγεί το πως ,το γιατί και τη συνεργασία κκέδων με κατακτητές ..
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Aμα δεν ηταν ο ανδρεας μας να μας ένωσεο όλους ακόμη θα σφαζομασταν για τις ψευτοιδεολογιες
:confused:
Μάς Ενωσε κατω σπο το μουνι κ το Πόρσε καγιεν

"Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά" πολύ ενωτικό σύνθημα , τί όχι ?
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
"Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά" πολύ ενωτικό σύνθημα , τί όχι ?
Μπρος στο να διοριστεί στη ΔΕΗ ο Έλληνας γίνεται άνετα σοσιαλιστής

Είπε όμως κ το η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες
 
Τελευταία τροποποίηση:

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
Ο Άγης Στίνας στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΟΠΛΑ
γράφει για αποφυλάκιση από την Ακροναυπλία.
Μάλιστα τη ζητούσε και η πρεσβεία της βουλγαρίας ... σύμμαχος των γερμανών και κατοχική δύναμη ....
γιατί πολλοί από αυτούς δήλωναν βουλγάρικης εθνικής συνείδησης !
Οι βουλγαροι ηταν χειρότεροι των Γερμανών..
Είχαν βάλει 3 χρονια τον παππού μου φυλακή κ τον ειχαν ενα βασανιστήριο.. ολόκληρη μέρα μεσα στα σκατα να λιώσει ....:cry:

Βέβαια μετέπειτα πηρε την εκδίκηση του κ όταν πήγαινε απ το 1960 βουλγαρια κ τούς γαμουσε τις γυναικες τους τις βουλγαρες με ενα καλτσον:confused:
 
Τελευταία τροποποίηση:

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
Βέβαια μετέπειτα πηρε την εκδίκηση κ όταν πήγαινε απ το 1960 βουλγαρια τούς γαμουσε τις γυναικες τους τις βουλγαρες με ενα καλτσον:confused:
Άργησα να γεννηθώ ο γκαντέμης ....
Με φαντάζεσαι να πηγαίνω ρουμανία ουγγαρία με μερικά κοντέηνερ καλσόν , οδοντόκρεμες και μάρλμπορο ;

Και ο αλήτης ο φράνκο .... αν έχανε τον ισπανικό εμφύλιο και είχε μπει και η ισπανια στο μπλοκ .....

φανταζεσαι ποικιλία που θα είχαμε .... μετά το 1990 ;
Θα είχαμε και μεσόγεια νέτα ....
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.023
Κριτικές
63
Like
5.388
Πόντοι
2.916
Σε τόσες μαλακίες χαλάει λεφτά το δημόσιο, το αν δώσει 100 χιλιάρικα που λένε ζήτησε ο Βέλγος για να πάρει αυτές τις φωτογραφίες αν έχουν κάποια αξία για ερευνητές/ κάποιο μουσείο κλπ. είναι το λιγότερο.

Αφού αφορούν Έλληνες και δείχνουν εικόνες από την Ελλάδα εκείνα τα χρόνια ας είναι στην Ελλάδα καλύτερα. Τόσα έχουν φάει τα λαμόγια, τα ψίχουλα του Βέλγου μας πείραξαν. Επουσιώδες θέμα, δεν κατάλαβα γιατί τόσος ντόρος.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
Σε τόσες μαλακίες χαλάει λεφτά το δημόσιο, το αν δώσει 100 χιλιάρικα που λένε ζήτησε ο Βέλγος για να πάρει αυτές τις φωτογραφίες αν έχουν κάποια αξία για ερευνητές/ κάποιο μουσείο κλπ. είναι το λιγότερο.

Αφού αφορούν Έλληνες και δείχνουν εικόνες από την Ελλάδα εκείνα τα χρόνια ας είναι στην Ελλάδα καλύτερα. Τόσα έχουν φάει τα λαμόγια, τα ψίχουλα του Βέλγου μας πείραξαν. Επουσιώδες θέμα, δεν κατάλαβα γιατί τόσος ντόρος.
Εγω τη συνδρομή μου του Φλεβάρη στο ΚΚΕ, χτες την έδωσα στη μενδωνη για να βοηθήσω να έρθουν οι φωτογραφίες στην ελλαδα
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.023
Κριτικές
63
Like
5.388
Πόντοι
2.916
Εγω τη συνδρομή μου του Φλεβάρη στο ΚΚΕ, χτες την έδωσα στη μενδωνη για να βοηθήσω να έρθουν οι φωτογραφίες στην ελλαδα

Bro, επειδή με τα πολιτικά στην Ελλάδα είμαι λίγο πούτσα μου και δεν παρακολουθώ πολύ εξήγησε λίγο που κολλάει το ΚΚΕ γιατί σοβαρά δεν το έπιασα το αστείο.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
Bro, επειδή με τα πολιτικά στην Ελλάδα είμαι λίγο πούτσα μου και δεν παρακολουθώ πολύ εξήγησε λίγο που κολλάει το ΚΚΕ γιατί σοβαρά δεν το έπιασα το αστείο.
Επειδή αυτό( κκε)ξεκίνησε την ιστορία να έρθουν οι φωτογραφίες στην ελλαδα ..μαζι με αλλα αριστερά κόμματα
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.023
Κριτικές
63
Like
5.388
Πόντοι
2.916
Επειδή αυτό ξεκίνησε την ιστορία να έρθουν οι φωτογραφίες στην ελλαδα ..μαζι με αλλα αριστερά κόμματα
Ε, ΟΚ, ας έρθουν. Αν είναι αυθεντικό υλικό με ιστορική σημασία και δείχνει Έλληνες ας το πάρουν να το βάλουν σε κανένα μουσείο να το βλέπει ο κόσμος. Για 100 χήνες μιλάμε, σιγά το ζήτημα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom