sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.538
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.657
- Πόντοι
- 48.917
Ωχ μπερδεύτηκα διοτι ταυτόχρονα μιλούσα κ με μια κενυατισατι γλώσσα μιλάς ? Σουαχίλι ?![]()
Το διορθωσα
Ωχ μπερδεύτηκα διοτι ταυτόχρονα μιλούσα κ με μια κενυατισατι γλώσσα μιλάς ? Σουαχίλι ?![]()
Κομουνιστές καλοί και κακοί υπήρξαν, υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν!!!! Εγώ δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου, το παραδέχομαι ότι κακοί κομουνιστές έκαναν θηριωδίες που μπορούν να συγκριθούν ακόμη και με τη γενοκτονία!!!Δεν μπορούν άλλωστε να κρυφτούν τα γεγονότα!!!
Ναζί όμως καλός ΔΕΝ υπήρξε ούτε ένας!! Ήταν όλοι τους Τέρατα!!! Και αυτό αποδεικνύεται από τους νεοναζί που υπάρχουν!!!![]()
και η μπάλα στην εξέδρα
έχεις πάρει σβάρνα τα νήματα και ποστάρεις αράδα ότι μαλακία διαβάζεις στην εφσυν, έφτασες σε σημείο σε άλλο νήμα να λες τον υπουργό εξωτερικών των ΗΠΑ νεοναζί μόνο και επειδή είπε στην ομιλία του πράγματα που δεν βολεύουν τα αφηγήματα της αριστεράς.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το ΕΑΜ χαρακτήριζε δοσίλογους όσους δεν γούσταρε - με αποτέλεσμα στο τέλος να βγουν λάδι οι πραγματικοί δοσίλογοι , έτσι και οι επίγονοι του ΕΑΜ βαφτίζουν νεοναζί όποιον λέει αυτά που δεν τους βολεύουν , τίποτα δεν άλλαξε
![]()

Ωχ μπερδεύτηκα διοτι ταυτόχρονα μιλούσα κ με μια κενυατισα
Το διορθωσα
Έλα, ξέρνα το!!! Θες να εξοντώσεις όλους τους κομουνιστές όπως ο Χίτλερ τους εβραίους!!!![]()
στην φάρμα των ζώων είμαστε όλοι Έλληνες αλλά κάποιοι Έλληνες είναι πιο Έλληνες από τους άλλους![]()
Εγω είμαι κομμουνιστής με αγώνες στην αριστερά..κ στο πολυτεχνείοάσε με τώρα και εσύ με τα τρολαρίσματα σου
τώρα την λέω στον νταιμα της αριστεράς γιατί το παράκανε, μέχρι και τον μπατζανάκη σου (τον νέο) έβγαλε από τα ρούχα του , που συνήθως είναι πράος άνθρωπος
τι? πάει ο Ανδρέας?Εγω είμαι κομμουνιστής με αγώνες στην αριστερά..κ στο πολυτεχνείο
Μετά αφισσοκολουσα για τον Ανδρέα...ώσπου μια μέρα σε προεκλογική συγκεντρωση του πασοκ το 1985 στην Αλεξανδρούπολη με ακούμπησε με το θεϊκό χερι του λιγο πριν ανέβει στο βημα και μου λέει.....μικρέ, μαζι για την αλλαγήτι? πάει ο Ανδρέας?τον πρόδωσες?
οι κομμουνιστές του 1940 μιά πατρίδα αναγνώριζαν ,την Σοβιετική ΈνωσηΕγω είμαι κομμουνιστής με αγώνες στην αριστερά..κ στο πολυτεχνείο
Όποιος εχει πάει σε ανατολικού μπλοκ σε χώρα με κομμουνισμο μπορει να καταλάβει την αξία του κομμουνισμου έχοντας δολάρια στο πορτοφόλι του κ όσοι βρίσκονται στη σωστή μεριά του κομμουνισμου όπως κ του καπιταλισμού
![]()

άστα αυτά..Μετά αφισσοκολουσα για τον Ανδρέα...ώσπου μια μέρα σε προεκλογική συγκεντρωση του πασοκ το 1985 στην Αλεξανδρούπολη με ακούμπησε με το θεϊκό χερι του λιγο πριν ανέβει στο βημα και μου λέει.....μικρέ, μαζι για την αλλαγή
Από τότε άλλαξα ...![]()
άστα αυτά..
οι βυζάρες της Μιμίκας σε ξεστράτησαν![]()
δε ξέρω φίλε μου υπάρχουν και πολλές απόψεις που γράφονται εδώ και δεν μπορώ να αποφασίσω....όλο αυτό μόνος σου το σκέφτηκες ή πήρες και την βοήθεια του κοινού ?![]()
δε ξέρω φίλε μου υπάρχουν και πολλές απόψεις που γράφονται εδώ και δεν μπορώ να αποφασίσω....
συμπατριώτες είναι μόνο όσοι συμφωνούν μαζί μου? μήπως τελικά οι γερμανοί ήταν φίλοι μας?
πιο σημαντικά είναι τα σύνορα ή οι ιδεολογίες?
αν πάμε για επιστράτευση και δηλώσω κουμουνιστής δεν θα με στείλουν να πεθάνω δε θα είμαι Έλληνας?
οι ρουφιάνοι που έδιναν άλλους Έλληνες στους ναζί ήταν πιο Έλληνες από τους κουμουνιστές?
Ας ρωτήσουμε το κοινό![]()

Να σου πω τι πιστεύω και εγώ...Βασικά σε τρόλαρα αλλά μιας και το πήρες στα σοβαρά να σου πω τι πιστεύω εγώ
Αυτοί που αποδεδειγμένα συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς ήταν προδότες...
Αυτοί που βάλαν το προσωπικό τους συμφέρον πάνω από την πατρίδα (πχ μαυραγορίτες κλπ) και πλούτισαν στην κατοχή δεν ήταν τόσο Έλληνες...
Αυτοί που βάλαν την ιδεολογία τούς πάνω από την πατρίδα τους και σκότωναν αθώους Έλληνες μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν κομμουνιστές δεν ήταν και τόσο Έλληνες...
Οι Γερμανοί δεν ήταν ποτέ φίλοι μας...
ελπίζω να σε βοήθησα![]()

Καταρχήν δεν ήταν κομμουνιστές οι 200 .Αλλά δεν μπορεί κάποιος να βγαίνει και να λέει ελαφρά την καρδία ότι η εκτέλεση των 200 κομουνιστών από τους ναζί στην Καισαριανή, ήταν καλό πράγμα!!!![]()
Να σου πω τι πιστεύω και εγώ...
Υπάρχουν πάρα πολλοί που εκμεταλλεύονται τα ιστορικά γεγονότα για να μας ταΐσουν σανό ότι οι φασίστες ήταν καλοί κατά κάποιο τρόπο....φασίστες λέω και τους ναζί και τα κουμούνια με τα γκούλαγκς...
Αυτοί που σε καιρούς εθνικής κρίσης συνεργάζονται με τον εξωτερικό εχθρό και ρουφιανεύουν ή πλουτίζουν εις βάρος των άλλων είναι προδότες...τελεία.
αυτοί που σκοτώνουν συμπατριώτες τους για ιδεολογικούς λόγους είτε έιναι κουμουνιστές είτε ακροδεξιοί δεν είναι Έλληνες σε καμία περίοδο....και σε καιρούς πολέμου είναι προδότες.
Μπροστά σε έναν εξωτερικό εχθρό που σου στέλνει ραβασάκια και σου λέει "κατέβασε τα" είμαστε όλοι Έλληνες όσοι θα υπερασπιστούμε τα κεκτημένα μας...είτε δεξιοί είτε αριστεροί μαζί θα πάμε να ψοφήσουμε. Οι 200 που εκτελέστηκαν ήταν Έλληνες που εκτελέστηκαν από τις κατοχικές δυνάμεις...δεν τους δικάσαμε εμείς....τους εκτέλεσε αυτός που ήρθε και παραβίασε τα σύνορα μας...όποιος το υποδέχεται για ιδεολογικούς λόγους είναι χαζός.
Αν κάτι μας μαθαίνει η ιστορία είναι ότι οι ιδεολογίες που διχάζουν τον κόσμο είναι μαλακίες.
Δεν πρέπει να τις συντηρούμε![]()
Αυτό είναι το point μου,συμφωνώ
με έναν μικρό αστερίσκο, δεν είμαι τόσο βέβαιος ότι οι 200 της Καισαριανής ήταν όλοι κομμουνιστές , δεν το έχω ψάξει αλλά το ΚΚΕ έχει την τάση να οικειοποιείτε τα πάντα
Καταρχήν δεν ήταν κομμουνιστές οι 200 .
Για την εκτέλεση του Μικέ Κουρουνιώτη , που σκότωσε το φίλο του Κίτσο Μαλτέζο , δισέγγονο του στρατηγού Μακρυγιάννη , τι έχεις να πεις ; Από έλληνες δικαστές καταδικάστηκε και οι γερμανοί έκαναν την εκτέλεση .
Κακώς εκτελέστηκε , επειδή η εκτέλεση έγινε από τους γερμανούς ;
Ομολογώ ότι ορθότερο θα ήταν να είχε απαγχονιστεί από έλληνες, πιο ταιριαστό σε δολοφόνους ,
αλλά λόγω της κατοχής, έγινε όπως έγινε.