Νέα

Οι φωτογραφίες των 200 της Καισαριανής...

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Κομουνιστές καλοί και κακοί υπήρξαν, υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν!!!! Εγώ δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου, το παραδέχομαι ότι κακοί κομουνιστές έκαναν θηριωδίες που μπορούν να συγκριθούν ακόμη και με τη γενοκτονία!!! :thumbsdown: Δεν μπορούν άλλωστε να κρυφτούν τα γεγονότα!!!
Ναζί όμως καλός ΔΕΝ υπήρξε ούτε ένας!! Ήταν όλοι τους Τέρατα!!! Και αυτό αποδεικνύεται από τους νεοναζί που υπάρχουν!!! :vomit:

και η μπάλα στην εξέδρα

έχεις πάρει σβάρνα τα νήματα και ποστάρεις αράδα ότι μαλακία διαβάζεις στην εφσυν, έφτασες σε σημείο σε άλλο νήμα να λες τον υπουργό εξωτερικών των ΗΠΑ νεοναζί μόνο και μόνο επειδή είπε στην ομιλία του πράγματα που δεν βολεύουν τα αφηγήματα της αριστεράς.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το ΕΑΜ χαρακτήριζε δοσίλογους όσους δεν γούσταρε - με αποτέλεσμα στο τέλος να βγουν λάδι οι πραγματικοί δοσίλογοι , έτσι και οι επίγονοι του ΕΑΜ βαφτίζουν νεοναζί όποιον λέει αυτά που δεν τους βολεύουν , τίποτα δεν άλλαξε

komounia.jpg
 
Τελευταία τροποποίηση:
OP
OP
Δ
Εγγρ.
5 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.230
Like
1.873
Πόντοι
216
και η μπάλα στην εξέδρα

έχεις πάρει σβάρνα τα νήματα και ποστάρεις αράδα ότι μαλακία διαβάζεις στην εφσυν, έφτασες σε σημείο σε άλλο νήμα να λες τον υπουργό εξωτερικών των ΗΠΑ νεοναζί μόνο και επειδή είπε στην ομιλία του πράγματα που δεν βολεύουν τα αφηγήματα της αριστεράς.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το ΕΑΜ χαρακτήριζε δοσίλογους όσους δεν γούσταρε - με αποτέλεσμα στο τέλος να βγουν λάδι οι πραγματικοί δοσίλογοι , έτσι και οι επίγονοι του ΕΑΜ βαφτίζουν νεοναζί όποιον λέει αυτά που δεν τους βολεύουν , τίποτα δεν άλλαξε

komounia.jpg

Έλα, ξέρνα το!!! Θες να εξοντώσεις όλους τους κομουνιστές όπως ο Χίτλερ τους εβραίους!!! :coffee:
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Ωχ μπερδεύτηκα διοτι ταυτόχρονα μιλούσα κ με μια κενυατισα :confused:

Το διορθωσα

άσε με τώρα και εσύ με τα τρολαρίσματα σου
τώρα την λέω στον νταιμα της αριστεράς γιατί το παράκανε, μέχρι και τον μπατζανάκη σου (τον νέο) έβγαλε από τα ρούχα του , που συνήθως είναι πράος άνθρωπος
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.970
Πόντοι
6.256
στην φάρμα των ζώων είμαστε όλοι Έλληνες αλλά κάποιοι Έλληνες είναι πιο Έλληνες από τους άλλους :jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
στην φάρμα των ζώων είμαστε όλοι Έλληνες αλλά κάποιοι Έλληνες είναι πιο Έλληνες από τους άλλους :jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:

όλο αυτό μόνος σου το σκέφτηκες ή πήρες και την βοήθεια του κοινού ?:think:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
άσε με τώρα και εσύ με τα τρολαρίσματα σου
τώρα την λέω στον νταιμα της αριστεράς γιατί το παράκανε, μέχρι και τον μπατζανάκη σου (τον νέο) έβγαλε από τα ρούχα του , που συνήθως είναι πράος άνθρωπος
Εγω είμαι κομμουνιστής με αγώνες στην αριστερά..κ στο πολυτεχνείο
Όποιος εχει πάει σε ανατολικού μπλοκ σε χώρα με κομμουνισμο μπορει να καταλάβει την αξία του κομμουνισμου έχοντας δολάρια στο πορτοφόλι του κ όσοι βρίσκονται στη σωστή μεριά του κομμουνισμου όπως κ του καπιταλισμού
:confused::confused:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.631
Πόντοι
48.917
τι? πάει ο Ανδρέας? :think: τον πρόδωσες?
Μετά αφισσοκολουσα για τον Ανδρέα...ώσπου μια μέρα σε προεκλογική συγκεντρωση του πασοκ το 1985 στην Αλεξανδρούπολη με ακούμπησε με το θεϊκό χερι του λιγο πριν ανέβει στο βημα και μου λέει.....μικρέ, μαζι για την αλλαγή
Από τότε άλλαξα ...:confused:
 
Τελευταία τροποποίηση:

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.861
Κριτικές
2
Like
33.920
Πόντοι
9.931
Εγω είμαι κομμουνιστής με αγώνες στην αριστερά..κ στο πολυτεχνείο
Όποιος εχει πάει σε ανατολικού μπλοκ σε χώρα με κομμουνισμο μπορει να καταλάβει την αξία του κομμουνισμου έχοντας δολάρια στο πορτοφόλι του κ όσοι βρίσκονται στη σωστή μεριά του κομμουνισμου όπως κ του καπιταλισμού
:confused::confused:
οι κομμουνιστές του 1940 μιά πατρίδα αναγνώριζαν ,την Σοβιετική Ένωση
Φυσικά υπολόγιζαν πως θα είχαν αξιώματα ,κομισάριοι να μασαμπουκιάζουν ,
μπολσεβίκοι οπεκεπέδες :2funny:


Μετά αφισσοκολουσα για τον Ανδρέα...ώσπου μια μέρα σε προεκλογική συγκεντρωση του πασοκ το 1985 στην Αλεξανδρούπολη με ακούμπησε με το θεϊκό χερι του λιγο πριν ανέβει στο βημα και μου λέει.....μικρέ, μαζι για την αλλαγή
Από τότε άλλαξα ...:confused:
άστα αυτά..
οι βυζάρες της Μιμίκας σε ξεστράτησαν :smiling-face-with-heart-eyes:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.970
Πόντοι
6.256
όλο αυτό μόνος σου το σκέφτηκες ή πήρες και την βοήθεια του κοινού ?:think:
δε ξέρω φίλε μου υπάρχουν και πολλές απόψεις που γράφονται εδώ και δεν μπορώ να αποφασίσω....

συμπατριώτες είναι μόνο όσοι συμφωνούν μαζί μου? μήπως τελικά οι γερμανοί ήταν φίλοι μας?

πιο σημαντικά είναι τα σύνορα ή οι ιδεολογίες?


αν πάμε για επιστράτευση και δηλώσω κουμουνιστής δεν θα με στείλουν να πεθάνω δε θα είμαι Έλληνας?

οι ρουφιάνοι που έδιναν άλλους Έλληνες στους ναζί ήταν πιο Έλληνες από τους κουμουνιστές?


Ας ρωτήσουμε το κοινό :confused:
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
δε ξέρω φίλε μου υπάρχουν και πολλές απόψεις που γράφονται εδώ και δεν μπορώ να αποφασίσω....

συμπατριώτες είναι μόνο όσοι συμφωνούν μαζί μου? μήπως τελικά οι γερμανοί ήταν φίλοι μας?

πιο σημαντικά είναι τα σύνορα ή οι ιδεολογίες?


αν πάμε για επιστράτευση και δηλώσω κουμουνιστής δεν θα με στείλουν να πεθάνω δε θα είμαι Έλληνας?

οι ρουφιάνοι που έδιναν άλλους Έλληνες στους ναζί ήταν πιο Έλληνες από τους κουμουνιστές?


Ας ρωτήσουμε το κοινό :confused:

Βασικά σε τρόλαρα αλλά μιας και το πήρες στα σοβαρά να σου πω τι πιστεύω εγώ
Αυτοί που αποδεδειγμένα συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς ήταν προδότες...
Αυτοί που βάλαν το προσωπικό τους συμφέρον πάνω από την πατρίδα (πχ μαυραγορίτες κλπ) και πλούτισαν στην κατοχή δεν ήταν τόσο Έλληνες...
Αυτοί που βάλαν την ιδεολογία τούς πάνω από την πατρίδα τους και σκότωναν αθώους Έλληνες μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν κομμουνιστές δεν ήταν και τόσο Έλληνες...
Οι Γερμανοί δεν ήταν ποτέ φίλοι μας...
ελπίζω να σε βοήθησα :hi:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.970
Πόντοι
6.256
Βασικά σε τρόλαρα αλλά μιας και το πήρες στα σοβαρά να σου πω τι πιστεύω εγώ
Αυτοί που αποδεδειγμένα συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς ήταν προδότες...
Αυτοί που βάλαν το προσωπικό τους συμφέρον πάνω από την πατρίδα (πχ μαυραγορίτες κλπ) και πλούτισαν στην κατοχή δεν ήταν τόσο Έλληνες...
Αυτοί που βάλαν την ιδεολογία τούς πάνω από την πατρίδα τους και σκότωναν αθώους Έλληνες μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν κομμουνιστές δεν ήταν και τόσο Έλληνες...
Οι Γερμανοί δεν ήταν ποτέ φίλοι μας...
ελπίζω να σε βοήθησα :hi:
Να σου πω τι πιστεύω και εγώ...

Υπάρχουν πάρα πολλοί που εκμεταλλεύονται τα ιστορικά γεγονότα για να μας ταΐσουν σανό ότι οι φασίστες ήταν καλοί κατά κάποιο τρόπο....φασίστες λέω και τους ναζί και τα κουμούνια με τα γκούλαγκς...

Αυτοί που σε καιρούς εθνικής κρίσης συνεργάζονται με τον εξωτερικό εχθρό και ρουφιανεύουν ή πλουτίζουν εις βάρος των άλλων είναι προδότες...τελεία.

αυτοί που σκοτώνουν συμπατριώτες τους για ιδεολογικούς λόγους είτε έιναι κουμουνιστές είτε ακροδεξιοί δεν είναι Έλληνες σε καμία περίοδο....και σε καιρούς πολέμου είναι προδότες.

Μπροστά σε έναν εξωτερικό εχθρό που σου στέλνει ραβασάκια και σου λέει "κατέβασε τα" είμαστε όλοι Έλληνες όσοι θα υπερασπιστούμε τα κεκτημένα μας...είτε δεξιοί είτε αριστεροί μαζί θα πάμε να ψοφήσουμε. Οι 200 που εκτελέστηκαν ήταν Έλληνες που εκτελέστηκαν από τις κατοχικές δυνάμεις...δεν τους δικάσαμε εμείς....τους εκτέλεσε αυτός που ήρθε και παραβίασε τα σύνορα μας...όποιος το υποδέχεται για ιδεολογικούς λόγους είναι χαζός.

Αν κάτι μας μαθαίνει η ιστορία είναι ότι οι ιδεολογίες που διχάζουν τον κόσμο είναι μαλακίες.

Δεν πρέπει να τις συντηρούμε :hi:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.524
Πόντοι
6.256
Αλλά δεν μπορεί κάποιος να βγαίνει και να λέει ελαφρά την καρδία ότι η εκτέλεση των 200 κομουνιστών από τους ναζί στην Καισαριανή, ήταν καλό πράγμα!!! :thumbsdown:
Καταρχήν δεν ήταν κομμουνιστές οι 200 .

Για την εκτέλεση του Μικέ Κουρουνιώτη , που σκότωσε το φίλο του Κίτσο Μαλτέζο , δισέγγονο του στρατηγού Μακρυγιάννη , τι έχεις να πεις ; Από έλληνες δικαστές καταδικάστηκε και οι γερμανοί έκαναν την εκτέλεση .

Κακώς εκτελέστηκε , επειδή η εκτέλεση έγινε από τους γερμανούς ;

Ομολογώ ότι ορθότερο θα ήταν να είχε απαγχονιστεί από έλληνες, πιο ταιριαστό σε δολοφόνους ,
αλλά λόγω της κατοχής, έγινε όπως έγινε.
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Να σου πω τι πιστεύω και εγώ...

Υπάρχουν πάρα πολλοί που εκμεταλλεύονται τα ιστορικά γεγονότα για να μας ταΐσουν σανό ότι οι φασίστες ήταν καλοί κατά κάποιο τρόπο....φασίστες λέω και τους ναζί και τα κουμούνια με τα γκούλαγκς...

Αυτοί που σε καιρούς εθνικής κρίσης συνεργάζονται με τον εξωτερικό εχθρό και ρουφιανεύουν ή πλουτίζουν εις βάρος των άλλων είναι προδότες...τελεία.

αυτοί που σκοτώνουν συμπατριώτες τους για ιδεολογικούς λόγους είτε έιναι κουμουνιστές είτε ακροδεξιοί δεν είναι Έλληνες σε καμία περίοδο....και σε καιρούς πολέμου είναι προδότες.

Μπροστά σε έναν εξωτερικό εχθρό που σου στέλνει ραβασάκια και σου λέει "κατέβασε τα" είμαστε όλοι Έλληνες όσοι θα υπερασπιστούμε τα κεκτημένα μας...είτε δεξιοί είτε αριστεροί μαζί θα πάμε να ψοφήσουμε. Οι 200 που εκτελέστηκαν ήταν Έλληνες που εκτελέστηκαν από τις κατοχικές δυνάμεις...δεν τους δικάσαμε εμείς....τους εκτέλεσε αυτός που ήρθε και παραβίασε τα σύνορα μας...όποιος το υποδέχεται για ιδεολογικούς λόγους είναι χαζός.

Αν κάτι μας μαθαίνει η ιστορία είναι ότι οι ιδεολογίες που διχάζουν τον κόσμο είναι μαλακίες.

Δεν πρέπει να τις συντηρούμε :hi:

συμφωνώ
με έναν μικρό αστερίσκο, δεν είμαι τόσο βέβαιος ότι οι 200 της Καισαριανής ήταν όλοι κομμουνιστές , δεν το έχω ψάξει αλλά το ΚΚΕ έχει την τάση να οικειοποιείτε τα πάντα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.970
Πόντοι
6.256
συμφωνώ
με έναν μικρό αστερίσκο, δεν είμαι τόσο βέβαιος ότι οι 200 της Καισαριανής ήταν όλοι κομμουνιστές , δεν το έχω ψάξει αλλά το ΚΚΕ έχει την τάση να οικειοποιείτε τα πάντα
Αυτό είναι το point μου,


δεν με νοιάζει αν ήταν κουμουνιστές (κάποιοι ήταν προφανώς)

ήταν Έλληνες που εκτελέστηκαν από τις κατοχικές δυνάμεις....

το να χαίρεται κάποιος που ο ΕΧΘΡΟΣ εκτέλεσε 200 συμπατριώτες του επειδή είχαν άλλη ιδεολογία....σε καιρό πολέμου είναι προδοσία....σήμερα είναι απλά ψυχασθένεια.

το ΚΚΕ θα πει ότι θέλει...χεσμένους τους έχω τους επαγγελματίες παπατζήδες έχουν συμφέρον....οι απλοί άνθρωποι τι συμφέρον έχουν?
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Καταρχήν δεν ήταν κομμουνιστές οι 200 .

Για την εκτέλεση του Μικέ Κουρουνιώτη , που σκότωσε το φίλο του Κίτσο Μαλτέζο , δισέγγονο του στρατηγού Μακρυγιάννη , τι έχεις να πεις ; Από έλληνες δικαστές καταδικάστηκε και οι γερμανοί έκαναν την εκτέλεση .

Κακώς εκτελέστηκε , επειδή η εκτέλεση έγινε από τους γερμανούς ;

Ομολογώ ότι ορθότερο θα ήταν να είχε απαγχονιστεί από έλληνες, πιο ταιριαστό σε δολοφόνους ,
αλλά λόγω της κατοχής, έγινε όπως έγινε.

ήταν και οι υπόλοιποι 199 δολοφόνοι ? γιατί εγώ ξέρω ότι η εκτέλεση έγινε για αντίποινα και υπήρξε κλήρωση για το ποιος θα εκτελεστεί
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom