spipis71
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 8.963
- Κριτικές
- 34
- Like
- 17.931
- Πόντοι
- 18.546
την Ελένη Γκαζογιαννη ποιος τη σκότωσε?
Πότε θα παιχτεί η ταινία?
όταν διαλυθεί η ΝΔ και φτιαχτεί ένα κανονικό δεξιό κόμμα που δεν θα γλύφει αριστερούς κώλους
την Ελένη Γκαζογιαννη ποιος τη σκότωσε?
Πότε θα παιχτεί η ταινία?
όποιος δεν γλείφει εκείνους που ΔΕΝ νιώθουν Έλληνες ,όταν διαλυθεί η ΝΔ και φτιαχτεί ένα κανονικό δεξιό κόμμα που δεν θα γλύφει αριστερούς κώλους

Έχω ακούσει ωστόσο ότι οι Γερμανοί όταν κατέλαβαν την Ελλάδα ελευθέρωσαν κάποιους κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει κι αν ελευθέρωσαν κάποιους ή πολλούς ή όλους. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;όποιος δεν γλείφει εκείνους που ΔΕΝ νιώθουν Έλληνες ,
τα λέει χωρίς φόβο κ πάθος , λέει την αλήθεια σταράτα όπως ο τύπος Θάνος
Τα υπόλοιπα είναι υποκρισία ,πιρουέτες και κορδελάκια
Οι Γερμανοί τους εκτέλεσαν, σε αντίποινα για τον φόνο ενός Γερμανού στρατηγού και 3 συνοδών του σε ενέδρα του ΕΛΑΣ στους Μολάους, μεταφέροντάς τους από τις φυλακές της Ακροναυπλίας όπου βρίσκονταν από το 1936 ως αμετανόητοι σκληροπυρηνικοί κομμουνιστές, καθώς είχαν αρνηθεί α) να υπογράψουν δήλωση αποκήρυξης των αντεθνικών προθέσεων του κομμουνισμού και β) να πολεμήσουν κατά των εισβολέων Ιταλών και Γερμανών. Σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής ήταν στη φυλακή και δεν έκαναν καμμία αντιστασιακή πράξη.
Ανήκαν σε ένα κόμμα το οποίο είχε σκοπό: 1. Να καταλάβει την εξουσία στην Ελλάδα με τα όπλα και να επιβάλει σοβιετικό καθεστώς, κάτι το οποίο προσπάθησε να κάνει μετά την ήττα των ναζί, προκαλώντας τη μεγαλύτερη αιματοχυσία και τις περισσότερες καταστροφές στην ιστορία της χώρας μας. 2. Θεωρούσε πατρίδα του τη Σοβιετική Ένωση, και όχι την Ελλάδα, γι΄ αυτό έπαιρνε οδηγίες από την ΕΣΣΔ υποστηρίζοντας τον Χίτλερ όσο ίσχυε το σύμφωνο φιλίας Ρίμπεντροπ-Μολότωφ και άρχισε να τον αντιμετωπίζει ως εχθρό αφού εισέβαλε στη Σοβιετική Ένωση. 3. Να διαμελίσει την Ελλάδα και να δώσει τη Μακεδονία στο υπό σύσταση Σοβιετικό προτεκτοράτο της Μακεδονίας του Αιγαίου, και τη Θράκη στο Σοβιετικό προτεκτοράτο της Βουλγαρίας. Οι Γερμανοί τους συνέλαβαν και τους εκτέλεσαν. Είναι ήρωες; Βεβαίως, της Σοβιετικής Ένωσης. Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει γιατί είναι ήρωες της Ελλάδας;
ισχύει,Έχω ακούσει ωστόσο ότι οι Γερμανοί όταν κατέλαβαν την Ελλάδα ελευθέρωσαν κάποιους κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει κι αν ελευθέρωσαν κάποιους ή πολλούς ή όλους. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;
όποιος δεν γλείφει εκείνους που ΔΕΝ νιώθουν Έλληνες ,
τα λέει χωρίς φόβο κ πάθος , λέει την αλήθεια σταράτα όπως ο τύπος Θάνος
Τα υπόλοιπα είναι υποκρισία ,πιρουέτες και κορδελάκια
Οι Γερμανοί τους εκτέλεσαν, σε αντίποινα για τον φόνο ενός Γερμανού στρατηγού και 3 συνοδών του σε ενέδρα του ΕΛΑΣ στους Μολάους, μεταφέροντάς τους από τις φυλακές της Ακροναυπλίας όπου βρίσκονταν από το 1936 ως αμετανόητοι σκληροπυρηνικοί κομμουνιστές, καθώς είχαν αρνηθεί α) να υπογράψουν δήλωση αποκήρυξης των αντεθνικών προθέσεων του κομμουνισμού και β) να πολεμήσουν κατά των εισβολέων Ιταλών και Γερμανών. Σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής ήταν στη φυλακή και δεν έκαναν καμμία αντιστασιακή πράξη.
Ανήκαν σε ένα κόμμα το οποίο είχε σκοπό: 1. Να καταλάβει την εξουσία στην Ελλάδα με τα όπλα και να επιβάλει σοβιετικό καθεστώς, κάτι το οποίο προσπάθησε να κάνει μετά την ήττα των ναζί, προκαλώντας τη μεγαλύτερη αιματοχυσία και τις περισσότερες καταστροφές στην ιστορία της χώρας μας. 2. Θεωρούσε πατρίδα του τη Σοβιετική Ένωση, και όχι την Ελλάδα, γι΄ αυτό έπαιρνε οδηγίες από την ΕΣΣΔ υποστηρίζοντας τον Χίτλερ όσο ίσχυε το σύμφωνο φιλίας Ρίμπεντροπ-Μολότωφ και άρχισε να τον αντιμετωπίζει ως εχθρό αφού εισέβαλε στη Σοβιετική Ένωση. 3. Να διαμελίσει την Ελλάδα και να δώσει τη Μακεδονία στο υπό σύσταση Σοβιετικό προτεκτοράτο της Μακεδονίας του Αιγαίου, και τη Θράκη στο Σοβιετικό προτεκτοράτο της Βουλγαρίας. Οι Γερμανοί τους συνέλαβαν και τους εκτέλεσαν. Είναι ήρωες; Βεβαίως, της Σοβιετικής Ένωσης. Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει γιατί είναι ήρωες της Ελλάδας;


Ο Άγης Στίνας στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΟΠΛΑΈχω ακούσει ωστόσο ότι οι Γερμανοί όταν κατέλαβαν την Ελλάδα ελευθέρωσαν κάποιους κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει κι αν ελευθέρωσαν κάποιους ή πολλούς ή όλους. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;
Ο Μικές Κουρουνιώτης δεν ήταν ανάμεσα στους 200.Είχε εκτελεστεί το ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ του 1944ήταν και οι υπόλοιποι 199 δολοφόνοι ? γιατί εγώ ξέρω ότι η εκτέλεση έγινε για αντίποινα και υπήρξε κλήρωση για το ποιος θα εκτελεστεί
ναί ήταν αίτημα των Βουλγάρων συμμάχων των ΓερμανώνΈχω ακούσει ωστόσο ότι οι Γερμανοί όταν κατέλαβαν την Ελλάδα ελευθέρωσαν κάποιους κομμουνιστές από την Ακροναυπλία, βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει κι αν ελευθέρωσαν κάποιους ή πολλούς ή όλους. Γνωρίζεις κάτι περί αυτού;
Aμα δεν ηταν ο ανδρεας μας να μας ένωσεο όλους ακόμη θα σφαζομασταν για τις ψευτοιδεολογιες
Μάς Ενωσε κατω σπο το μουνι κ το Πόρσε καγιεν
Μπρος στο να διοριστεί στη ΔΕΗ ο Έλληνας γίνεται άνετα σοσιαλιστής"Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά" πολύ ενωτικό σύνθημα , τί όχι ?
Μπρος στο μα διοριστεί στη ΔΕΗ γινεσαι κ εσύ σοσιαλιστής
Οι βουλγαροι ηταν χειρότεροι των Γερμανών..Ο Άγης Στίνας στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΟΠΛΑ
γράφει για αποφυλάκιση από την Ακροναυπλία.
Μάλιστα τη ζητούσε και η πρεσβεία της βουλγαρίας ... σύμμαχος των γερμανών και κατοχική δύναμη ....
γιατί πολλοί από αυτούς δήλωναν βουλγάρικης εθνικής συνείδησης !
Άργησα να γεννηθώ ο γκαντέμης ....Βέβαια μετέπειτα πηρε την εκδίκηση κ όταν πήγαινε απ το 1960 βουλγαρια τούς γαμουσε τις γυναικες τους τις βουλγαρες με ενα καλτσον![]()
Εγω τη συνδρομή μου του Φλεβάρη στο ΚΚΕ, χτες την έδωσα στη μενδωνη για να βοηθήσω να έρθουν οι φωτογραφίες στην ελλαδαΣε τόσες μαλακίες χαλάει λεφτά το δημόσιο, το αν δώσει 100 χιλιάρικα που λένε ζήτησε ο Βέλγος για να πάρει αυτές τις φωτογραφίες αν έχουν κάποια αξία για ερευνητές/ κάποιο μουσείο κλπ. είναι το λιγότερο.
Αφού αφορούν Έλληνες και δείχνουν εικόνες από την Ελλάδα εκείνα τα χρόνια ας είναι στην Ελλάδα καλύτερα. Τόσα έχουν φάει τα λαμόγια, τα ψίχουλα του Βέλγου μας πείραξαν. Επουσιώδες θέμα, δεν κατάλαβα γιατί τόσος ντόρος.
Εγω τη συνδρομή μου του Φλεβάρη στο ΚΚΕ, χτες την έδωσα στη μενδωνη για να βοηθήσω να έρθουν οι φωτογραφίες στην ελλαδα
Επειδή αυτό( κκε)ξεκίνησε την ιστορία να έρθουν οι φωτογραφίες στην ελλαδα ..μαζι με αλλα αριστερά κόμματαBro, επειδή με τα πολιτικά στην Ελλάδα είμαι λίγο πούτσα μου και δεν παρακολουθώ πολύ εξήγησε λίγο που κολλάει το ΚΚΕ γιατί σοβαρά δεν το έπιασα το αστείο.
Ε, ΟΚ, ας έρθουν. Αν είναι αυθεντικό υλικό με ιστορική σημασία και δείχνει Έλληνες ας το πάρουν να το βάλουν σε κανένα μουσείο να το βλέπει ο κόσμος. Για 100 χήνες μιλάμε, σιγά το ζήτημα.Επειδή αυτό ξεκίνησε την ιστορία να έρθουν οι φωτογραφίες στην ελλαδα ..μαζι με αλλα αριστερά κόμματα