Νέα

Γιατί οι άντρες πληρώνουν για να γαμήσουν;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sexoula
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 399K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
1) Δεν είναι θέμα επιλογής ανάμεσα σε ΕΠΟΠ και CEO, είναι ότι στην πραγματική ζωή που λες και εσύ οικογένεια με 1000ρικο εδώ και χρόνια δε γίνεται, γι' αυτό οι ένστολοι είναι γαμπροί τελευταίας διαλογής. Αντικειμενική εκτίμηση είναι.

Γαμπροι τελευταίας διαλογής είναι οι χαμάληδες,εργάτες,αποθηκαριοι,σουπερμαρκετ κλ΄π.Και όχι μονο λογω μισθού αλλά και χαμηλού στάτους δουλειάς.Οι ένστολοι...ακομα και ο πάτος οι εποπ...δεν παύουν να θεωρούνται δ.υ

Για οικογένεια με χιλιάρικο,τα'χουμε πει χιλιάδες φορές,αν δεν τσονταραν γονεις,πεθερικά,κανεις δεν την έβγαζε
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.022
Κριτικές
63
Like
5.383
Πόντοι
2.916
Γαμπροι τελευταίας διαλογής είναι οι χαμάληδες,εργάτες,αποθηκαριοι,σουπερμαρκετ κλ΄π.Και όχι μονο λογω μισθού αλλά και χαμηλού στάτους δουλειάς.Οι ένστολοι...ακομα και ο πάτος οι εποπ...δεν παύουν να θεωρούνται δ.υ

Για οικογένεια με χιλιάρικο,τα'χουμε πει χιλιάδες φορές,αν δεν τσονταραν γονεις,πεθερικά,κανεις δεν την έβγαζε

Bαριέμαι να το αναλύσω ρε παίκτη αλλά για ΕΠΟΠ, εβερεστόμπατσους κλπ δεν ισχύει αυτό. Οι πιο πολλοί τους βλέπουν σαν τεμπέληδες που τρώνε τους φόρους τους στο τσάμπα.
Από άποψη status, 100 φορές να είσαι αποθήκη σε μια σοβαρή εταιρία, να παίρνεις κάνα 1000ρικο * 14, μερικά vouchers και WHI παρά ΕΠΟΠ. Κανείς δε σε βλέπει σαν παράσιτο.
Για πυροσβέστες μπορεί να ισχύει αυτό που λες γιατί μπαίνει το στοιχείο της κοινωνικής προσφοράς στη μέση και τους βλέπει αλλιώς ο κόσμος.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Hliast

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.511
Like
15.986
Πόντοι
3.556
Οι έλληνες του εξωτερικού έχουν άποψη για τις ελλεινιδες εσωτερικου

Και οι έλληνες εσωτερικού για τα μουνια του εξωτερικού

Μάλιστα
 

Hliast

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2025
Μηνύματα
131
Like
283
Πόντοι
21
Bαριέμαι να το αναλύσω ρε παίκτη αλλά για ΕΠΟΠ, εβερεστόμπατσους κλπ δεν ισχύει αυτό. Οι πιο πολλοί τους βλέπουν σαν τεμπέληδες που τρώνε τους φόρους τους στο τσάμπα.
Από άποψη status, 100 φορές να είσαι αποθήκη σε μια σοβαρή εταιρία, να παίρνεις κάνα 1000ρικο * 14, μερικά vouchers και WHI παρά ΕΠΟΠ. Κανείς δε σε βλέπει σαν παράσιτο.
Για πυροσβέστες μπορεί να ισχύει αυτό που λες γιατί μπαίνει το στοιχείο της κοινωνικής προσφοράς στη μέση και τους βλέπει αλλιώς ο κόσμος.

Προσωπικά έχω μια αδελφή . Σίγουρα , θα κάνω μεγάλο γλέντι , στην περίπτωση που μου σκάσει μύτη για γαμπρός ΕΠΟΠ , η μπάτσος του Έβερεστ με σκοπό να τον υιοθετήσω , να τον ταΐζω , να τον σπιτώσω να τον ντύνω , να τον πληρώνω ,και να μου παριστάνει και τον κάποιον . θα δουλέψει παγκάκι και για τους δυο τους με συνοπτικές διαδικασίες
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.470
Πόντοι
16.235
Ήσουν ατρόμητος bro, απορώ πως δεν έδωσε 40 εκατομμύρια η λεγεώνα των ξένων στον ΕΣ για να σε πάρει μεταγραφή όπως η Brighton στο γαύρο για τον Κωστούλα. :jerking:
Βρήκαν ώρα να κάνουν περικοπές οι κουφάλες οι Γάλλοι ,είναι σαν να μπαίνουν σε μουνιμόνια...δεν πρόλαβα ...δεν πειράζει όταν σκίσουν τα δικά τους μουνιμονια θα τους κάνω την τιμή να τους ακούσω έστω.
 

Hliast

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2025
Μηνύματα
131
Like
283
Πόντοι
21
Γαμπροι τελευταίας διαλογής είναι οι χαμάληδες,εργάτες,αποθηκαριοι,σουπερμαρκετ κλ΄π.Και όχι μονο λογω μισθού αλλά και χαμηλού στάτους δουλειάς.Οι ένστολοι...ακομα και ο πάτος οι εποπ...δεν παύουν να θεωρούνται δ.υ

Για οικογένεια με χιλιάρικο,τα'χουμε πει χιλιάδες φορές,αν δεν τσονταραν γονεις,πεθερικά,κανεις δεν την έβγαζε

Το παιδί δεν παίρνει τα γράμματα , το παιδί επίσης δεν μπορεί να μάθει μια τέχνη , το παιδί επίσης δεν έχει δουλέψει ποτέ του και ούτε πρόκειται , επειδή την μια δεν μπορεί και την άλλη ο κώλος του πονάει οικογενειακή επιχείρηση δεν υπάρχει , φράγκο δεν υπάρχει ,επειδή μια ζωή αμολούσαμε χαρταετό , εεε να γίνει εποπ το παιδί , να βρει και μια νύφη με προίκα και που να δουλεύει , [ διότι όσες έχουν προίκα και όσοι δίνουν προίκα , και έχουν σπουδάσει και τακτοποιήσει οικονομικά και επαγγελματικά τα παιδιά τους κτλ κτλ κτλ τον εποπ δεκανέα περιμένουν όλοι μαζί οικογενειακός για να ανεβούν κοινωνικό στάτους ] εεεε να τον ταΐζουν κιόλας , και να τσιμπάμε και εμείς μεζέ ΡΕ ΟΥΣΤ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Σκέφτονται και τα 50-70 ευρώ για μια έξοδο -και πολύ καλά κάνουν φυσικά-.
Το κόστος εξόδου .... ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΛΟΓΙΚΟ στην Ελλάδα ;;;


Σήμερα έβλεπα ... γκόμενες στο τικ τοκ .....


Τα γνωστά γκλαμουροκυκλαδονήσια .... ΟΧΙ ΜΥΚΟΝΟΣ, ΑΣΤΗΝ ΑΠΕΞΩ .....

1)Χωριάτικη σαλάτα χωρίς φέτα .... την έφεραν χωρίς λάδι . ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΕΩΝΟΥΝ 15€ .
Και οι γκόμενες ζήτησαν λάδι .... και τους πήγαν εμφυαλωμένο μπουκαλάκι ... που το χρεώνουν 2.50€ .

2)Σε άλλο μπαρ εστιατόριο .... ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΝ ΠΑΤΑΤΕΣ .... που τις χρεώνει 14€ ....

τους πήγαν σε ένα μπωλ για ... παγωτό .... τσίπς ....


Είναι σοβαροί ;

Αν υποθέσουμε ότι κάποιος παίρνει 100 χιλιάρικα από νοίκια καθαρά μετά φόρων ....
και βγάζει άλλα τόσα ........


ανέχεται τέτοιες μαλακισμένες χρεώσεις για σκατά ;;;;

Ανέχεται 80€ ζευγάρι ξαπλώστρες ομπρέλα .... και 70€ ελάχιστη κατανάλωση ... σε μπητσόμπαρο ;;;;;

150€ .... για να πάει ο πιτσιρικάς τη γκόμενα για μπάνιο .... ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ;


Πάμε καλά bro ;
Που λένε και οι 16χρονοι πελάτες .... του νησιού ;;;;;;;;;;;;


Ρε δεν πάνε στο διάολο .... λέω εγώ ....
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Bαριέμαι να το αναλύσω ρε παίκτη αλλά για ΕΠΟΠ, εβερεστόμπατσους κλπ δεν ισχύει αυτό. Οι πιο πολλοί τους βλέπουν σαν τεμπέληδες που τρώνε τους φόρους τους στο τσάμπα.

Κάνεις σύγκριση... εποπ με μπάτσο; :dunno:

Πιστευεις ότι ο...εβερεστομπατσος δε γαμάει εύκολα;Ή..δεν τον θέλουν για γαμπρό;
 

Cantfindname

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.136
Like
2.301
Πόντοι
456
Το κόστος εξόδου .... ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΛΟΓΙΚΟ στην Ελλάδα ;;;


Σήμερα έβλεπα ... γκόμενες στο τικ τοκ .....


Τα γνωστά γκλαμουροκυκλαδονήσια .... ΟΧΙ ΜΥΚΟΝΟΣ, ΑΣΤΗΝ ΑΠΕΞΩ .....

1)Χωριάτικη σαλάτα χωρίς φέτα .... την έφεραν χωρίς λάδι . ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΕΩΝΟΥΝ 15€ .
Και οι γκόμενες ζήτησαν λάδι .... και τους πήγαν εμφυαλωμένο μπουκαλάκι ... που το χρεώνουν 2.50€ .

2)Σε άλλο μπαρ εστιατόριο .... ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΝ ΠΑΤΑΤΕΣ .... που τις χρεώνει 14€ ....

τους πήγαν σε ένα μπωλ για ... παγωτό .... τσίπς ....


Είναι σοβαροί ;

Αν υποθέσουμε ότι κάποιος παίρνει 100 χιλιάρικα από νοίκια καθαρά μετά φόρων ....
και βγάζει άλλα τόσα ........


ανέχεται τέτοιες μαλακισμένες χρεώσεις για σκατά ;;;;

Ανέχεται 80€ ζευγάρι ξαπλώστρες ομπρέλα .... και 70€ ελάχιστη κατανάλωση ... σε μπητσόμπαρο ;;;;;

150€ .... για να πάει ο πιτσιρικάς τη γκόμενα για μπάνιο .... ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ;


Πάμε καλά bro ;
Που λένε και οι 16χρονοι πελάτες .... του νησιού ;;;;;;;;;;;;


Ρε δεν πάνε στο διάολο .... λέω εγώ ....
Δεν εστιάζω εγώ σε αυτό όμως. Αυτά τα παραδείγματα που αναφέρεις τα γνωρίζω και φυσικά πάρα πολλές φορές το κόστος είναι υπερβολικό σε σχέση με τις παροχές, την ποιότητα κλπ. Ισχύει. Δε θα γίνει ξαφνικά λογικό όμως επειδή ένα ζευγάρι περιορισμένων οικονομικών δυνατοτήτων αποφάσισε να αποκτήσει 1 και 2 παιδιά και στη συνέχεια να είναι μέσα στη πίεση και στη μιζέρια επειδή η κατάσταση είναι οριακή. Και αναφέρομαι σε νέους σχετικά ηλικιακά γονείς, στα 30-35 τους, με μικρά παιδιά. Την βλέπουν την κατάσταση και παρ' όλα αυτά προχωράνε. Και το θέμα είναι ότι θέλουν να βγουν και να διασκεδάσουν και να τα δώσουν και τα 50 ευρώ αλλά δεν.
Επίσης δε θεωρώ ότι 50-70 ευρώ είναι παράλογο κόστος για ένα ζευγάρι να βγει για φαγητό/ποτό. Υπάρχουν και φθηνότερες επιλογές βέβαια. Να πω ξανά ότι αναφέρομαι σε ανθρώπους που τα δίνανε και ΘΕΛΟΥΝ ακόμα να τα δώσουν αλλά δε μπορούν πρακτικά.

Αν υποθέσουμε ότι κάποιος παίρνει 100 χιλιάρικα από νοίκια καθαρά μετά φόρων ....
και βγάζει άλλα τόσα ........


ανέχεται τέτοιες μαλακισμένες χρεώσεις για σκατά ;;;;

Ανέχεται 80€ ζευγάρι ξαπλώστρες ομπρέλα .... και 70€ ελάχιστη κατανάλωση ... σε μπητσόμπαρο ;;;;;

150€ .... για να πάει ο πιτσιρικάς τη γκόμενα για μπάνιο .... ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ ;
Τι να σου πω ρε Λάκη, αν τα δίνω ή κάποιος τα δίνει σημαίνει ότι ναι. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι όμως.
 

Spieler

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
2.022
Κριτικές
63
Like
5.383
Πόντοι
2.916
Κάνεις σύγκριση... εποπ με μπάτσο; :dunno:

Πιστευεις ότι ο...εβερεστομπατσος δε γαμάει εύκολα;Ή..δεν τον θέλουν για γαμπρό;

Ρε παίκτη, αν και το βαριέμαι αυτό το θέμα.
Ο ΕΠΟΠ και ο εβερεστόμπατσος έχουν δύο κοινά: 1) είναι χαμηλόμισθοι και 2) δεν έχουν κοινωνική εκτίμηση γιατί ο πολύς κόσμος τους θεωρεί αργόμισθους. Στην Ελλάδα τουλάχιστον.
Όπως δεν πιστεύεις ότι αν σου κλέψουν π.χ. το αμάξι η αστυνομία θα ασχοληθεί έτσι δεν πιστεύεις ότι αν υπάρξει πόλεμος θα βοηθήσουν οι ΕΠΟΠ γιατί αν έχεις πάει στρατό ξέρεις ότι το 80-90% είναι άχρηστοι.
Αυτοί οι χαμηλόβαθμοι ένστολοι γαμάνε ως πιτσιρικάδες και γιατί μερικές μικρές τις καυλώνει η στολή και γιατί έχουν και έναν ψευτομισθό όταν οι συνομήλικοι τους είναι στο φοιτητηλίκι/ψάξιμο/φοιτητοχαμαλοδουλειές/entry κλπ.
Επειδή όμως είναι δημόσιο, μένουν με τον ψευτομισθό και στα 35 ή τα 45 όταν η ζωή έχει διαφορετικές απαιτήσεις και έχουν να αντιμετωπίσουν στην αγορά για τις γκόμενες τύπους πολύ πιο φτιαγμένους.
Γι' αυτό όσοι δεν είναι μαλάκες και καταλαβαίνουν ότι ο χρόνος δε δουλεύει υπέρ τους στο θέμα αυτό παντρεύονται καμιά ομορφοχαζούλα στα 25.
Εσύ δηλαδή όταν ξέρεις ότι για να ζήσει μια οικογένεια σήμερα θέλει ένα 4μπαλο, αν είχες μια κόρη και σου έφερνε γαμπρό εβερεστόμπατσο θα άνοιγες σαμπάνιες;
 
Τελευταία τροποποίηση:

TERMINATOR_1983

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.410
Like
187
Πόντοι
16
Εγώ θέλω μια να την γσμαω αλλά δεν θέλω παιδιά μόνο να συζουμε. Εδώ στο χωριό που μένω δύσκολα τώρα είμαι και σε ηλικια 40 είμαι και γενικά ντροπαλός και άσχημος οπότε θα ηθελα να εμένα Αθήνα να πλήρωνα να γαμουσα και όλα καλά. Τώρα παρηγοριά με της τσόντες του bourdela.
 
  • Like
Αντιδράσεις: 2002

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Κλαίω ....


Σαντ ... πως την βλέπεις την κατάσταση ;
Εκεί εμείς ... θα καμαρωναμε ... και για τα μπάζα τους !!!!!!!
 

TERMINATOR_1983

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.410
Like
187
Πόντοι
16
Το μελλον του σεξ είναι το onlyfans φάτε ματιά ψάρια
 
Εγγρ.
5 Ιουλ 2025
Μηνύματα
39
Like
57
Πόντοι
0
Ψυχολογικό είναι . Σε κάτι άλλο τον είχες «ευνουχίσει» εσύ η κάποιος άλλος στην οικογένεια οπότε το αναζητούσε αλλού (λέω εγώ τώρα )

Επίσης για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη πρέπει να ξέρουμε και άλλα στοιχεία, ηλικίες , διάρκεια σχέσης / γάμου , εμφάνιση κλπ κλπ
Ότι κάτι κάποιος τον έχει ευνουχίσει είναι φανερό. Δεν ιστεύω να έκανα κάτι εγώ γιατί έδινα άπλετη εμπιστοσύνη και ελευθερία, με την προϋπόθεση να υπάρχει ειλικρίνεια. Όσον αφορά τα υπόλοιπα που ρώτησες, είμαι 28 και είναι 37. Είμαι μικροκαμωμένη, αδύνατη, ξανθιά, περιποιημένη πάντα και θεωρούμαι κατ' ομολογίαν των φίλων του η πιο όμορφη γκόμενα της παρέας τους. Η σχέση κράτησε 4 χρόνια.
 
Εγγρ.
15 Μαΐ 2023
Μηνύματα
425
Like
800
Πόντοι
81
Ότι κάτι κάποιος τον έχει ευνουχίσει είναι φανερό. Δεν ιστεύω να έκανα κάτι εγώ γιατί έδινα άπλετη εμπιστοσύνη και ελευθερία, με την προϋπόθεση να υπάρχει ειλικρίνεια. Όσον αφορά τα υπόλοιπα που ρώτησες, είμαι 28 και είναι 37. Είμαι μικροκαμωμένη, αδύνατη, ξανθιά, περιποιημένη πάντα και θεωρούμαι κατ' ομολογίαν των φίλων του η πιο όμορφη γκόμενα της παρέας τους. Η σχέση κράτησε 4 χρόνια.
Τωρα για πες ποσα πμ εχεις μετα απο αυτην την δηλωση που εκανες....
 

Novabot

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2023
Μηνύματα
10
Like
20
Πόντοι
0
Πληρώνω γιατί δε βρίσκω γκόμενα παρά τις προσπάθειες μου. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα όσο μεγαλώνεις. Καταρχάς γυναίκες ελεύθερες μετά τα 28-30 δεν πολυκυκλοφορούν. Μάλλον ψάχνονται μόνο online ή τους κάνουν κονέ ζητώντας υψηλά διαπιστευτήρια για τον υποψήφιο. Φέτος πήγα σε σεμινάρια φωτογραφίας, οργανωμένη εκδρομή, σε ξεναγήση, σε κανα δυο πάρτυ, σε χορό..Δε βγήκε τίποτα. Βασικά δεν υπήρχαν single γυναίκες ή και να υπήρχαν απαιτούν να είσαι πολύ ωραίος. Το παλεύω όμως, δεν το βάζω κάτω.
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Πληρώνω γιατί δε βρίσκω γκόμενα παρά τις προσπάθειες μου. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα όσο μεγαλώνεις. Καταρχάς γυναίκες ελεύθερες μετά τα 28-30 δεν πολυκυκλοφορούν. Μάλλον ψάχνονται μόνο online ή τους κάνουν κονέ ζητώντας υψηλά διαπιστευτήρια για τον υποψήφιο. Φέτος πήγα σε σεμινάρια φωτογραφίας, οργανωμένη εκδρομή, σε ξεναγήση, σε κανα δυο πάρτυ, σε χορό..Δε βγήκε τίποτα. Βασικά δεν υπήρχαν single γυναίκες ή και να υπήρχαν απαιτούν να είσαι πολύ ωραίος. Το παλεύω όμως, δεν το βάζω κάτω.

Οι περισσότερες ελλεεινίδες καπαρώνονται μεταξύ 25-30.Απο'κει και πέρα μόνο παντρεμένες,χωρισμένες βρίσκεις.Και κάποιες λίγες ελεύθερες...ο Θεος να σε φυλάει.

Ο άντρας που έχει σκοπό να κάνει οικογένεια,πρέπει να έχει βρει την γυναίκα μέχρι τα 30-32 του το πολύ.Μετά δύσκολα...
 
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
442
Κριτικές
53
Like
3.413
Πόντοι
4.420
Οι άντρες πληρώνουν στις περισσότερες περιπτώσεις είτε έμμεσα είτε άμεσα..αν θες να γάμησεις υπάρχουν γκόμενες..εγώ που είμαι μέτριος παίζω με 4 διαφορετικές και έχω και μια μόνιμη..δεν παίζει να μην γαμαει κάποιος.. όλες κάνουν κρα για πουτσα..δεν λέμε για μαλακισμένα στο ινσταγκραμ ψευτο βίζιτες...αλλά ρε παιδιά οκ να πάνε να γαμηθουν κιόλας..μισή απόλαυση δικιά τους ...αν δεν κάτσει η μία πας καπάκι επόμενη χωρίς να χάνεις χρόνο και να παρακαλάς
 

Novabot

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2023
Μηνύματα
10
Like
20
Πόντοι
0
Οι περισσότερες ελλεεινίδες καπαρώνονται μεταξύ 25-30.Απο'κει και πέρα μόνο παντρεμένες,χωρισμένες βρίσκεις.Και κάποιες λίγες ελεύθερες...ο Θεος να σε φυλάει.

Ο άντρας που έχει σκοπό να κάνει οικογένεια,πρέπει να έχει βρει την γυναίκα μέχρι τα 30-32 του το πολύ.Μετά δύσκολα...
Βασικά το στερεότυπο του σαραντάρη που είναι λεφτάς, πιο ..γοητευτικός και ωραίος από ποτέ και του κολλάνε όλες οι γκόμενες αλλά αυτός κάνει το δύσκολο γιατί προτιμάει την εργένικη ζωή είναι γυναικεία φαντασίωση παρά η πραγματικότητα. Με τέτοιες μαλακίες τους έχουν κάψει το μυαλό.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom