Sub-Zero
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 18.212
- Like
- 22.975
- Πόντοι
- 6.056
1) Δεν είναι θέμα επιλογής ανάμεσα σε ΕΠΟΠ και CEO, είναι ότι στην πραγματική ζωή που λες και εσύ οικογένεια με 1000ρικο εδώ και χρόνια δε γίνεται, γι' αυτό οι ένστολοι είναι γαμπροί τελευταίας διαλογής. Αντικειμενική εκτίμηση είναι.
Γαμπροι τελευταίας διαλογής είναι οι χαμάληδες,εργάτες,αποθηκαριοι,σουπερμαρκετ κλ΄π.Και όχι μονο λογω μισθού αλλά και χαμηλού στάτους δουλειάς.Οι ένστολοι...ακομα και ο πάτος οι εποπ...δεν παύουν να θεωρούνται δ.υ
Για οικογένεια με χιλιάρικο,τα'χουμε πει χιλιάδες φορές,αν δεν τσονταραν γονεις,πεθερικά,κανεις δεν την έβγαζε
