Νέα

Kωλόμπαρα στη Λάρισα

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

ZoReN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2013
Μηνύματα
6.147
Κριτικές
8
Like
3.862
Πόντοι
506
Καλησπερα παιδες χθες επισκεψη για τα καλοριζικα και απ εξω καναν μπατσοι αλκοτεστ τεσπα νικη κλασικα και μια καινουρια μεταγραφη μια μαυρουλα ετσι και ετσι αν και καθημερινη…
Από τιμές στα ποτά τι παίζει? Κάθονται καθόλου ή στο 2ο ζητάνε και άλλο?
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
155
Like
303
Πόντοι
21
Από τιμές στα ποτά τι παίζει? Κάθονται καθόλου ή στο 2ο ζητάνε και άλλο?
Απο τιμες μπυρα 5 ποτο 7 και το κοριτσι 20 ζητανε ρε φιλε θελει να χεις λεφτα για να τις κανεις ωπα επισης φορτωνονται κιολας να ξερετε αλλα κατα προτιμηση εκει στην αεροδρομιου που ηταν to passion και τωρα ειναι το μελωδιες εχει 2 ωραια οταν ειχα παει εγω . Για το venus προς αμπελωνα δεν εχω καθολου εικονα οταν ειχα παει παλι δεν ειχε μεσα 2 κοπελες ειχε ενω μου ειχε πει οτι κανονικα εχει 8 ξερει κανεις κατι;
 
  • Like
Αντιδράσεις: ZoReN

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
155
Like
303
Πόντοι
21
Σημερα περασμα απο venus αμπελωνα ειχε καλα κομματια ενα κοντο ξανθο ελεγε πολλα και κατι ακομα διαφορων κλιμακων (cougar αλαβανικο , 26 ρωσικο πολυ καλο και ενα ακομα δυο γενικα αξιζει για λαρισα
 

Kostasperv

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2023
Μηνύματα
219
Like
207
Πόντοι
21
Το el dero μετακομίζει ή έκλεισε οριστικά;
 

Alexconl

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
205
Κριτικές
3
Like
440
Πόντοι
301
καλησπερα στα παιδια .. ειχα ακουσει μια ιστορια για μιας ΓΚΡΕΤΑΣ το μαγαζι ... Ποιο ειναι ?υπεραρχει ακομα ?
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
155
Like
303
Πόντοι
21
Πηγε κανεις προσφατα βαβελ ή μαιαμι; Στο μεταξυ ανοιξε ξανα στην ελασσονα κωλομπαρο!! Πααααμε λιγοοοοοοοοοο
 

point0

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2020
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
καλησπερα, πηγε κανεις στο μασαι ?
 

Alhteiakos

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2025
Μηνύματα
1
Like
2
Πόντοι
0
επισκεψη μαιαμι πριν καποιες μερες.Ειχα να παω απο οταν ακομα βρισκοταν στον αγιο γεωργιο αλλα δεν ειχε παιχτει τιποτα.Ειχε καποια καλα κομματια.Εχει μαλιστα και μια μαυρη η οποια ειναι πολυβολο και την ειχα απωθημενο απο το παλιο .Δεν αντεξα και την δοκιμασα με ενα εικοσαρικακι στο πριβε.Γαλαξιακος πατος και θα με κανει σιγουρα να το ξαναεπισκεφθω μονο για αυτην και να δωσω και το κατι παραπανω.Πολυ καλο κομματι και μια αλλη κοντουλα με ωραιο πατο και βυζι αν θυμαμαι καλα το ονομα της ηταν χαρα(δεν ειμαι σιγουρος).Τελος ειχε ακομα ενα καλο μουνακι μια μικρουλα εκει 20χρονων οπου ηπιαμε ενα ποτακι η οποια ηταν αρκετα τιμια αλλα λιγο ξενερωτη.Στα αρνητικα μια τσατσα ακωλη αβυζι που δε με αφηνε σε ησυχια.Ενω της ειπα απτην αρχη οχι αυτη ερχοταν και ξαναερχοταν..Δε με καυλωσε ουτε λιγο αντιθετα με ξενερωσε.Περα απο το οτι δεν μπορουσε να παρει το ποδια της οπου δεν ξερω κγω τι ειχε πιειΣε γενικες γραμμες αρκετα καλο μαγαζι ενα σκαλι πανω για μενα σε σχεση με το μουλεν
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
155
Like
303
Πόντοι
21
μου φαινεται πως πρεπει να βγω εγω απο την καινουρια εβδομαδα για να ενημερωσω , γιατι βλεπω οτι παν πολλες ηλικιες και πολλοι με καυλες και εφοσον ξεκαυλωσουν μας ξεχναν
 

SilentPower40

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2024
Μηνύματα
5
Like
2
Πόντοι
0
Καλησπέρα.
κοντά στην Λάρισα και ένα βράδυ κατά τις 2 είπα να πάω να χαλάσω κανένα φράγκο. Φυσικά οι άλλες πόλεις απορρίφθηκαν. (Αυτό στην Ελασσόνα ισχύει?που είναι?)
βαβελ
κερασματαδικο μόνο. είχε μέσα 3 αλβανεζες μια Ρουμάνα μια Μολδαβή. Καλές όλες .εκει στα 40. αν κάνεις ζημιά και αν σε γουστάρει κάποια μπορεί και να φορτώσεις όπως γίνετε σε όλα αυτά. Φυσικά η αφαίμαξη ειναι βασικός τους στόχος.σε μια ώρα έφαγα 60 ευρώ ( δεν είμαι και κανένας μύστης αλλά δεν μου τα παίρνουνε και εύκολα). Μπυρα 5 ευρω , νερό κοπέλας 8 ποτό κοπέλας 16.
μαιαμι
από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω. Καταρχάς εκεί στην γεωργιαδου δεν καταλαβαίνεις που είναι έτσι όπως είναι το μαγαζί. μπυρα 5 νερό κοπέλας 10 ποτό κοπέλας 20. είχε μια μαυρουλα, είχε άλλο ένα καλό αλλά με πελάτη ,ηταν κάνα δυο άλλες και πηγαινοέρχονταν στην γκαβατζα. Ήρθε η βουλγαρα Νικη .δυνατο. μου λέει 100 σεξ 70 πίπα , χορό ….. εγκεφαλικό. Της λέω χρυσή γλώσσα έχεις, τι 70? Στο μεταξουργείο έχει με 20 ευρώ. Ήταν και η ώρα 5 το πρωι δεν έκανα καμια κκίνηση. Φυσικά ήρθε και η τσατσα η ξανθιά , την έδιωξα ευγενικά. πολύ ξέπετα. ,μπορει να έφταιγε η ώρα. Εδωσα 15 σε μισή ώρα και με κερασανε μια μπυριτσα , αλλά νύσταζα αρκετά και έφυγα .
αυτα
υπαρχει τίποτα άλλο στην Θεσσαλία ?
καλή συνέχεια παιδιά.
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
155
Like
303
Πόντοι
21
Καλησπέρα.
κοντά στην Λάρισα και ένα βράδυ κατά τις 2 είπα να πάω να χαλάσω κανένα φράγκο. Φυσικά οι άλλες πόλεις απορρίφθηκαν. (Αυτό στην Ελασσόνα ισχύει?που είναι?)
βαβελ
κερασματαδικο μόνο. είχε μέσα 3 αλβανεζες μια Ρουμάνα μια Μολδαβή. Καλές όλες .εκει στα 40. αν κάνεις ζημιά και αν σε γουστάρει κάποια μπορεί και να φορτώσεις όπως γίνετε σε όλα αυτά. Φυσικά η αφαίμαξη ειναι βασικός τους στόχος.σε μια ώρα έφαγα 60 ευρώ ( δεν είμαι και κανένας μύστης αλλά δεν μου τα παίρνουνε και εύκολα). Μπυρα 5 ευρω , νερό κοπέλας 8 ποτό κοπέλας 16.
μαιαμι
από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω. Καταρχάς εκεί στην γεωργιαδου δεν καταλαβαίνεις που είναι έτσι όπως είναι το μαγαζί. μπυρα 5 νερό κοπέλας 10 ποτό κοπέλας 20. είχε μια μαυρουλα, είχε άλλο ένα καλό αλλά με πελάτη ,ηταν κάνα δυο άλλες και πηγαινοέρχονταν στην γκαβατζα. Ήρθε η βουλγαρα Νικη .δυνατο. μου λέει 100 σεξ 70 πίπα , χορό ….. εγκεφαλικό. Της λέω χρυσή γλώσσα έχεις, τι 70? Στο μεταξουργείο έχει με 20 ευρώ. Ήταν και η ώρα 5 το πρωι δεν έκανα καμια κκίνηση. Φυσικά ήρθε και η τσατσα η ξανθιά , την έδιωξα ευγενικά. πολύ ξέπετα. ,μπορει να έφταιγε η ώρα. Εδωσα 15 σε μισή ώρα και με κερασανε μια μπυριτσα , αλλά νύσταζα αρκετά και έφυγα .
αυτα
υπαρχει τίποτα άλλο στην Θεσσαλία ?
καλή συνέχεια παιδιά.
Λαρισα τουλαχιστον εχει κανα δυο ακομα αλλα… οτι ναναι
 

plutarxos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2008
Μηνύματα
1.040
Κριτικές
3
Like
882
Πόντοι
376
Στο μαιαμι φέρνει κατι καλα ο ιδιοκτήτης και πολυποίκιλα εχω ακουσει για μαύρες και εχω γνωρίσει κατι μικρές ξεκωλιαρες που αν αρχίσεις 2-3 ποτα τις φορτώνεις γενικά αμα κανεις το τζερτζελέ στο μαγαζι. Εγω το Βαβέλ εχω απορία που βρίσκεται στην Νεάπολη;
Που κοντα βρισκετε το μαϊάμι; ποσο κανει φορτωνεις;
 

plutarxos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Οκτ 2008
Μηνύματα
1.040
Κριτικές
3
Like
882
Πόντοι
376
Ειναι διπλα στον Καζανα; μια μαυρη πορτα εισοδος;
 

Richelieu

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2022
Μηνύματα
31
Like
14
Πόντοι
0
Μπορει να γραψει καποιος ολα τα συγκεκριμενα μαγαζια στη λαρισα και αν μπορουσε και διπλα με διευθυνση . Μπας και κανω καμια γυρα
 

Kostaspap2000

Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2025
Μηνύματα
9
Like
12
Πόντοι
0
Γνωρίζει κανείς αν το Μουλέν ρουζ είναι ανοιχτό? Και τι παίζει γενικά? Σας ευχαριστώ, λέω να πεταχτω Λάρισα αλλά δεν έχω ιδέα τι γίνεται
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom