Νέα

Kωλόμπαρα στη Λάρισα

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
154
Like
269
Πόντοι
21
και εγω θελω να μαθω για μιαμι αν εχει καποιος πληροφοριες
Στο μαιαμι φέρνει κατι καλα ο ιδιοκτήτης και πολυποίκιλα εχω ακουσει για μαύρες και εχω γνωρίσει κατι μικρές ξεκωλιαρες που αν αρχίσεις 2-3 ποτα τις φορτώνεις γενικά αμα κανεις το τζερτζελέ στο μαγαζι. Εγω το Βαβέλ εχω απορία που βρίσκεται στην Νεάπολη;
 

the_crafty

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουλ 2011
Μηνύματα
347
Like
148
Πόντοι
1
Στο μαιαμι φέρνει κατι καλα ο ιδιοκτήτης και πολυποίκιλα εχω ακουσει για μαύρες και εχω γνωρίσει κατι μικρές ξεκωλιαρες που αν αρχίσεις 2-3 ποτα τις φορτώνεις γενικά αμα κανεις το τζερτζελέ στο μαγαζι. Εγω το Βαβέλ εχω απορία που βρίσκεται στην Νεάπολη;
διπλα απ'το μεταιχμιο.
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
154
Like
269
Πόντοι
21
διπλα απ'το μεταιχμιο.
Καλησπερα συναγωνιστή και σε ολους τους αλλους επίσης εχω δει ενα μαγαζι μεσα σε ενα βενζινάδικο διπλα απο την Mercedes Βουρνάς απεναντι απο την ford στη λαρισα οπως παμε για αθηνα; Ξερει κανεις εκει μεσα τι παιζει; Αν τους κανω γρήγορα επιδρομή θα ενημερώσω
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
154
Like
269
Πόντοι
21
Και γνωρίζει καποιος αν ειναι ανοιχτό το Εδέμ και η βίλα έρως;
 

Richelieu

Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2022
Μηνύματα
31
Like
14
Πόντοι
0
Κανενας απο τρικαλα σημερα για βολτα λαρισα?
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
154
Like
269
Πόντοι
21
το εδεμ εχει ανοιξει παλι με αλλη ονομασια και το βιλα ερως ειναι
το εδεμ εχει ανοιξει παλι με αλλη ονομασια και το βιλα ερως ειναι ανοιχτο.
το βίλα έρως ειναι κοντα με το studio baccara?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Και αν εχει τιποτα καλο ξερεις;
 

the_crafty

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουλ 2011
Μηνύματα
347
Like
148
Πόντοι
1
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Και αν εχει τιποτα καλο ξερεις;
ναι τυπε ειναι κοντα στο baccara, για την ακριβεια ειναι μετα το "κτημα δρυστελα" δεν ξερω αν εχει καλες διοτι εχω να παω αρκετο καιρο προς τα εκει
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
154
Like
269
Πόντοι
21
ναι τυπε ειναι κοντα στο baccara, για την ακριβεια ειναι μετα το "κτημα δρυστελα" δεν ξερω αν εχει καλες διοτι εχω να παω αρκετο καιρο προς τα εκει
Και απο τιμες τύπου 30 40€ η θες 100αρα ;
 

Kara7

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2023
Μηνύματα
86
Like
39
Πόντοι
0
Καλησπέρα στην ομάδα μήπως ξέρετε τι γίνεται στο ελ ντερο γιατί βλέπω ωραίες παρουσίες γίνεται κανένα παιχνίδι;
 

the_crafty

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουλ 2011
Μηνύματα
347
Like
148
Πόντοι
1
Ξερει καποιος αν μεταφερθηκε το μαγαζι καπου αλλου; Και αν ξερουμε τιποτα για το βαβελ;
τελικα το miami αλλαξε χωρο..πηγε στην γεωργιαδου κατω απ'τον Αγιο Αχιλλειο. Οσον αφορα το βαβελ, ανετα παιζουν "φορτωτικες" αρκει να ξερεις να παιζεις καλη μπαλα.
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
154
Like
269
Πόντοι
21
τελικα το miami αλλαξε χωρο..πηγε στην γεωργιαδου κατω απ'τον Αγιο Αχιλλειο. Οσον αφορα το βαβελ, ανετα παιζουν "φορτωτικες" αρκει να ξερεις να παιζεις καλη μπαλα.
Καλησπερα φωστηρα μας που ακριβως;
 

psolovronths

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2024
Μηνύματα
154
Like
269
Πόντοι
21
καλησπερα, διπλα απο το alpert.
Καλησπερα παιδες χθες επισκεψη για τα καλοριζικα και απ εξω καναν μπατσοι αλκοτεστ τεσπα νικη κλασικα και μια καινουρια μεταγραφη μια μαυρουλα ετσι και ετσι αν και καθημερινη…
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom