Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 867K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (0 μέλη και 27 επισκέπτες)

Heavywash

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Φεβ 2025
Μηνύματα
597
Κριτικές
31
Like
6.787
Πόντοι
5.636
Pancake με bacon κρέμα παρμεζάνας και αυγό μάτι ,για να σκάσει ο @athinaios44 που μας λέει γύφτους
IMG_20250525_120138.jpg
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΙΟΥ!

ειμαι μεταξυ στο να του το διαγραψω ή κάτι που σκεφτομαι ειναι , να τον αφησω να το ανοιξει και μετα να μην μπορει να γραψει εκει , σαν τον νημα του Ολυμπιακου ..
που καθεται και κλαιγεται στο νημα του βαζελου επειδη δεν μπορει να γραψει στο διπλα :coffee:

Θα δουμε ...ανάλογα την διάθεση που θα έχω
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
ειμαι μεταξυ στο να του το διαγραψω ή κάτι που σκεφτομαι ειναι , να τον αφησω να το ανοιξει και μετα να μην μπορει να γραψει εκει , σαν τον νημα του Ολυμπιακου ..
που καθεται και κλαιγεται στο νημα του βαζελου επειδη δεν μπορει να γραψει στο διπλα :coffee:

Θα δουμε ...ανάλογα την διάθεση που θα έχω
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.147
Πόντοι
1.406
ειμαι μεταξυ στο να του το διαγραψω ή κάτι που σκεφτομαι ειναι , να τον αφησω να το ανοιξει και μετα να μην μπορει να γραψει εκει , σαν τον νημα του Ολυμπιακου ..
που καθεται και κλαιγεται στο νημα του βαζελου επειδη δεν μπορει να γραψει στο διπλα :coffee:

Θα δουμε ...ανάλογα την διάθεση που θα έχω
Γιατί δε διαγράφεις τον ίδιο να μη σπας τ αρχιδια σου Κυριακάτικο :coffee:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.696
Πόντοι
21.395

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.861
Like
29.937
Πόντοι
6.256
Αλβανια παω και ερχομαι με το πατινι-τεσλα του Σαουλ.
στο κωργιό αν πας με το πατίνι δε θα προλάβεις να φτάσεις θα στο έχουν ''κατασχέσει" πριν προλάβεις να βγεις από τον κατσικόδρομο :coffee:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.696
Πόντοι
21.395
στο κωργιό αν πας με το πατίνι δε θα προλάβεις να φτάσεις θα στο έχουν ''κατασχέσει" πριν προλάβεις να βγεις από τον κατσικόδρομο :coffee:
θα το εχω δεμενο πανω μου με ζωνη ασφαλειας:confused:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.115
Κριτικές
23
Like
17.859
Πόντοι
8.695

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.613
Like
118.969
Πόντοι
16.631

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom