Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 867K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (0 μέλη και 31 επισκέπτες)

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.143
Πόντοι
2.606
Εχθές βγήκε ο ΕΝΦΙΑ και ξέρω ότι είστε πλεμπαρια, σας βλέπω για τους επόμενους μήνες να τρώτε λακέρδα και φασόλια σε γκαζακι
Oυτε ασχολουμαι , μου το κρατανε αργοτερα απο την επιστροφη ΦΠΑ

ΥΓ Μακαρονια με κιμα και σοκολατα Μιλκα

Εννοειτε νουμερο 6
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.066
Πόντοι
3.556
Oυτε ασχολουμαι , μου το κρατανε αργοτερα απο την επιστροφη ΦΠΑ

ΥΓ Μακαρονια με κιμα και σοκολατα Μιλκα

Εννοειτε νουμερο 6
Ούτε εγώ ασχολούμαι τύπε άλλωστε δέκα χιλιάρικα πληρώνω κάθε χρόνο το ξέρω το ποσό και τα έχω έτοιμα
 

isaak kos

Ανώτερος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
1.637
Κριτικές
54
Like
6.303
Πόντοι
7.636

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.066
Πόντοι
3.556
Δυστυχώς ο Ολυμπιακός χάνει ένα μηδέν όσοι παραγγείλατε από έξω για να δείτε τον αγώνα καλή όρεξη και καλή βραδιά!
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.115
Κριτικές
23
Like
17.860
Πόντοι
8.695

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.863
Like
29.937
Πόντοι
6.256
καλαμάκια κοτόπουλο μπούτι όχι στήθος

πιτάκια ψημένα αλάδωτα με λεμόνι και μουστάρδα

χωριάτικη με 1κγ φέτα

μπύρα μάμος αφιλτραριστη Χ 2

για γλυκό έχω μόνο κάτι καραμέλες χολς οκ από το τίποτα :confused:
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
καλαμάκια κοτόπουλο μπούτι όχι στήθος

πιτάκια ψημένα αλάδωτα με λεμόνι και μουστάρδα

χωριάτικη με 1κγ φέτα

μπύρα μάμος αφιλτραριστη Χ 2

για γλυκό έχω μόνο κάτι καραμέλες χολς οκ από το τίποτα :confused:
Καραμέλες χολς
...

Μετά λέτε εμένα.. κωλομπαράδες..

:coffee:
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.229
Κριτικές
21
Like
5.971
Πόντοι
1.346
1 φετα πολυσπορο ψωμι με κασερι,γαλοπουλα και σαλτσα πιπεριας και 1 κριτσινι.Ειπαμε,το βραδυ τρωμε λιτα και υγιεινα
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.147
Πόντοι
1.406
1 φετα πολυσπορο ψωμι με κασερι,γαλοπουλα και σαλτσα πιπεριας και 1 κριτσινι.Ειπαμε,το βραδυ τρωμε λιτα και υγιεινα
Εγώ αμα δε φάω σα μοσχάρι το βράδυ δε μπορω να κοιμηθώ :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom