Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Πες τα κορίτσι μου,μα μονο και μονο που το ξεστομισε αυτο,πάει,έφαγε μαυρο .ειναι λογος απόρριψης ραντεβου ξεκάθαρα. Το καλό ειναι οτι το δήλωσε απο τώρα,και ξέρω να μην κλείσω καν ραντεβου,θελω να πω δεν μου το εσκασε το παραμυθι ξαφνικά σε ραντεβουΠιστεύεις ότι μια σωστή επαγγελματίας που σέβεται τον εαυτό της αλλά κι όλους εσάς θα το έκανε αυτό; Τι πιστεύεις εσύ;
ειναι πορνοσταρ ο συγκεκριμενοςΣε καμία περίπτωση,ούτε στον ύπνο σου





Πολύ σωστά!Πες τα κορίτσι μου,μα μονο και μονο που το ξεστομισε αυτο,πάει,έφαγε μαυρο .ειναι λογος απόρριψης ραντεβου ξεκάθαρα. Το καλό ειναι οτι το δήλωσε απο τώρα,και ξέρω να μην κλείσω καν ραντεβου,θελω να πω δεν μου το εσκασε το παραμυθι ξαφνικά σε ραντεβου
Δαχτυλιασμα παντως δεν δεχομαι γτ με ενοχλειΚατσε κοπελια μισο.Εστω οτι σου ερχεται καποιος και σου λεει "Εχω θεμα,γουσταρω μονο πιπα και αντε να σε δαχτυλιαζω την ωρα που τον εχεις στο στομα".Σε κλεινει για μια ωρα η τρωει ακυρο?
Στον ύπνο του μπορεί…άφοβα!!Σε καμία περίπτωση,ούτε στον ύπνο σου
Ειδικά όταν είναι κ σπίρτο η συγκεκριμένη....Το ξεφτίλισμα να κάθονται ουρά και να παρακαλάνε να τους ελεήσει η κυρία (που θα τσιμπήσει και τα ωραία τους λεφτά) μπας και βρούνε ραντεβού για να γαμίσουν, που το βάζεις; Επίσης το να ταυτοποιείται ο λογαριασμός τους εδώ μέσα από τη κάθε τυχάρπαστη, αυτό που το πας;
Οχι δεν τον γραφω,απλά αργησα να δω τις απαντησεις στο νήμαΕσυ προσπαθεις να κανεις μαδομουνι αλλα ευτυχως η νηματοθετρια σοφα σε γραφει στο μουνι της.
Αυτο ας το κρίνουν οσοι με έχουν δει απο κοντάΕιδικά όταν είναι κ σπίρτο η συγκεκριμένη....
παντα "τυχαιο" ειναι αυτο....Παλι «τυχαια» καποιοι μυστες ξεκινησαν εδω να γραφουν παπαριες….
Για να σας καληνυχτίσω και να σας καυλώσωΠου να κοιμηθούμε τώρα...για τσάρκα θα μας βγάλεις!
ΝΤΡΟΠΗΚάτι απο τα σημερινά μου κωλογαμήσια στου Βασιλάκη,για να κοιμηθείτε καλά
Γιατί ντροπη;ΝΤΡΟΠΗ
10/10!!Κάτι απο τα σημερινά μου κωλογαμήσια στου Βασιλάκη,για να κοιμηθείτε καλά
Πριν το γαμο τετχοια πραγματα;;;;; ΤστστστςΓιατί ντροπη;
Ηθελε να ειναι αυτος στη θεση σουΓιατί ντροπη;
@Lina Esc Το σωστό το marketing.... Έτσι γίνεται το promotion!Κάτι απο τα σημερινά μου κωλογαμήσια στου Βασιλάκη,για να κοιμηθείτε καλά