Νέα

Εύα Λάσκαρη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα harris_2007
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 582K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Γουστάρετε την Εύα Λάσκαρη;

  • Ναι

    Ψήφοι: 848 82,9%
  • Όχι

    Ψήφοι: 175 17,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.023

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.389
Κριτικές
64
Like
59.504
Πόντοι
16.235
15 χρόνια πίσω δεν πρέπει να υπήρχε Έλληνας που να μην την είχε παίξει για πάρτι της πλέον έχει χαθεί.
Eγω ήμουν "λογοδοσμενος" :wanker:με την Μενεγάκη...αλλά γάμος δεν εγινε γιατί μεγαλοπιαστηκε...δεν με θέλαν οι δικοί της.
Αυτή έχασε...
 

Jackaros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2018
Μηνύματα
318
Like
2.799
Πόντοι
441
Μετά την παράσταση του θεατρικού αριστουργήματος "Χαμάμ γυναικών", ένας γνωστός μεγαλοτυρέμπορος της Λάρισας έδωσε 1500 για να την έχει όλη τη βραδιά.
Αυτά είναι !!!!!!
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.389
Κριτικές
64
Like
59.504
Πόντοι
16.235
k2XXxJ.gif
PjWWkA.gif
Δρυμουσης και ΝΑΝΤΙΑ ΖΑΓΚΛΗ...α,ρε Νάντια...καθαρόαιμο!
 

TOMCRUISE

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.439
Κριτικές
56
Like
26.308
Πόντοι
27.486
ποτε επαιξε αυτη η παρασταση ρε πουστη μου κ την εχασα???????????????
πρωτη σειρα θα καθομουν με ενα ρολλο χαρτι στο χερι
θα βαραγα πολυ... δουλεια κατα τη διαρκεια
πω ρε πουστη τα καλυτερα χανω γαμωτη μου....
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Σ'αυτό το θέατρο που έπαιζε...αφήνανε να μπουν άντρες;
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
ποτε επαιξε αυτη η παρασταση ρε πουστη μου κ την εχασα???????????????
πρωτη σειρα θα καθομουν με ενα ρολλο χαρτι στο χερι
θα βαραγα πολυ... δουλεια κατα τη διαρκεια
πω ρε πουστη τα καλυτερα χανω γαμωτη μου....
Το 2009 στο Μπρόντγουαιη
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom